Ultra

Mä en usko, kun kyllä mun mielestä ovulaatio oli ihan oikeeseen aikaan... Eikä lääkäri hirveästi antanut toivoa. Jos ei ala itsekseen tyhjenee, niin ennen tyhjennystä ultrataan vielä...
 
Desiree, otettiinko sulta hcg verestä? Mulla otettiin ja se on 3061, joka on hyvä näille viikoille. Uus koe perjantaina ja ens tiistaina ja torstaina uus ultra. Haluavat tehdä mulle näitä kokeita mun menneisyyden takia ja eikä turhaan hötkyillä.
 
Ei otettu hcg:tä... Katsotaan kuulemma se ultra vielä sit ennen mahdollista tyhjennystä.
 
viipsukka, saako kysyä että miksi luget? ja kyllä minäki niin toivon että ois väärä hälytys teillä kaikilla!!:Heartred
 
Mua pelottaa nyt ihan tosissaan, kun niin moni on saanut huonoja uutisia :sad001 Tänään on käynti gynellä, jossa ultralla katsotaan onko kyytiläinen mukana. Selkäsärkyä on ollut vikon verran, kesken menneessä raskaudessa oli ihan samat tuntemukset.

Noh, täytyy yrittää keskittyä töihin hetki ja sitten pääsee asian tarkistamaan.
 
Celien älä pelkää :) ♡

Täällä meni yö tunnin välein herätessä kun näin painajaisia siitä tulevasta ultrasta..
Joka kerta lääkäri tuli samaan tulokseen että se on tuulimuna.. joka kerta kun nukahdin uudelleen ni se alkoi alusta...
 
Rouvaskainen kiitos... Lääkäri otti kyllä mittoja ja ruskuaispussi vastasi viikkoa pienempää eli 6+3 kun eilen piti olla 7+3... Mutta kyllä mä ja mieskin nähtiin, että ei siellä muuta ollut kun se pussi. :sad001

Kiitos kaikille myötäelämisestä! Mä toivon niin, että teillä muilla on kaikki hyvin ja matkalaiset pysyy loppuun asti mukana. :Heartred

Ahdistavaa tässä on olla töissä ja odottaa, koska se mahdollinen vuoto alkaa... Niin ja Maiskukka mulla ihan sama juttu, koko yön oon nähnyt painajaisia ultrasta ja siitä tuomiosta...
 
Juu, mä luinkin että teillä on niitä useampi takana, mutta mitä ne luget niinku tekee? Vahvistaako limakalvoa vai...? Ja anteeksi jos häirittee tämä mun utelu :oops:
 
Takaisin
Top