Ultrakuulumiset

Hassuja eroja! Meidän ultraaja oli sillee "kyllä tää on 12+4, laskettu aika muuttuu päivällä". Me vaan että miten voi tietää niin tarkasti. Ehkä hän halus vaikuttaa varmalta harjoittelijansa edessä. :D
 
ultrassa tänään käytiin ja kaikki hyvin! niskaturvotus oli 1.1mm. kovasti siellä ois halunnut nukkua pienoinen. vastasi suht hyvin viikkoja, yhden päivän heitto mutta ei ruettu sitä la :ta enää vaihtamaan. :)
 
Tänään oli vihdoin se eka ultra!!! :')
Alunperin oltais nyt vkolla 12+ 5 mutta saatiin uus aika, mittausten perusteella meillä ollaan nyt 11+1.
Uus ultra sitten ensvkon lopulla niin mitataan niskapoimut sitten silloin.
Kyllä ilonkyyneleet valui minulta ja tulevalta isältä, oli upeeta kun sieltä hän heräili hetken päästä kun oli kuvailtu. Vilkutti tulevalle äipälle ja isälle, heilutteli jalkojaan! :D
Pikkunen on siellä, sydän sykkii normaalisti.

VOI TÄTÄ TUNNETTA!!! :Heartred
Tarttee muuttaa tuo "ikäjana"-systeemi kun osaa perehtyy kuinka se tehdään... :p

Pitäis vaihtaa ryhmääkin, LA muuttui syyskuun 24.pvästä lokakuun 5.päivään.
Katotaan nyt vaihdanko, täällä olen kuitenkin seuraillut ja kanssaelänyt teidän kanssanne. :)
Nyt on kerrottu tuleville isovanhemmillekin sitten.
Sitä Jippii-kiljahdusten määrää oli ihan mahtava kuunnella! :D
 
Carnie, turhaan sitä ryhmää vaihtaisit. Vauvoja syntyy sitten kun syntyy. Ei tämä niin virallista ole.
Onnea teille kaikille hyvistä ultrakuulumisista. Siitä tulee onnellinen ja rauhallinen olo pitkäksi aikaa.
 
NP-ultrassa käytiin ja kaikki oli kunnossa. Niskaturvotusta oli 1,6 joten ihan normaali mutta verikokeiden tulokset tietty pitää vielä odottaa. Vauva oli kooltaan muutaman päivän isompi laskettuun aikaan nähden mutta se ehkä selittyy sillä, että ovulaatiokin on mulla yleensä paria päivää aiemmin kuin laskennallisesti olisi.
 
Ai niin laskettu aika on siis menkkojen mukaan 26.9. varhaisultran mukaan se oli 24.9 ja tämän ultran mukaan 21.9 mutta sanoivat Kättärillä, että mennään nyt tuolla menkkojen mukaan lasketulla silti, koska ei sillä ole käytännössä mitään merkitystä. Vauvat tuppaavat syntymään just silloin kun niitä huvittaa. Tosi harvat syntyvät edes laskettuna päivänä, joten sitä on turha niin tarkkaan edes määrittää.
 
Ihan totta juu, ne on vaan suuntaa antavia nuo päivät, tietää vähän ootella koska kaveri on tulossa. :D
Silleen kyllä toisaalta hyvä tietää missä kohtaa mennään, tuo ultra tietää paremmin kuin menkkakierto, mulla kierto oli pitkä, n.40 päivää parikin kiertoo niin sen takia sitten tuo aikakin noin paljon muuttui. Pääasia että kaikki on hyvin kuitenkin. :) Kyllä tuossa syksyllä oltiin parikin kertaa kuin tulisilla hiilillä että joko joko joko nyt kun tosiaan oli noi kierrot noinki pitkiä. :D Jännitystä elämään. :P
 
täällä ultrattiin tänään ensimmäistä kertaa vatsan päältä, joten mieskin sai vihdoin nähdä maha-asukin, ja sydänääniäkin saimme vihdoin kuunnella. jalkojen välissä vähän näytti olevan jotakin, vaikkei vielä varmaksi voi sanoa :rolleyes: tänään siis 16+5.
tästä kerrasta eteenpäin kaikki ultraukset saadaankin dvd:lle, että voi sitten kotonakin rauhassa ihastella.

taas pitäisi malttaa neljä viikkoa seuraavaan kertaan, mutta en kai voi valittaa, kun taitaa näitä ultrakertoja enemmän olla kuin suomessa..
 
Zousan, minäkin aavistelen poikaa. Neuvolahoitaja arvasi sukupuolen sykkeen perusteella, mikä oli mielestäni aika hilpeää. Itse aavistelen poikaa lievempien raskausoireiden takia.

Katsotaan osuuko arvaus oikein. Jos tulee poika, saan vähän uudistaa vauvanvaatevarastoa. Odotan innolla sitä kun pääsee penkomaan vanhoja vaatekasseja ja kokoamaan niitä uudestaan käyttöön. Luultavasti ne on niin sekaisin, että puolet löytyy vasta kun ne on jo käyneet pieneksi.
 
Np-ultrassa pysyi sama mikä oli alunperinkin, eli ei muutettu. Varhaisultran mukaan la olisi viisi päivää myöhemmin.
 
Meilläkin oli tuo np-ultra muutama viikko sitten ja kaikki näytti olevan hyvin.. :) Ihana oli nähä pieni kirppu, joka näytti jo ihan vauvalta ja liikku masussa :Heartred mies tuli siihen tulokseen, että tulokas olis tyttö! minä taas pidän jotenkin toden näköisempänä, että poika... :D noh, 29.4. olis rakenneultra niin jospa se sillon selviäis kumpiko on oikeessa :wink
 
Mä en millään malttaisi odottaa että olisi se rakenneultra..
Se on vasta 9.5 jolloin raskausviikkoja on jo 22+1.
Tuntuu hirveen myöhäseltä tuo aika muutenkin.

Mille raskausviikolle muille on tuo rakenneultra laitettu?
 
En ole vielä saanut aikaa, mutta neuvolassa sanottiin että on viikolla 20. Näin siis Tampereella.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
No epäilinkin että muilla olisi aikaisemmin, edes vähän.
Olin ymmärtänyt että se ultra tulisi olla viimeistään kun on se tasan 22viikkoa täynnä.
Eihän se päivä siihen päälle varmaan mitään haittaa, paitsi tietenkin itseä ihan pikkuisen kuin ei malttaisi odottaa... :grin
 
Takaisin
Top