Ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä kävin tänään siellä lääkärissä ja ultrattiin. Raskauspussi oli oikiassa paikassa mutta lääkäri ei ollu varma oliko siellä mitään. Ehkä oli, ehkä ei. Sano että jos viikot oliki pienemmät niin ei vielä näkyny. Pitää kuulemma ootella, viikossaki kasvaa nopiaa. Viikon päästä varhaisultra, siellä kai sen sitte näkee. :sad001 On ihan toivoton olo. Nyt piti olla 6+2.

Pahoittelut sontsa ja voimia! ❤️

Jesu, toivotaan että viikon päästä pääset huokaisemaan helpotuksesta ja tulet ilouutisia kertomaan! ❤️

Voi Sontsa, olen niin pahoillani. Jesu, mieki kävin 6+4 ultrassa neuvolassa. Ja se lääkäri näki raskauspussin, mutta kaiken muun kanssa arpo. "ehkä siellä on..., en nyt kyllä ole varma.., oisko tuossa, ei kyllä pysty näkemään" siinä sitten sovittiin että menen 5 viiden päivän päästä uudestaan ja tehokkaamman koneen käsittelyyn. Silloin 7+1 sitten näkyikin selvästi ja sydän löi kuten aiemmin tuonne laitoinkin. Mutta pointti oli siis se että koita odotella rauhassa, tiedän kyllä että se on helpommin sanottu kuin tehty.

jaksamista sontsa, toi on kauhea tilanne.

mun ultra oli vähä sama ku tuo jesun ultra. läkri ultras vatsanpäält eka ja sano et taitaa olla keskenmeno ku näkyy vaa pussi mut ei muuta, sanoin et m oon todennäkösest rv 6+ menossa et voisko kattoa vh tarkemmin toista kautta ni suostu ja sit totes et löyty syke ja viikkoi vastas... onneks vaadin tarkastusultran koska muuten se ois antan väärää tietoa ukolle ja oisin saanu kuulla koko loppu päivän mut kyllä siit sisäkautta tehdyst ultrastki sain kuulla valitust.

Minä jäin miettimään tuota että oisko saanu paremmin näkymään jos ois katottu alakautta, se lääkäri siitäki mainitti muttei sitte kuitenkaan ruennu kattomaan. Jotaki se puhu raskauspussista ja hyvästä ontelosta, saattaa täällä olla jotain, en oo varma yms emminä tiiä. Aargh. Tää on vaan kauhiaa ootella. Menispä viikko äkkiä.
Gatusa, miksi se sun ukkos ultrasta sitte valitti? Eiks se oo vaan hyvä juttu että saa tarkasti katottua?

Takaisin