Ultra

Minulla on varattu aika torstaille istukkabiopsiaa varten. Kivasti vaan on torstaista lähtien joku kaktuskurkussa. Toivottavasti tauti ei pahene. Toisaalta olen jo aika varma, että en halua biopsiaa, jos istukka on taksna, vaan odotellaan sitten lapsivesipunktiota.
 
Oletteko vielä saaneet rakenneultra aikoja? Milloin teillä on se ja millä viikolla? Minä sain ajan ja on 19.4 ja silloin on rv 20+2. Tuonnehan on ikuisuus!
 
  • Tykkään
Reaktiot: mkm
Jennyhannele, veikkaan yhtä järkevää yhdistelmää itselläkin.

...mistä tulikin mieleeni lauantain Pop 'n' Roll. Nauratti niiiin paljon, että kyyneleet valui silmistä, että alkoi itkettämään ja lopulta itkin kunnon räkätyrskyitkua. Juu-u. Siksi, että se oli niin tautisen hauska. :woot:
 
Mulla oli ekaks varattu jo viikolle 19+jotain, mut nt ultrassa pyysin jos vois siirtää pidemmille viikoille ja kätilökin sanoi, et on kauheen aikaset viikot esim sydämen rakenteiden tutkimuseen. Sain sit uuden ajan pari viikkoa pidemmälle 19.4 :)
 
Ultrassa käyty ja nt-todettu alhaiseksi! Sydänäänet kun kuunneltiin heti alkuun, aloin itkeä niin, etten meinannut nähdä ultrakuvaa ollenkaan :D siellä hän sitten hyppi ja pyöri. Nt-mitan saamisessa kesti yli puoli tuntia kun ei meinannut oikeaan asentoon asettua. Oli mahtavaa saada tästä todellisempaa. Varsinkin koska olin pelännyt tätä päivää niin kauan! Toivon kaikille muillekin yhtä hyviä tunnelmia!

Lisäksi Jorvissa oli aivan älyttömän ihanat naiset ultraa tekemässä! Jaksoivat puhua alienin liikkumisesta innoissaan, vaikka heille tilanne ihan arkipäivää onkin :)
 
Emiliainen, olitko tänään ultrassa? Sattumoisin aamupäivällä? Mulla oli Jorvissa ultra vähän ennen yhtätoista päivällä :D Mulla oli kaks vanhempaa kätilöä jotka selitteli innoissaan kaikkea mitä ruudulla näky :) Mullaki meni pitkä aika ennen ku nt saatiin mitattua..
Oon käyny päivittäin lukemassa teiän kaikkien tekstejä, en vaan oo saanu aikaseks ite mitään kirjoittaa, mutta nyt oli pakko ku kuulosti Emiliaisen teksti niin tutulta :P
 
Mulla on huomenna ultra, ehkä mäkin törmään tietämättäni foorumilaiseen :grin En muuten saa nukuttua ensi yönä lainkaan. Viime yökin meni jo painajaisten kourissa..
 
Takaisin
Top