Ultrakuulumiset

Mä kans eilen näin ja kuulin sykkeen ultrassa kun kävin äitiyspolilla..
Selvisi että viikkoja on noin 6 ja nt-ultraan ilmeisesti noin viiden viikon päästä.

En tiedä sitten kun ultrataanko mua vielä tiistaina neuvolassa, aluksi oli tarkoitus, mutta silloin ei vielä tiedetty että tuo äitiyspoli-aika ehtii olla ensin...

Huojentunu olo kun tietää sielä kohdussa jotain elävää olevan kerrankin.
Luottavaisempi olo huomattavasti tätä raskautta kohtaan nyt... :)
 
Tietääkö neuvolan väki, että kävit äitiyspolilla? Jos eivät tiedä, niin et tietenkään sano mitään ja näet vauvan uudelleen neuvolan ultrassa :wink
 
Tietävät toki, neuvolasta se lähete sinne polille laitettiinkin kun taas soitin olevani raskaana...
Ajattelivat jotta hyvä sielä tarkastaa tilannetta kans heti alkuunsa tällä kertaa...

Mutta toivottavasti nyt ultraisivat sielä neuvolassakin vielä, vaikka tyytyväinen sinänsä oon tuohon polinkin ultraan.. Sain tietää mitä halusinkin jo.. mutta olihan sitä kuvaa nyt kiva katsella.. :D

Niinjoo, ja tietenkin he laittavat sieltä polilta neuvolaan infoa myös mikä tilanne oli, näin lääkäri ainakin sanoi...
 
Neuvolasta soitettiin ja aikaa siirrettiin parilla viikolla eteenpäin....
Eipä oikeastaan haittaa siinä mielessä että sanottiin että sitten taas ultrataan... :)

Olis tullu huominen neuvola- aika niin äkkiä sen polin jälkeen että fiksumpaa mennä myöhemmi neuvolaan ja tulee ultriinki vähä enemmä väliä..
 
Paljonko sulla oli Sukey viikkoja ? Mulla on maanantaina ultra, viikkoja tuolloin vasta 6+3 omien laskujen mukaan, pelkään että on silkkaa rahan haaskausta kun mitä olen noita keskusteluja eri palstoilta lukenut niin siellä moni kirjoittaa ettei ole syke vielä noin aikaisin näkynyt....

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Tänään oli ensimmäinen neuvola ja samalla pääsin käymään ultrassa! voi sitä onnea ja helpotusta, kun näki pienen sydämen sykkivän :Heartred nyt sitten ihan ihmeissään tuijotellaan ultrakuvia :D
 
Voi ihanaa Sunset :) mitä sulla on nyt viikkoja kasassa?

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Piipuu, mä oon käyny jo varhaisultrassa ja viikkoja oli silloin 6+4. Hyvin näkyi syke ja kaikki eli jos sulla on säännöllinen kierto niin pitäis kyllä näkyä. :)
 
Voi helpottavaa että toivoa on :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Piipun, mulla on viikkoja nyt koossa 9+2. Ultra oli tasan viikko sitten, eli 8+2. Oltaisiin varmaan käyty aikaisemmin, mutta lääkäri oli lomalla, joten piti odottaa vähän pidempään :-)
 
huh, varhaisultrassa käyty! ilon kyyneleiltä ei vältytty kun ruudussa näkyi pienen pieni ihmisen alku ja sydämen syke! Ei kai tästä tuleva äiti voi paljon onnellisemmaksi enää tulla! Laskettu aika siirtyi kuudella päivällä myöhemmäksi, mutta mä olen niin helpottunut nyt, kun tietää, että masussa on ihan oikeaa elämää !
 
Voi onnea emmaemiilia :-) täällä ootellaan malttamattomana kans maanantaista ultraa.. toistan taas itteäni, mitä sulla on viikkoja ?:)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla eka "kunnon" ultra ens viikon torstaina ja jännittää ihan todenteolla löytyykö sieltä elämää! :) Epäuskoinen olo vieläkin, vaikka kaverit totesivatkin eilen, että ulospäin jo näkyy mahan pullotusta :D

Tänään se päivä, milloin viime raskaudessa alkoi vuoto, joten tämäkin tuntuu jo jollain tavalla voitolta.
 
Huh täällä takana tuo eka ultra, mikä ihana helpotus se oli kun lääkäri totesi kaiken näyttävän oikein hyvältä ja löysi jopa sykkeen!! Ihanaa ♥♥

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Panikointini vuoden takaisesta tuulimunasta sai neuvolatädin antamaan ajan lääkärille, joka pikaisesti ultrasi perjantaina. Siellä näkyi pienen sydämen syke :Heartred viikkoja nyt 8+1. Vähän rauhoitti mieltä, mutta edelleen pelkään keskenmenoa tai jotain muuta kamalaa tapahtuvaksi.
 
Varhaisultrassa käyty myös. Yksi pikkuinen oli ja syke jumputti 140 :) vastasi viikkoja eli 7+0. Nyt alkaa tuntumaan todellisemmalta tämä asia:) vaikka vielä pelottaa mahdollinen keskenmeno, mutta pidemmällä ollaan jo kun viimeksi.
 
Takaisin
Top