Ultra

Nt-ultra takana ja kaikki oli juuri niinkuin pitää! Turvotusta 1mm ja seulan tuloksenkin sain heti, jonka mukaan down-riski todella pieni.

Kovasti ei tyyppi heilunut, kun ennen lounasta käytiin (sokeri ois kuulema saanut kyllä vipinää kinttuihin). Nyrkkiä vei kyllä suuhun :Heartred Nyt aion alkaa pelkästään nauttia tästä raskaudesta, olotkin parantuneet ja virtaa riittää. Palkitsin itseni ostamalla vauvalle ensimmäisen bodyn. Huh.
 
Täällä ultrassa käyty ja seulat läpi hyvillä luvuilla niissä ei hätää, mut uuteen ultraan 20.3 jolloin viikkoja 13+6 koska suolet oli vielä ulkona. Seuraavat että menevät sisään takaisin.. joten odotellaan sinne. Laskettu aika pysyi samana vaikka mittaukset antoivat 11+2 vaikka nyt oli ekan ultran mukaan 11+0..
Näin meillä... siellä se pieni vähän liikkui kun aikansa olivat kuvanneet :)
 
Moniin täällä ultra varattu 18.3 :) mies joutuu jäämään esikoisen kanssa kotiin ja menen yksin. Hei tyhmä kysymys jotka ootte jo käynyt verikokeissa että pitääkö paastota koetta varten ja oliko joku aika raja minkä sisään piti käydä? En muista noita enään :grin
 
mun ei oo pitäny paastota mut jos jättää sen aamuvirtsan samalla ni sit kannattaa ajottaa myöskin aamuun kun se virtsanäyte alkaa muuten kasvaa jotain. :D
ja mulle sanottiin et viikolla 10, +-1pv
 
hei sellanen kysymys, et osaako joku kertoo mitä nuo termit nuista testeistä tarkoittaa?
hCGb ja PAPP-A ??

Niin aivan ja tulokset tulivat tänään KIRJEELLÄ. :) suhdeluku oli melkein 29 000 joten olen aika giddy tällä hetkellä <3
 
Tuo PAPP-A on ainakin istukkaproteiini ja HCGb liitty jotenkin hormonipitoisuuteen ja siihen onko se liian matalalla
 
No niin totta kai heti kun alkaa pähkäilemään niin kotona olikin posti tuonut ultra ajan :D eli 15.3 ultra jolloin on 12+5
 
Mulla ei ole kummassakaan ultrassa mitattu sykkeitä, katsottu vaan että ylipäätään sykkii.
 
Tää tyyppi on niin karkusessa et sykkeitä ei saa dopplerilla näkymään.. Ultraankin viel pari päivää. Eilen vähän aikaa näytti doppleri 146, mut jotenki huonosti vielä ne sykkeet kuuluu.
 
Mulla ei kerrottu ultran yhteydess sykkeitä. Ar ja nt ultrisra merkinnätkin vaan + :0 tyhmää. Eilen neuvolassa oli 170.
 
Minulla kotina itse suurinpiirtein laskettuna (dopplerin näyttö näyttää nollia vaikka syke kuuluisi kuinka selvästi) noin 165. :) tuosta on kyllä jo aikaa, pitänee tänään vähän kokeilla jos olis muuttuneet.
 
Minulla kotina itse suurinpiirtein laskettuna (dopplerin näyttö näyttää nollia vaikka syke kuuluisi kuinka selvästi) noin 165. :) tuosta on kyllä jo aikaa, pitänee tänään vähän kokeilla jos olis muuttuneet.
 
Takaisin
Top