Ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä myös juuri tänä aamulla käyty vr ultrassa ja siellä se pikku syke väpätteli Oli kyllä hassu fiilis ja edelleen iha pihalla, perhosia jyllää vatsassa. Oon tänään 8+2 mutta koko vastasi 7+3 minkä kyllä arvasinkin sillä ovuloin kp 20.

Ihanaa!

Olen täällä muutaman päivän juttuja lueskellut, mutta en halunnut osallistua vielä keskusteluun ennenkuin ultra oli käyty. Viime keväänä oli ulkoinen raskaus, joka johti akuuttiin leikkaukseen keskellä yötä, joten halusin olla varma siitä, että mukana on joku ennenkuin alan itse näitä kaikkia juttuja kelailemaan :). No mukana oli, sydän löi ahkerasti ja oli sen mittainen kuin pitikin. Nyt menossa 7+1 :happy093

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista, ihanaa että näin moni on saanut iloisia uutisia! :)

Ehkä uskallan huokasta helpotuksesta, täällä näyttää muillakin olevan niin että ultran mukaan koko vastaa viikkoa pienempää :happy:

Apua mitä on lääkäri heittänyt ar ultrassa, 50% keskenmenoriski noilla perusteilla! Mikä lie humpuukimaakari , pelästyin eka niin että harkitsen jo ar ultran väliin jättämistä:nailbiting:

Ja mie meen ar ultraan koska VOIN :D yksityiselle, työpaikan sairauskassan piikkiin suurin osa. Jos joutus täyden hinnan maksaan ni jäis välistä:stop:

Gatusa tsemppiä huomiseen ultraan, toivottavasti säkin pääset ilouutiset kertomaan! :happy:

Joo, tää mun ultraaja oli siis kätilö, ei lääkäri, en tiedä onko sillä sitten jotain eroa...

Se toinen, epistä, meillä ei mee vr-ultra sairaskassan korvattaviin, ellei oo lääkärinmääräämä.

On kyllä sarde aika uskalias heitto kätilöltä jos ei mitään muuta syytä ollut kuin tuo koko:wideyed:
Kuitenkin aika tavallista ettei ovis ja kierto ole aivan oppikirjasta ja tuossa alussa jo joku millin heitto mittauksissa antaa aika ison heiton päivissä.

kiitos talvitintti tsempeistä :)

pakko kommentoida et oli tosiaa outo heitto kätilöltäki tuollanen. mul laskettii ultrassaki 28 kierron mukaan ja lääkäri ultras ku tyttöä ootin ni oli et kuules ku tämä on iha liian pieni ikäisekseen ni sanoin et mun kierto oli 43pvä ei 28 et iha oikeil viikoil mennää kuule, sit lääkäri sano et no jos kerran noin pitkä kierto ni ei ihmekää että näytti melkei 2vko liian pienelt. :) terve tyttö synty... nyt oli kierto oletettavast täs raskaudes 33 päivää joten ei pitäs olla niin suurta heittoa tällä kertaa inshaAllah.

Ei tosiaan muuta syytä sanonut kuin sen koon, olishan sen pitänyt kertoa jos näki jotain muuta aihetta epäillylleen. Mutta nyt katse kohti nt ultraa, selvisin jo säikähdyksestä :) tsemppiä kaikille!

Eliisa lääkäriltä mä aion pyytääkki lähetteen, yksityisellä ne tekee melkein mitä vaan, rahaahan se niille vaan tuo :angelic:

Mie näin viime yönä hassuja unia, yks niistä oli että juuri tähän ultra ryhmään kaikki oli postanneet ultrakuvia, joissa oli vain hymyileviä vauvoja. Oli kihara hiuksista, suora hiuksista, tummaa ja vaaleeta. Ja mie unessa mietin kuumeisesti, miten voi olla kun samassa kuussa kaikilla laskettu aika ja mun kaveri oli vasta pikku pavun kokonen :D

no niin käyty ultrassa. rv 6+1 pituus 4.3mm ja sydän lyö kunnolla alhamdulillah. pitäs kuulemma alottaa miniaspiriini ja lopettaa imetys sen takia seinään. mun veri ei ol paksua ensinnäkään ni en näe syytä alottaa sitä ja en kyllä ala seinään lopettaa imetystä, tyttö saa ite lopettaa rinnan ku tahtoo, ei ol mitää oireit et jotai ois menos vikaa ja lääkäriki sano tänää et normaali raskaus ja vastaa sitä mitä pitääki ku sanoin et voi olla rv 6+1 menos.
unohin pistää et lääkäri kirjotti mulle kontrolliultran kahen viikon päähän...pääsenpähä kattomaa taas pikkusta nopeammin, ilmeisest tuon lääkkeen takia mut oon aatellu etten alota sitä ku kaik hyvin enkä koe tarpeelliseks,

Muokattu viimeksi:
Mulla on huomenna neuvola ja sen jälkeen varasin yksityiselle ultran ku tiedän ettei neuvolassa ultrata... Pelottaa ihan törkeesti mut parempi saada nyt tietää ku vasta muutaman viikon päästä... Huh huh

Tsemppiä sontsa huomiseen ultraan, toivottavasti masussa on kaikki hyvin! :)

Tsemppiä ultraan sontsa, toivottavasti kaikki on just niinkuin pitää :Heartred

Minä ajattelin huomenna soittaa mun ultrapaikkaan ja kysyä pääsiskö jo alkuviikosta käymäänkin ultrassa, oikiasti ois aika vasta viikon päästä maanantaina. Oon niin hermoheikko eilisen takia. :nailbiting:

Takaisin