Ultrakuulumiset

meillä nt ultrasta saatiin 4 semmost kiiltopaperi kuvaa joissa vauva on vain selkä edellä kuvaan ja rakenneultrasta a4 printattuja kuvia 4kpl myös, sivuprofiilista kaikki joista yks oli hyvä :D

Voi, Mini79, harvapa pääsee ultrattavaksi Finlandia-talossa! :grin

Juu, minusta kans on hassua, että vaihtelee nämä käytännöt niin paljon. Itse käytiin eilen ru:ssa suht' pienen paikkakunnan terveyskeskuksessa (oma kuntani on kilpailuttanut nämä palvelut) ja laitteisto oli 4D, josta kätilö muutti kuvia välillä 3D:ksi kun otti kuvia (saimme viisi eri 3D-kuvaa kasvoista, yhden jaloista) ja yksi 2D-kuva saatiin, missä näkyy kasvojen sivuprofiili (esim. nenäluu, leuka ja huulet hyvin).

Ihan pistää vihaksi teidän puolesta, jotka ette saaneet hyvää, ystävällistä palvelua näinkin tärkeässä ja merkityksellisessä asiassa! :mad:

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :)

Muakin surettaa teidän puolesta jotka ette kunnon kuvia ole saaneet. :sad001 Kyllä voisi lääkärit vähän enemmän ajatella asiakasta ihmisenä eikä vain potilaana...

Me ollaan saatu kaikista ultrista reilusti kuvia, mutta np-ultran kuvat oli kyllä aika suttuisia. Profiilia ei erottanut ollenkaan. Nyt rakenneultrasta muistaakseni viisi kuvaa; kätilö kyllä yritti mutta pieni kääntyili niin että vain yksi on selkeämpi profiilikuva. Kolme on aika epäselviä, mutta yksi tosi hauska saatiin: haukotuskuva. Ultraruudulta kun katsoi niin selkeästi näkyi suun liike, ja kätilö onnistui nappaamaan siitä kuvan. :grin
Kaikki ultrat on tehty 2D:llä.

Pinkkis mihin meet?Ja mitä oli hintaa?Mua niin kiinnostaisi mennä mut oon sit miettinyt et ois muutakin käyttöä kyl rahalle.Mut ois se mahtavaa nähdä 4D kuvaa enemmän rakenneultrassa vaan vähän vilkaistiin.Ja näkis viel sukupuolenkin varmana :)

Haluisin myös mennä just varmistuakseni sukupuolesta. Ettei käy niin että on ostanut paljon pinkkejä vaatteita ja sitten syntyykin poika :)

Meen Lahtee Perhe Artee ja hintaa oli muistaakseni 135e! :)
Haluun kans täyden varmuuden sukupuolesta! :grin Rakenneultrassa kätilö oli niin epävarma ja sanoi koko ajan ettei oo varmaa.
Haluan kuulla onko huominenkin ultraaja samaa mieltä sukupuolesta.
Olin niin pettyny ku ru käynnillä vauva oli niin huonossa asennossa ettei kasvoja nähnyt ku sivuprofiilissa ja 4d kuvana näin vaa jalat.

Voih joutuisi lähteen vähä kauemmas kesäretkelle jos sinne menis :D Täytyy katsoa malttaako oottaa lokakuuhun vai pitäiskö mennä :)

Meille tuli kans ajomatkaa mut täällähän nää kaikki sukulaiset ja kaverit on ni hyvin pääsee samalla käymää! :D
Katoin meinaa meidän nykyisen kotipaikkakunnan lähellä olevia paikkoja ja hintaa olis kyl varmaan tullu reilusti enempi ku toi 135e.

Me käytiin 3D ultrassa ennen juhannusta. Saatiin 20 minuutin mittainen video (DVD) ja kasa kuvia mukaan. Todella mukava lääkäri oli. Kirppu tosin piti käsiään paljon naaman edessä (+napanuoraa paljon kasvojen edessä) että saatiin vain 2 kasvokuvaa, mutta kyllä siitä pienen rakkaan tunnistaa <3
Kirppu ollut jo rakenne ultrasta lähtien pää alaspäin, potkut tuntuu mojovasti navan oikealla puolella. Kovasti liikkuu koko päivän, erityisesti illalla.
Hintaa tällä huvilla oli 289, Jyväskylän Terveystalo.

Lahdessa Perhe-Artessa 4D-ultra maksaa 135€ ja ajattelin sinne mennä kun ei rakenneultrassa sukupuolta kuultu. Sanoin miehelle että maksan sen omasta pussistani koska haluan sinne niin ehdottomasti mennä :D Helsingissä on myös toimipiste ja siellä 4D-ultra maksaa 150€. Huomattavasti halvempi kuin muualla siis.

Noh meillä matkaa lahteen tulis vähän vajaa 300km et hintaa tulis hommalle jos nyt ei tuu muuten ees lähelle kulkua.Oltiin alkuviikosta tampereella ja siit ois ollut vähän lyhyempi.Mut nyt tosiaan ehkä täytyy tyytyä odotteluun.Mun mielestä se täällä on yli 200€ myös ei päde siihen se et ois "maalla"halvemmat hinnat :D

Ultrassa käyty ja meidän vauvelillla oli taas suurimman osan ajasta kädet kasvoilla!
Ultraus kesti onneks tunnin verran ja vauva näytti kasvojaan jossain välissä ja saatiin kasvoista kuviakin. :happy:
Sukupuoli piti paikkansa mitä ru:ssakin veikkailtiin, saatiin nyt siis ihan varma vastaus! :)
Kovin liikkuvainen tapaus mut paljon jää vielä tässä vaiheessa liikkeitä tuntematta edessä sijaitsevan istukan takia.

Kuulostaa hyvältä Pinkkis :)
Mä oon tänään soitellu yksityisille gyneille. Terveystalossa ei täälläpäin edes tehdä 4d. Mun vakkarigynellä tehdään, kuulemma heillä tekevät rv 26-28, eli mulla on vielä hyvin aikaa (tänään 22+5). Maksaa kelakorvauksen jälkeen 213e. Varasin ajan elokuun alkuun, mutta harkitsen kyllä, menenkö ollenkaan.

Hormiga suosittelen joo menee myöhäsemmil viikoilla. Mul tänää rv 22+6 ja vauva oli vielä aika luiseva. En vaa malttanut olla menemättä! :grin
Edellisessä kävin rv 27 ja sain niin ihania vauvamaisia kuvia et ero oli aika huikea tän päiväsii kuvii verrattuna.

Kysäisin lähimmästä paikkaa missä 4D ultria tehdään niin hinta olis 269€ +ehkä viel joku toimistomaksu.Et joo ihan noin paljon en oo valmis pulittamaan Lahteen lähtö tulis halvemmaksi :D Houkuttelisi kyl kovasti kun se dvd:nkin siitä saisi vois sitten lasten kanssa katsoa.Toki ei edellisistäkään sellaista ole että en tiedä onko epäreilua jos yhdestä on :D Mut mietitään luulen et jää käymättä.

Takaisin