Ultra

Vähän jänskättää et mitä tuolta masusta tänään löytyy... varautunu oon ettei siellä oo mitään..
Tietysti sydämeni pohjasta toivon että sieltä papu löytyis ja saatais myös selkoa viikoista :')

9.20 ois aika ja tunnin pääst saa lähtee jo matkaan ku tunnin ajo on edessä..
 
Lääkäri sanoi vaan et tää on joko tuulimuna tai on liian aikaiset viikot..
4.2 uusi aika kun katsotaan näkyykö sama tilanne vai oisko sittenkin papu kyydissä..
 
Maiskukka mitkä viikot piti olla? Ja ootko varma viikoista vai voiko olla heittoa?
 
Viipsukka ja Maiskukka, mulla viime viikon keskiviikkona ihan sama tuomio! Luulin että viikkoja olis ollut 7+0, gyne sanoi et joko tuulimuna tai sit viikot 6+1. Ylihuomenna tarkistusultraan. Toivotaan että kaikki me saataisiin hyviä uutisia lopulta. Mitä ajattelitte että viikkoja olisi ollut?
 
Oi voi, onpa nyt kamalasti tullut näitä samoja epävarmempia kuulumisia. Toivottavasti kääntyvät vielä hyviksi <3 Jaksamista odottamiseen!
 
Uus ultra on 4.2 ja uus verikoe 2.2, meni noi päivämäärät sekaisin. Tosin mulla on taustalla kakkosen kohdalla, että 6+3 näytti, että ois tuulimuna yksityisellä, mutta eipä ollutkaan. Puolen päivän jälkeen soitan hcg-arvoista... Mä en ihan oikeasti jaksa neljättä.. Alkaa olla taas voimat loppu. :(
 
Voi ei viipsukka :( mut toivotaan et säikäyttää vaan..
 
Ainiin, selviääkö noista hcg arvoista oikeen mitään? Eikös tuulimunassa nouse ihan normaalisti?
 
Voi että, tsemppiä ja voimia kaikille epävarmoja uutisia saaneille. Toivottavasti epäilyt kääntyvät vielä hyviksi uutisiksi! :Heartred Tässä alkaa ihan tuskanhikeä pukata kun miettii omaa ultraa tulevana keskiviikkona. Saa nähdä millaisten uutisten kanssa sieltä tullaan - hurjasti epävarmuustekijöitä tähän alkuun kyllä liittyy!
 
Leijona, minäkin pyrin ultraan keskiviikkona. Oviksen mukaan laskettuna silloin olis 6+0 ja menkoista laskien 5+5 eli en itse odota sykettä näkeväni. Haluan vaan tietää onko alkio oikeassa paikassa. Kaikki muu tieto onkin sitten plussaa. Tuulimunan pelkoahan tuo käynti tuskin vie.
 
Takaisin
Top