Ultra

Saanko kysyä miksi menette niin aikaisin ultraan? Tai siis mä menin itse vasta rv7 sen takia, että ei ainakaan turhia pelkoja synny sillä, että sykettä ei ehkä löydy, koska tuolloin kuuluisi jo näkyä.

Toivon hyviä uutisia teille kaikille!
 
voi ei maiskukka ja viipsukka!! toivottavasti ois molemmilla väärä hälytys ja sitte 4. päivä siellä näkyski pikku papuset. On kyllä varmasti piinaavaa ootella, jaksuhaleja teille!
 
Lilium, Vilpsukka ja Maiskukka, mä kans kovasti toivon teille kaikille hyviä uutisia ja jaksamista tuleviin päiviin!
 
Mä kävin kanssa yksityisellä varhaisultrassa menkoista 6+6, ja todettiin tuulimuna. sain lähetteen kättärille ja ultrattiin uudestaan 7+5, jolloin syke löytykin ihmeen kaupalla ja viikot korjattiin että max 6+2 muuten olis siis lääkkeellinen poisto tehty, että kannattaa odotella varmemmille viikoille, mulla ainakin toi yksityinen jätti niin kauheet fiilikset kun ei ees antanu tyylii mahollisuutta et vois olla aikaset viikot vaan!
 
Arlaingman oho :o onneks ultrattiin uusiks ja syke löyty!
 
Hcg 3061, viikkoihin nähden hyvä, mun mielenrauhan vuoksi otetaan uus perjantaina ja sitten tiistaina. Perjantaina pitäs arvo olla tuplaantunut. Sano se hoitaja, että mun menneisyyden takia ne haluavat olla varovaisia ja sen takia nyr edetään näillä kokeilla.
 
Arlaingman hui kauhea! Onneksi kaikki menikin hyvin. Pelottavaa, ettei anneta yhtään heittovaraa hedelmöittymiselle.
 
Mua ihan otti sydämestä teidän puolesta kun luin uutisia <3 Toivottavasti saatte jatkossa vain hyviä uutisia :)

Paljon tässä ryhmässä ollut vastoinkäymisiä. Ihmettelen miten itse olen silti niin rauhallinen?! Mulla nyt rv 5+5. Olisiko sitten se kun itse olen kokenut "vain" kemiallisen, en osaa pelätä muuta kun ei ole omaa kokemusta...
 
No varmasti Järvenhenki noinkin päin! Mulla nimittäin kaksi tervettä lasta, tämä nyt neljäs alkanut raskaus, enemmänkin kuin todennäköistä että tästäkin vauva saadaan :)
Onneksi sulla Järvenhenki ultra toi hyviä kuulumisia :)
 
Mä jään tauolle hetkeksi. Käyn tuota listaa päivittämässä, mutta en ota keskusteluihin mitään kantaa...
 
Kovasti onnea ja voimia kaikille kellä tilanne on epävarma. Mullakin todettiin viime viikolla ultrassa (piti olla 8+0), että alkio on aivan liian pieni (4-5mm). Kahden viikon päästä uusi ultra, jossa viimeinen sana sanotaan. Tiedän jo kyllä, että tuomioksi tulee taas joko keskeytynyt km tai tuulimuna. Toivonkipinästä ei ole enää minulla tietoakaan.

Pidän kovasti teille kaikille muille täällä peukkuja! <3
 
Mulla myös huonoja uutisia ultrasta... Tuulimuna tai sitten hyvin varhaisilla viikoilla keskenmennyt raskaus. Nyt odottelen josko vuoto alkaisi ja jos ei, niin sitten joudun tyhjennykseen.

Viipsukka ja Maiskukka samassa junassa ollaan valitettavasti! Olen pahoillani myös teidän puolesta... Miten ihminen voikaan olla näin surullinen... Tuntuu, että tässä ryhmässä ollut nyt kohtuuttoman paljon huonoja uutisia. :sad001
 
Desiree voi ei :-( eikö oo mahollista et ois vaan liian pienet viikot? Tosi paljon kyllä nyt huonoja uutisia :(
 
Takaisin
Top