Ultra

Hento, sama täällä. Jossain vaiheessa sanoin, että on aika rauhallinen ja luottavainen olo tän raskauden suhteen. Nyt yritän näyttää rauhalliselta, etten hermostuta enempää jo hermoilevaa miestä, mutta oikeasti – miten ihmeessä me ens yönä nukutaan!
 
Tässä meidän toukka tänään. Viikkoja 12+2 ja kokonsa puolesta oli 12+3. Ja voin sanoa, että nukuin viime yönä aivan sairaan huonosti, vaikka muuten tää alkuraskaus on mennyt nukkumisten suhteen paremmin kuin aikoihin. Nukutte sitten seuraavana yönä ;)

aaa039f5841e1f5337e487aa8d3ec76d
 
Mulla sissis samanlainen tunne, luottavainen ollu! Mutta vaikka mä oon super hyvä nukkumaan niin oon mä yöllä heränny monta kertaa : joko saa nousta! Onneksi aika on jo 9:20 ja paljo on tekemistä ennen sitä! :D
 
Mä kuulin eilen neuvolassa sykkeet ja olivat 145-150 luokkaa :)

Onnea hyvistä ultrakuulumisista ve22 ja tsemppiä Hento pian olevaan ultraan!
 
Hento, sulla se ehkä on siis jo ohi. Mä sain illalla unta, mutta pyörin aamuyön. Ultra on 11.30 (eli 12.30 Suomen aikaa). Mies tulee paikalle todennäköisesti vähän myöhässä. Pää on ihan pyörällä, enkä todellakaan ole saanut mitään työjuttuja tehtyä tänä aamuna.:nailbiting:
 
Täälläkin kaikki hyvin! Pieni oli kovin liikkuvainen, mutta tarkistettavat asiat saatiin tarkistettua ja riskiluvut laskettua, ja lähdimme lääkäriltä iloisin mielin. Lääkäri totesi oma-aloitteisesti, että on liian aikaista sanoa vielä sukupuolta, mutta sukuelinten asennon perusteella saattaa olla tyttö. Arveli myös, että alan tuntea liikkeet vähän aikaisemmin kuin odottajat keskimäärin (liittyy ilmeisesti kohdun asentoon ja sikiön sijaintiin, mutta en tiedä vielä miten). En ole saanut tehtyä MITÄÄN työjuttuja koko päivänä, joten loppuviikolle on aika paljon hommaa ja ensi viikolla saatan tehdä 6-päiväisen työviikon.
 
Meilläkin oli ultra ja kaikki hyvin! Lääkäri sai kyllä töniä pikkusta ihan kunnolla, jotta hän liikahti makuuasennostaan sen verran, että kaikki mittaukset saatiin tehtyä. Eli meillä ei oltu kovin liikkuvaista sorttia ainakaan tällä kertaa... Mutta lääkäri vakuutteli, että kaikki on kunnossa :happy119 Veriseulan tulokset tulevat tosin vasta viikon päästä (täällä otettiin verikoe seulontaa varten vasta nyt ultran yhteydessä).
 
Meillä myös ultras kaikki hyvin! :) vauva aluksi liikkui mutta sitte rupes keskenkaiken nukkumaan, kätilö tökkikin että heräisi, mutta tämä käänsi vaan kylkeä.. kätilölle pisteet, aivan ihana! Vaikutti niinku olis ittekki ihan innoissaan meidän vaavista ja hyvin selitti misaä kohtaa kattoi mitäkin. Seulat ok. :)

Ihanaa että monelle menny ultrat hyvin ❤
 
Mulla vasta huomenna klo 9 ja jännittäny koko viikon.. kiva viel ku oon vattalla jännittäjä...

Tuuhan sitte heti kertoon kuulumiset :') ♡
 
Niin ja seuraava ultra onkin sit 22.4 :)
 
Meillä vielä viikko np-ultraan. Kauhea jännitys löytyykö sieltä mitään kun ei neuvolassa kuunnelleet sydänääniä eikä olla ultrassa käyty.
 
Kattelin tossa mitä mun viime perjantain nt-ultrasta oli omakantaan kirjoitettu. Vähän turhauttaa kun siellä ei muita lukuja ollut kun se niskaturvotus. "Riskiluvut alhaiset ja yleishahmo normaali" mitähän nekin meinaa? Saiskohan neuvolasta kysymällä tietää ton tarkan riskiluvun?
 
Eikö sulle Alien&I kerrottu ultrassa riskilukua?
Minulle ei voitu siellä kertoo päivitysten takia niin tuli kirjeellä perässä, mutta kyllä niitten ihan sinulle suoraan pitäisi se riskiluku ilmoittaa mun mielestä. Ei se riitä et sanoo alhainen. Minä soittasin neuvolaan tai sit sinne ultraus-mestaan.
 
Takaisin
Top