Ultra

tänään ois 11+3 eli periaatteessa kahdennellatoista :) Mullahan siis kuului ne sydänäänet jo ultrassa kun viikkoja oli 7+6, joka on tietojeni mukaan jo aika aikaista :)
Olen nyt oppinut, että vaikka niitä ei löydä niin ei tarvitse panikoida, itseltä välillä kadonnut nuo äänet kun ilmeisesti vauveli vähän heittänyt kuperkeikkaa tai jotain :D

Itse löysin nyt ne äänet kun juuri kääntelin sitä laitetta mahalla eri kulmiin, saa olla kyllä oikeasti millin tarkkaa puuhaa ja aikaa ja kärsivällisyyttä kannattaa varata, saattaa mennä kauankin, ennenkuin löytää muun kuin oman sykkeensä. Sitten kun on kerran löytänyt niin se on jo paljon helpompaa uudelleenkin kun osaa olla kärsivällisempi. :)
 
Niin ja se piti vielä sanoa, että pitää uskaltaa painaa aika lujaakin sitä doppleria mahaa vasten, että saa nuo sykkeet kuulolle.
 
Mä aina yrittelen parin päivän välein ja nyt 10+3 :) kärsivällisyys ei ole mulle se hyve mutta yritystä ainakin on. Jos ei kuulu ni ei voi mitään,hetken ahistaa mutta sekin onneksi menee ohi. Ainakin sit ultrassa näkee onko siellä mitään, kun en vielä ikinä oo kuullut ääntä tai muuta. Ei siis käyty yksityisellä ultrassa ollenkaan.
 
Mäkään en vielä kuule dopplerilla ja viikkoja 11+4.. Se on kaiketi kyllä ihan normaalia, mutta vähän ehkä mietityttää..
 
Monet ihanat ultrakuulumiset oli tullut, onnittelut kaikille! ♡

Täälläkin tiistaina np-ultra. Vielä ei hirveemmin jännitä. Mua vaan ihmetyttää että miten tää aika on mennyt näin nopeasti että nyt on jo tuo 12 viikkoa täynnä.
 
Minunkin ultra-jännitykseni on jo ehtinyt luojan kiitos laantua. Enköhän sinne ensi torstaille malta odottaa. Olen nyt vähän kahden vaiheilla niiden lisäseulontojenkin kanssa, että tahdonko niitä ollenkaan jos todennäköisyydet on oikein pienet. Noh sen saapi kai nähdä, voisipa tuotakin asiaa olla vaikka välillä ihan ajattelemattakin. Huoh :)
 
Pääsin onneksi ultraan poikkeuksellisesti raskaudenkeston määritykseen, ja olikin sen verran pieni vielä, että niskapoimu pitää mennä katsomaan parin viikon päästä uudestaan. Lapsella oli kaikki hyvin, ja ehkä surkeat olot tästä helpottuu ja pystyn hyväksymään sen, että musta tulee toisen kerran äiti, mutta tällä kertaa yksin:)
 
Pian sitä mennään :S olen niin vatsalla reagoia, että en pääse vessasta pois :D Jännittää niin paljon! Voikun meidän pieni olisi elossa!
 
Mulla taas on alkanut hirmuinen ultrajännitys! Keskiviikkona mennään ja esimerkiksi viime yön unet oli hyvinkin ultraan ja niskaturvotuksen mittailuun painottuvia.

No ehkä tää helpottaa mun ummetusta, mulla nimittäin menee melkein aina jännityksestä vatsa sekaisin :D
 
Tsempit ultraan kaikille ! Ja odotteluun myös! :) miulla vielä 10 päivää ultraan !!
 
Tsempit odotteluun!!
mulla on melkeen kaks kuukautta seuraavaan ultraan!!:grin
 
Mulla 11pv ultraan..
Mä oon kans vatsalla jännittäjä ni saas nähä millanen siitä aamust tulee..
Onneks on aika klo 9
 
Tsemppiä kaikille ultraan. Itse olin yllättävän rauhallinen. Mutta nyt jo jännittää rakenneultra, jonka aikaa en ole vielä edes saanut...

Kuinka moni aikoo muuten mennä lisäksi 4d ultraan yksityisesti vai tehdäänkö teillä jo kunnallisesti rakenneultra 4d.nä.
 
No hei, mulla on vielä kolme (!!) viikkoa ihan ihka ensimmäiseen ultraan! :D :D :D Nyt rv 9+5 ja nt-ultra siis rv 12+5

Minnille tsemppiä, tuu kertoo uutiset :)

Muille kanssa kärsivällisyyttä odotukseen :) Meillä on vielä piiiitkä matka sinne syyskuulle ;)
 
Mulla on kanssa eka ultra vasta 11.3., eli vielä 2,5 viikkoa. On kyllä mun isän syntymäpäivänä, joten toivottavasti kaikki hyvin ja saan lahjaksi antaa hänelle kuvan <3
 
Mulla piti olla huomenna np-ultra,jota olin odottanu kun kuuta nousevaa ja melkeinpä tunteja siihen laskeskellut. No aamulla sieltä soitettiin että sitä joudutaan siirtämään:arghh:melkein varattiin jo aika ens viikolle mutta sitten löydettiinkin onneks sopiva aika torstaille. Ärsyttää ihan äärettömästi kun on niin kauan sitä odottanut ja sitten joudutaan siirtämään vaikkakin vaan parilla päivällä..mutta eipähän sille mitään mahda :sorry:
 
Takaisin
Top