Ultra

Ihania uutisia ultrasta teillä..

Itsee jännittää kovin se maanantaina oleva ultra..
Toivottavasti papu on oikeessa paikassa eikä väärässä...
 
Ihania ultrauutisia.
Mulla on maanantaina ja jännittää aivan hirveesti, että onko siellä ketään. Viime vuoden keskenmenot on koko ajan ajatuksissa. :(
 
Viipsukka ja maiskukka tsempit maanantaiseen ultraan! Toivotaan et pavut on oikeissa paikoissa :)
 
Kiitos. Onneksi mulla on aamu noin touhukas, kun esikoista kuljetaan terapiaan ja sit tytöt hoitoon ja eskariin ja sitten poika terapiasta kouluun ja kauhialla vauhilla toiselta puolelta kaupunkia toiselle puolelle keskussairaalaan.
 
Mulla huomenna ultra klo 16:30... Voi tuntua vähän pitkältä huominen päivä ennen sitä :P Eikös jollain toisellakin ollut huomenna, vai muistanko väärin?
 
Uuu. Tsemppiä ultraan Lilium :) voi tosiaan aika madella huomenna sinulla :D

Mä ajattelin huomenna soittaa itselleni ultra-aikaa sinne 10+ viikolle. Mietin vaan kun neuvolan täti käski varata ajan hyvinkään sairaalasta, mutta ohjeessa minkä lähetti on kaikki 4 vaihtoehto sairaalaa, joista siis täällä saa valita sen oman synnytyssairaalan... niin voinkohan nyt varata mihin vaan noista? Äh ei viittis tällaisen asian takia soitella uudestaan neuvolaan :D Osaisko kukaan täällä neuvoa? Niin ja jos nyt varaisin ultran hyvinkäälle niin voinko silti synnyttää muualla? Anteeksi typerät kysymykset mutta tää kaikki on vaaan niiiiin uutta mulle.
 
Oi onnea järvenhenki!! Toivottavasti ois viimenen kerta ku onnenaihe teitä noin säikyttelee!:wink

Ja tsempit kaikille tuleviin ultriin!

Mä kävin tänään neuvolassa ja siellä se näky, meijän pieni..:Heartred vaikka ultralaite oli pitkälti viime vuosituhannelta niin syke näky ja selvis että mun kohtu on tosi kallistunu taaksepäin. Nyt mä uskon että mä oon oikeesti raskaana!:) koska eihän testit (monet sellaiset!) ja oireet kerro koko totuutta, vai...?:hilarious::grin
 
Sydänkäpynen HUSin alueella saat valita vapaasti synnytyssairaalan ja ultra pitää hoitaa siinä sairaalassa, johon olet menossa synnyttämään. Suurin osa kai valitsee lähimmän. Ja kättäri on ruuhkaisin ja Lohja&Hyvinkää kai rauhallisimmat.
 
Hei kaikille! Paljonko teillä maksoi yksityisellä ultra? Mulla viikko 6 menossa ja haluaisin varmistaa että joku siellä kasvaa ja oikeassa paikassa. Kunnan järjestämään ultraan pääsee vasta viikolla 12-13 enkä millään jaksaisi sinne asti odottaa..
 
Tsemppiä kaikille ultriin!! :)
toivottavasti jokaiselta löytyy pieni oikeasta paikasta.
Itsellä piti huomenna olla eka neuvola. Nyt tuntuu ekan kerran tosi pahalta :'(
Mutta mulla on jo kaksi ihanaa pientä ihmettä joten niiden läsnäolo helpottaa kovasti :)
 
Eapu, minulla ultra yksityisellä oli niinkin arvokas kuin 170e :eek:

Muistelin, että viime syksyn keskeytyneen keskenmenon ultralla toteaminen olisi ollut alle 100e, mutta en mene vannomaan. Se meni muutenkin ihan sumussa koko syksy.
 
Hui, onhan se kallista. Mutta ei malttaisi odottaa. Jotenkin on sellainen tunne ettei siellä ole kaikki ok. Toivottavasti väärässä :)
 
Eapu, itse olen tänään menossa ultraan yksityiselle ja kyselin etukäteen hintaa, ~120e. Miehen kanssa tuumattiin että ei se nyt niin kamalan suuri summa ole vaikka vähän kirpaisee, kun saa tietää että onko siellä kaikki niinkuin pitää..
 
Helsingissä kun soitin kaikki yleisimmät yksityiset läpi, sanoivat että vähintään 200€ tulee maksamaan. Ultraääni 120€, lääkärin palkkio 70-90€ ja poliklinikkamaksu oli sen vajaa 30€.
 
Lilium täällä tulee maksamaan suurinpiirtein sama ja ajateltiin, että saadaan (tai mä saan!) mielenrauhan, kun näitä oireita on niin vähän vain.. :rolleyes: kyllähän se vähän kirpasee, mut kyllä toi raha vois mennä johonkin vähän turhempaankin. Ja vielä sillä perustelen itselleni, että sitten mä voin myöntää, että raskaana ollaan, jos joku kysyy. Mulla mahan koko nimittäin paljastaa asian laidan ihan just! :grin
 
Takaisin
Top