Ultrakuulumiset

Me käytiin kans tänään Lahden Perhe Artessa! Rv 25. Ja vihdoin tuli varmistus että tyttö se on :Heartred Oli mukava ja kiireetön tutkimus. Meillä kans vauva oli nyrkit naaman edessä suurimman osan aikaa ja sitä piti tökkiä liikkeelle, mm. pompin ja join mehua :D Paino, pituus, pään- ja torsonympärys oli kaikki just kaikkien kasvukäyrien keskiarvossa ja jos sama kasvuvauhti pysyy niin syntymäpainoksi arvioitiin 3600g. Jes nyt mekko-ostoksille! :happy093
 
Me käytiin kans tänään Lahden Perhe Artessa! Rv 25. Ja vihdoin tuli varmistus että tyttö se on :Heartred Oli mukava ja kiireetön tutkimus. Meillä kans vauva oli nyrkit naaman edessä suurimman osan aikaa ja sitä piti tökkiä liikkeelle, mm. pompin ja join mehua :D Paino, pituus, pään- ja torsonympärys oli kaikki just kaikkien kasvukäyrien keskiarvossa ja jos sama kasvuvauhti pysyy niin syntymäpainoksi arvioitiin 3600g. Jes nyt mekko-ostoksille! :happy093
Hei meilläkin on ajatuksena käydä Lahden Perhe-Artessa, kävitkö sä siinä 3D/4D-ultrassa? Saitteko selkeitä kasvokuvia? :)
 
Hei meilläkin on ajatuksena käydä Lahden Perhe-Artessa, kävitkö sä siinä 3D/4D-ultrassa? Saitteko selkeitä kasvokuvia? :)
Juu nimenomaan siinä :) No ei ne ihan kauhean selkeitä oo kun tää tyyppi tykkäs nojata naamaa istukkaan ja piti vielä nyrkkiä siinä edessä. Mut on siellä muutama ihan käyttis. En siis illalla enää ehtinyt katsoa niitä koneelta vaan kätilö näytti ne omalta näytöltään.

Edit. Nyt kurkkasin niitä ja noi liikkuvan kuvan tiedostot ei kyl aukea mun tietokoneella. Argh. Se sanoi että kaikki ei aukeakaan et osa on sellaisia ultraäänilaitteen vaativia tiedostoja mut et ne on tuplia. Mut joo, oishan noi videot kiva saada toimimaan.

Edit2. Eiku sain ne aukeamaan kun avasin sovelluksessa Media Player.
 
Muokattu viimeksi:
Hei meilläkin on ajatuksena käydä Lahden Perhe-Artessa, kävitkö sä siinä 3D/4D-ultrassa? Saitteko selkeitä kasvokuvia? :)

Mä kävin edellisen kohdalla kans Perhe-Artessa ja sain niiiin hyviä ja selkeitä kasvokuvia.
Nyt ku tästä kävin ni vauva ei ollu yhtää kuvaus tuulella.
Muutama hyvä kasvokuva saatiin mut toisesta saatiin sillon paljon paremmat.
 
Joo niinku mä mainitsin niin meillä vauva piti niin sinnikkäästi kädet kasvojen edessä et vaik mitä tein ei saatu kasvokuvia mut ei se nyt suuresti mua haitannut :) Sukupuolesta saatiin aika varmuus meille sanoi et ei ikinä anna 100% lupausta mut kyl hän mekkoja ostais :) Kannatan kyl vaik tosiaan ei tiedä millä tuulella vauva on haluaako kasvojaan esitellä :)
Mä en muuten saanut kans videoita auki mut pitää viel kokeilla :)
 
Mullakaa ei videot auennut ku kokeilin äitini koneella. Kotona en oo viel meijän koneella kokeillu.
 
Kasvukontrolli ultrassa käyty ja hyvin on pieni kasvanut, painoarvio oli 1,3kg. Ja edelleen oli tyttö :) Nyt 29+0 ja vielä tuli esikoisen normaalista alatiesynnytyksestä huolimatta kutsu synnytystapa-arvio ultraan viikolle 36 :)
 
On tämä nyt outoa kun esikoisen kanssa sai radin takia hypätä koko ajan ultrassa ja nyt on seuraava suunnitellusti vasta rv 36 jos ei mitään erikoista tule. Ihan utopistinen olo kun ei nyt koko ajan kuule kasvusta vaikka radi on tälläkin kertaa :sad001 Mulla käy kateeksi teitä, jotka käyny nytkin. Mäki tahon!
Mut neiti kyllä elämöi mahassa koko ajan, ettei kotidopplerille tullutkaan käyttöä tällä kertaa.
Nyt 29+2.
 
