Ultra

Kannattaa yksityiseltä tiedustella mahdollisuutta päästä sairaanhoitajan ultrattavaksi. Esim. Terveystalolla eivät asiaa mainosta, mutta ajan varaaminen puhelimitse onnistuu. Siitä käynnistä jää heti sen lääkärinpalkkion verran pois...
 
Kiitos viveka! Juu Jorviin varmasti sitten. Tuntuu kyl hassulta jo nyt miettiä synnäriä :D
 
Voi ihania uutisia Nasunina. Sydänkäpynen, me saatetaan sitten olla samaan aikaan Jorvissa, jos tässä loppuun asti päästään. :) Mun esikoinen syntyi 42+0, joten uskon tämän toisenkin tulevan aikaisintaan syyskuun puolivälissä, jos siis pysyy niin kauan mukana.
 
Onnea kaikille ultrassa jo käyneille!! Aivan ihanaa kuulla, että kaikki on hyvin. Ja tsempit niille, joilla tulossa. Tuntuu jotenkin niin hassulta, että olette jo käyneet, kun mä en oo vielä edes soittanut neuvolaan :) nyt 5+4 tms.
 
Täältäkin onnea ultrassa käyneille, niin ois ihana itsekin jo päästä. Nyt 5+6 joten vielä saa pitkään odottaa että pääsee kunnallisella. Kun riski yksityisellekkään mennä.
 
Mä olen pitänyt pari päivää hiljaiseloa, koska oireiden katoamisen myötä olin varma, että tämäkin raskaus mennyt kesken. Myös haalenemaan päin lähtenyt raskaustesti sai mut varaamaan yksityiseltä paniikkiultran, ja vastoin kaikkia odotuksia - kaikki oli just niin kuin pitää! Olen ollut herkillä koko päivän, kun olo on niin onnellinen. Kunpa tämä pieni pysyisi matkassa loppuun saakka! :Heartred
 
Mulla ei ollut enää normaali se pelkotila, joten oli pakko oman mielenrauhan vuoksi käydä. Eilisessä neuvolassa kun ei tosiaan noteerattu millään lailla mun huolta. Ei se stressi ja unettomuus ole hyvästä. Nyt on levollinen mieli. Ainakin hetken :grin
 
Lälly: Tyhmää että eivät noteeranneet pelkoja mitenkään, ihmeellistä!! Mä kun kerroin peloista, mun neuvolatäti ultras mut sillä kivikautisella koneella ilman edes koulutusta siihen. Kai noikin sit niin riippuu ihmistyypistä :/
 
Jennyhannele mulle osui kohdalla kyllä maailman kamalin se terveydenhoitaja. Olematta yhtään sukupuoli rasisti, niin toi mies on kyllä väärällä alalla. Meidänkin neuvolassa on nimittäin ultra, mutta vissiin vaan koristeena. Onneksi seuraavat käynnit on vanhalla tutulla terkalla :)
 
Onko kellään tietoa pk-seudun varhaisultran hinnoista?

Ehkä oman mielenrauhan takia haluaisin sittenkin käydä nyt kurkkimassa masuun, sillä mitään oireita ei ole (ei kyllä myöskään edellisessä raskaudessa ollut). Se varmasti poistais kuitenkin stressia, kun tietäis että siellä joku oikeasti majailee :)
 
Scarlet, ainakin meillä ultraus maksaa Aavassa 150e. Riippuu varmaan myös siitä firmasta mikä on hinta
 
Me ollaan menossa Femedaan ja hinta-arvio riippuen lääkäristä 130-200 euroa. Pyysin sitten jotakin sieltä halvemmasta päästä. En jotenkin usko, että varhaisultrassa kovinkaan paljon väliä on sillä, kuka sen katsoo. Kunhan selviää, että onko siellä edes ketään ja sykkiikö sydän niinkuin pitää :Heartred
 
Mulla maksoi femedassa 150€ ja kesällä kun kävin eri lääkärillä niin 160€, mutta kallista on tosiaan :bored:
 
Takaisin
Top