Ultrakuulumiset

Onko sulla Kyfi0471830 tutkittu sokerit. Radihan voi myös aiheuttaa liiallista lapsivettä.

Juu, sokerirasitus tehtiin heti, vaikka tiedossa oli, että ei niissä ole häikkää, koska ei mitään riskitekijöitä. Ihan kunnossa ovat.

Meillä oli perjantaina rakenneultra, vaikka yksinhän sinne jouduin.. Mies sai sit kostoksi vaan letkan epämääräisiä varvaskuvia ja panttasin iltaan asti tietoa sukupuolesta. :mad::wink

Kaikki oikein hyvin ja normaalisti, jotenkin uskomatonta jos toinen ihan terve ja normaali lapsi.. Ts kun lähipiirissä on viimeaikoina ollu keskenmenoja ja lapsikuolemia ja kaiken maailman sairauksia tai kehityshäiriöitä; Sitä ei todellakaan pidä enää itsestäänselvyytenä, että kaikki menis mallikkaasti. :sorry: Tässä vaiheessa kumminkin kaikki niinku pitää, pari pv kasvussa edellä, ei vaikuta mihinkään.

Sintti on nyt 21+2, 400 gr, itsepäinen ja liikkuvainen ja (jännitystä nostattavaa rummutusta..) t-y-t-t-ö! :hilarious::p:dummy1::love7
Eli isosiskon ja äidin (ja oikeestaan kuulemma isienkin) toive toteutuu. :smiley-bounce022:Heartbigred En olis varmaan osannu kuvitellakaan, että se vois olla poika..

Nyt teen jo miestä hulluksi nimiehdotuksillani.. Se ei oo vielä yhtään tässä mukana. o_O Onneks on aikaa..

Tsemppiä kaikille, peukutuksia ja/tai syrämmiä omille kuulumisellenne!

Kiitos Simpsakka! :)

Kauanko muilla on menny ultrauksessa aikaa?
Jouduin jättää kaikki lapset anopille siks aikaa ni se jo hätäsesti laskeskeli monelta ihan viimestää oon hakenut lapset häneltä pois. :meh:

Anoppi siis sano et ihan maksimissaan mulla menee siinä 20min.
Ite kyllä muistelin etten ikinä sieltä oo 20 min pois päässyt.

Minua ultrasi lääkäsi, jolla oli aika pikainen ote, oltiin valmiita n. puolessa tunnissa. Se riippuu tietysti siitä, miten paljon vauva suostuu näyttämään itsestään ja miten hyvin pysyy paikoillaan, jotta pystyy mittaamaan.

Meillä on ultra perjantaina, jännittää jo melkoisesti. Saa nähdä pitääkö ennakkotuntemukset paikkansa vai mennäänkö todennäköisyyslaskelmien mukaan... mä siis luulen odottavani poikaa, mutta tietystä kromosomihäiriöstä johtuen tyttö on todennäköisempi. Jännää!

Meillä oli ultra viikko sitten maanantaina.
Potkiksella oli kaikki hyvin.

Mutta ujostus iski. Kädet oli koko ajan naaman edessä.
Polvet yhdessä ja koukussa, nilkat ristissä ja napanuora jalkojen välissä. Ei pienintäkään mahdollisuutta nähdä kumpi olisi ollut kyseessä.

Yllätys selvinee vasta synnytyksessä.

Mäkin kävin tänä aamuna rakenneultrassa. Kyllä sitä on odotettukin :) Kaikki oli oikein hyvin. Vauva liikkui kovasti, imi peukaloakin välillä. Aiemmin koko on vastannut viikkoja, nyt kuulemma sääriluut on peritty isiltä eli pitkän mallinen lapsi on :) Muutama päivä tuli viikkoihin lisää koon perusteella. Paino noin 447g. Vartalon ympärysmitan ultraaja mittas kahdesti kun eka ei tallentunut ja ekalla mittauksella se oli pienempi se grammamäärä. Kysyin sukupuolesta erikseen ja siitä oli kuulemma aika vaikea sanoa. Ulokkeita ei näkynyt mutta kivekset saattavat pullahtaa paremmin esiin muutaman viikon päästä. Tyttöähän mä olen toivonut ja jotenkin myös ollut tyttöfiilis mutta katsotaan. Pitkä sporttinen supermalli tulossa siis :D Istukka oli ylhäällä osin mun ja vauvan välissä, kuulemma oikein ihanteellinen paikka sille. Siksi alavatsalta tuntuu potkut paremmin kuin ylhäältä.

20+6

Rakenneultra täällä kans takana ja kaikki oli hyvin. Ultrauksessa vaan kesti kauan kun vauva päätti kääntyä kesken ultrauksen selin ja kätilö ei meinannut saada sydäntä ultrattua. Sain sit mehua ja jouduin käytävälle kävelemään ja hyppimään, muut ihmiset katto vähän oudoksuen mua. Ainut mikä herätti huomiota oli se vauvan kaikki mitat vastasi rv 22+3 kun nyt menossa 21+3, painoarvio oli 478g. Ja tosiaan sukupuolta kysyin lopuksi ja kätilö vaan möläytti et se on 100% poika. Mies ei olis halunnut tietää mutta autossa sano et hän huomas mitä siellä jalkovälissä roikku.

Muokattu viimeksi:
Takaisin