Ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli menkoista laskettuna 7+6 mutta vastasi 6+1 tästä nyt ei voi vielä juuta eikä jaata sanoa mutta esikoisesta siirty la 2 viikkoa eteenpäin syntyi kyllä kaks viikoa aikasemmin.. kakkosesta sain sitte tuulimuna tuomion mutta sain vielä uuden ajan ja todettiin että kaikki onki kunnossa ja kakkosen la muuttui moneen kertaan..eli ei se pois suljettuu ollenkaan oo ettei aina ihan täsmää :) ja niin paljo lukenu ettei oo viikkoja vastannu niin se ei vaadi kun pienen mitta virheen alussa ja monella onki jo nt ultrassa vastannu viikkoja.. kaikkien kroppa ei toimi ohjekirjan mukaan ja toivotaan että sullakin on niin käynyt :)

sarde, millä perusteella sanoi että keskenmenon riski olisi 50%? Pelkän koon vai jonkun muunkin? Tsemppiä joka tapauksessa, toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin!

Sarde, on mahdollista että ovis on ollut myöhemmin, eihän kaikki ovuloi samaan aikaan. Esikoisesta mä jopa tikutin oviksen, ja silti laskettu aika siirtyi 5 pv aiemmaksi nt:ssä. Uskoisin että noita mittavirheitä/heittoja on jonkin verran, ja varsinkin näillä viikoilla. Mä olin ultrassa joskus 6+4 ja lääkäri sanoi että LA voi sit vielä nt-ultrassa muuttua kun noin pienestä ei saa luotettavasti sitä laskettua.

Kärhö, sen perusteella kun koko vastas viikkoa pienempää kuin menkoista laskettaessa. Vähän kyllä ihmettelen... Kun eihän sitä varmaksi tiedä milloin hedelmöitys on tapahtunut. o_O tän varhaisultran piti helpottaa tätä odotusta, mutta nyt vaan oottaa kahta kauheammin nt ultraa!

Mulle sanoi erikoislääkäri, että jos sydämen syke saadaan niin riski on 3% eli luottavaisin mielin olisin. Meillä olisi edellisessä pitänyt olla 8+3 muistaakseni ja mittaus näytti 7+1 ja oli pientä vuotoa eli paljon huonompi tilanne. Sykkeet saatiin niin ei auttanut kuin odotella ja toivoa mutta kasvu oli sitten loppunut. Näin jälkikäteen olisi ehkä voinut päätellä jotain mutta koska riski oli niin pieni niin optimistina oli kaikki mahikset. Ja kuten Mytty totesi, jokainen on niin oma tapauksensa että yhtenäistä johtopäätöstä ei uskalla muiden tarinoista vetää valitettavasti.

Toivon teille kaikkea parasta! <3
Oletteko mahdollisesti menossa uuteen checkiin tai odotatteko np-ultraan?

Kiitos tsempeistä, kuulen vielä mielelläni lisää tarinoita jos jollakin on ollut vastaavanlaista!

Sarde mulla kävi niin, että ensin ei näkyny ajallaan raskaustestissä plussaa (selvät oireet kyllä oli), näkyi testissä melkein viikon myöhemmin. Ar-ultrassa näkyi 5-7 päivää nuorempi alkoi kuin piti ja tämä oli erikoista senkin vuoksi, että meillä ei ollut oletetun ovulaation jälkeen miehen kanssa seksiä viikkoon kahteen. Kkm todettiin 12+0 tai 12+1 ja kehitys oli jäänyt sinne 8+6 paikkeille. Ehkä tässä tapauksessa kuuluin siihen 3%.
Monesti olen kuullut, että koko ei vastaa viikkoja ar-ultrassa, mutta kaikki hyvin nt-ultrassa :) toivotaan, että kaikki menee sulla hyvin! :)

Varsinkin kun et sarde tiedä tarkkaa ovis ajankohtaa niin voi hyvin olla että ovis ollut vaan myöhemmin! Varsinkin kun sun kiertokin on suht pitkä!

Kiitti omppoloinen :)

Just soittelin neuvolaan, ja se oli sitä mieltä että voi tulla mittaheittoja näin aikasilla viikoilla, on niin vaikea mitata. Ja sanoi, että usein käy niin että laskettua aikaa siirretään ultrien perusteella. Rauhoitteli ja sanoi että se oli jo tosi hyvin että syke löytyi ja että oli oikeassa paikassa.

Ehkä yritän nyt vaan rauhottua ja ei auta kuin odotella kuinka tässä käy. Ei vaan ole helppoa tällaiselle kaikki mulle heti nyt- luonteelle.

sarde, niinkuin neuvolasta sanottiin, se on hyvä merkki että alkio on oikeassa paikassa ja syke löytyi! :)

Varhaisultrassa käyty ja pieni ihme siellä heilutteli jalkoja ja käsiä :love7
Kaikki hyvin ja raskaus oikeassa paikassa.
Vastasi viikkoja 7+5 vaikka tänään 8+4 mutta mulla ovis oli kp 19-20 niin menee juurikin sen mukaan tuo koko :Heartred

Mahtavaa Angii! Nopeesti näköjään alkio kehittyy näillä viikoilla kun meillä näky 6+6 pelkkä möykky ja teillä jo jalat ja kädet! Tietty laitteiden tarkkuudessakin on eroja. Mä luin tosta apteekin kirjasesta et kädet ja jalat on aluksi pienten melojen näköset. Liikuttavaa!

Kuulostaa kyllä ihmeelliseltä antaa 50% mahdollisuus koon perusteella, kun kierron säännöllisyydestäkään ei ole takeita..

Ultrassa näkyi ja kuului syke ja viikkoja 6+6 vastaava kaveri. :Heartred Tämä oli vähän hämmentävää, kun ei voi olla oikeasti kuin 6+3 tai enintään 6+4. Lääkärin mukaan kaikki hyvin, vaikka kohdusta löytyi myös hematooma. Yritän nyt luottaa sitten lääkärin lupaukseen siitä, että ei ole mitään huolen aihetta.

kärhö hienoa että siellä oli kaikki hyvin ja mitä hematoomaan tulee niin älä ol huolissas se voi itestää imeytyä takas verenkiertoon. mulla oli tyttöä odottaes alussa iso hematooma ja jouduin vuodelepoon mut se hematooma imeyty takas verenkiertoon itestää ja seuraavas ultras ei ollu jälkeäkään. inshaAllah sulla on yhtä hyvin.

Ultra ja neuvola takana. Löytyi yksi pieni sydän ❤ ja kooltaan vastasi täysin viikkoja 8+3. :) esikoinen katteli mielissään ultrakuvaa kun oli mukana ja selitti omia juttujaan sille ihan niinku ois tajunnu mitä siellä oli. :D eipä tainnu poika 8kk arvata et saa siskon tai veljen. :)

Takaisin