mulla näitä käyntejä on ollu rakenneultran rv 20 jälkeen tyyliin joka 3viikko, ny taas ens tiistaina ku on rv 29+5. kivahan se on kun vauvaa seurataan vaikka mulla radista ei oo sokerit vaikuttanu vauvaa. *kopkop*
 
Nyt kun pääs ekstraultraan, niin pitänee kehua, että poitsu porskuttaa tasan keskikäyrällä, 1632g painoa jo tullut arviolta toiselle. Vielä kun pari viikkoa jaksaa kohdunsuu kestää, niin ei tarvia matkustaa Helsinkiin asti synnyttämään. Ite uskon yhä että mentäis täysille viikoille, mut mistäs mie mitään tiiän . 1,8mm vielä/enää jäljellä, mut ei sitä tiiä mitä on ollu alunperinkään.
 
Eevskuli, niinpä. Meillä esikoinen arvioitiin neli kiloseksi, mutta niin vain oli 3,2 kg eikä synnytyksen jälkeen ollut vauvankaan sokereissa mitään moitittavaa. Toivottavasti käy yhtä hyvin tällä kertaa, en ois kiva yrittää pusertaa yhtään isompaa ulos :)
Silloin esikoisesta kyllä jokseenkin välillä tympäs käydä ultrassa ensin krt/kk, sitten parin viikon välein ja lopussa viikon välein. Mut nyt tuntuu ettei haittais vaikka joutus pari ylimääräistä kertaa käymään. Niin kai se on tässäkin asiassa niin kuin monessa muussakin: saat yhtä, niin toivot muuta :)
 
niin ja joka käynnistä muistetaan sillä mukavalla laskulla :-) aika tyyristä olis jos joka viikko täytyis käyä vaikka ei tässä ny rahalla o väliä mutta periaatteessa, täällä polimaksu on 36,70e
 
Ultrassa olen nyt ollut aika tasaisesti kerran viikossa, (eilen viimeksi) radin ja hemon takia. Tyttö kasvaa reippaasti, ja on tällä hetkellä viikon edellä kasvussaan. Painoa on jo 2030g, toivottavasti ei kuitenkaan kauhean isoksi kasva kun on viikkojakin vielä jäljellä. Pituuttakin kuulemma piisaa, mutta voi olla joko radista tai sitten ihan geneettisistä syistä, lähinnä koska itsekin olenyli 180 cm. Mutta aina kiva kuulla, että kaikki on hyvin. Maanantaina taas sitten neuvolaan =) jossa taas ultrataan. 31+4
 
Ultrassa olen nyt ollut aika tasaisesti kerran viikossa, (eilen viimeksi) radin ja hemon takia. Tyttö kasvaa reippaasti, ja on tällä hetkellä viikon edellä kasvussaan. Painoa on jo 2030g, toivottavasti ei kuitenkaan kauhean isoksi kasva kun on viikkojakin vielä jäljellä. Pituuttakin kuulemma piisaa, mutta voi olla joko radista tai sitten ihan geneettisistä syistä, lähinnä koska itsekin olenyli 180 cm. Mutta aina kiva kuulla, että kaikki on hyvin. Maanantaina taas sitten neuvolaan =) jossa taas ultrataan. 31+4
 
Ultrassa olen nyt ollut aika tasaisesti kerran viikossa, (eilen viimeksi) radin ja hemon takia. Tyttö kasvaa reippaasti, ja on tällä hetkellä viikon edellä kasvussaan. Painoa on jo 2030g, toivottavasti ei kuitenkaan kauhean isoksi kasva kun on viikkojakin vielä jäljellä. Pituuttakin kuulemma piisaa, mutta voi olla joko radista tai sitten ihan geneettisistä syistä, lähinnä koska itsekin olenyli 180 cm. Mutta aina kiva kuulla, että kaikki on hyvin. Maanantaina taas sitten neuvolaan =) jossa taas ultrataan. 31+4
 
Ultrassa olen nyt ollut aika tasaisesti kerran viikossa, (eilen viimeksi) radin ja hemon takia. Tyttö kasvaa reippaasti, ja on tällä hetkellä viikon edellä kasvussaan. Painoa on jo 2030g, toivottavasti ei kuitenkaan kauhean isoksi kasva kun on viikkojakin vielä jäljellä. Pituuttakin kuulemma piisaa, mutta voi olla joko radista tai sitten ihan geneettisistä syistä, lähinnä koska itsekin olenyli 180 cm. Mutta aina kiva kuulla, että kaikki on hyvin. Maanantaina taas sitten neuvolaan =) jossa taas ultrataan. 31+4
 
Takaisin
Top