Ultrakuulumiset

Minulla huomenna (5+3) ar ultra yksityisellä jotta saadaan selville missä mahdollinen kyytiläinen sijaitsee. Ku joulukuussa, joten sen takia jo näin varhain päätimme mennä tutkimuksiin.
 
Mitäs puikulan ultrassa selvisi?Omaan aikaa vielä yli 3vko niin kiva lueskella muiden ultrakuulumisia.Miksiköhän alkuvuosi meni ihan hirveen nopeeta ja kun varasi nla-ajan tuntui että aika hidastui.Tulee pitkä odotus jos näin hitaasti menee nyt vasta rv5+0.
 
Kiitos kysymästä vaaveli :) Ultrassa löytyi ihan oikeassa paikassa, eli kohdun sisällä oleva raskaus :) kuvassa näkyi sikiöpussi, jonka sisällä ruskuaisrengas, mutta vielä ei näkynyt sikiökaikua. Eli vielä ei tiedä, onko sikiö kehittynyt, mutta tämä selvinnee toivottavasti jo seuraavassa ultrassa, joka on julkisella puolella viikon päästä.

Puikula 5+3
 
Voi toivotaan että ensi viikolla sieltä jo löytyy syke :Heartred
Se hyvä puoli tässä että ultra vasta 3 vkon päästä että sitten ainakin näkee varmasti onko elämää koska on pakko silloin jotain jo näkyä :)
 
Niin sitä rytinällä siirryttiin lokakuisten puolelle tämän päiväsen ultran jälkeen. :) Siellä pieni sydän pomppi ja koko vastasi 6+3 (edellisten menkkojen mukaan olisi 8+1), mutta kierto ollut aika sekaisin. Kovasti kuitenkin pelottaa, kun viides raskaus jo menossa, eikä vielä yhtään onnistunutta sellaista. Mutta ihana tietää, että siellä on elämää :) LA olisi siis 1.10.
 
Mahtavaa BeK että pikkuisen syke kuitenkin löytyi ja tervetuloa lokakuun odottajien joukkoon!
 
  • Tykkään
Reaktiot: BeK
Täällä olis ultra 26. päivä. Sillon pitäis olla rv 7+2.
Aiemmissa raskauksissa käynyt ultrassa jo 6+1, mutta nyt haluan vähän vielä selkeämmän näkymän, vaikka syke onkin molemmista näkynyt tuolloin 6+1.
 
Tiistaina ar ultraan. Tsekataan sijainti, toivottavasti tällä kertaa oikeassa paikassa... Toivon myös, että näkyisi jo syke. Viikkoja pitäisi silloin olla 6+1, toki todellinen kesto voi heittää jonkin verran tuosta arviosta.
 
Meinaako kaikki mennä yksityiselle ultraan?:eek: mulla eka ultra vasta kolmen viikon päästä jolloin on 8+6, se on siis neuvolassa se eka käynti
 
Varasin kans ajan yksityiselle ultraan. Meillä ei pääse ennen np-ultraa kunnallisella ilman hyvää syytä, joten minä ainakin oman mielenrauhan vuoksi haluan tarkistaa, että kaikki on niinkun pitää. Esikoisesta päästiin ar-ultraan, kun oltiin lapsettomuushoidoissa... Haluan siis tästäkin käydä. Viikko pitää vaan odottaa.
 
Me käytiin kontrollikäynnillä kun mulla oli kovat vatsakivut ekoilla viikoilla. Siksi päästii ihan julkiselle puolelle viikot 5+3. Mitään vikaa ei löytynyt niin nyt jatketaan normaaliraskauden papereilla. Ultran mukaan viikot ois 6+1
 
Takaisin
Top