Ultra

Arvatkaapa vaan, nukuinko viimeyönä. Nyt täällä vedän aamupalaa silmät ristissä ja kohta suuntana naistenklinikka. Ei oo muuten mitään herkkua, näin aamuruuhkassa lähtee kolmen julkisen yhdistelmällä liikenteeseen. Aiiii tätä ilon ja riemun määrää :)
 
Ultrassa löytyi yksi pää, kaksi kättä ja kaksi jalkaa ja sykkivä sydän <3 Tyyppi teki samat kuin veljensä eli onkin reilua viikkoa pienempi kuin menkoista laskettuna. La siirtyi 1.9->11.9.
Saatiin numero sikiötutkmusyksikköön ja tarttee soitella ja varata sinne aikaa, tämä siis sen vuoksi kun kuopuksella on rakennepoikkeama. Haluavat syynätä tarkemmin tämänkin vintiön :)
 
Minä olen itkenyt täällä silmät punaisena koko iltapäivän. Saatiin tulokset. Vauvalla on terveet (tytön) kromosomit. Olin niin valmistautunut huonoihin uutisiin, etten oikein käsitä. Ymmärretään, ettei tulos takaa vielä vauvaa saati tervettä sellaista, mutta iso askel lähempänä ollaan. <3
 
Aivan mahtava homma viveka!!!:Heartred kyllä teillä sitte syyskuussa on ihana pieni prinsessa sylissä!
 
Hui kun säikäytti toi itkeminen, mut olikin hyviä uutisia! :) Huippu juttu Viveka! :)
 
Reaktio oli ihan päinvastainen kuin viimeksi. Viimeksi kun saimme huonot uutiset, aloin itkeä vasta illalla kotona, kun mies tuli kotiin. Nyt itku tuli jo puhelimessa, kun kätilö kertoi tuloksia ja jouduin hänelle pahoittelemaan, kun itkun sekaisesti sain jotain soperrettua.
 
Mahtavaa viveka :)

Hui jessus kun stressaa maanantain ultra! Viikkoja sillon 8+5 ja pelottaa niin vietävästi että alkio ei enää elä :( en tiedä miten selviäisin toisesta km peräkanaa kun yritystäkin on yli vuosi!
 
Minni täällä ollu sama pelko..
4.3 ois nt-ultra ja sinne asti ois nyt tarkotus ootella..
Jospa ens viikol ois muuta mietittävää ku lapsetkii on lomalla..
 
Jennyhannele: Ihania ultrakuvia ja kovasti onnea teille! :Heartbigred

Odeca: Onnea teille, toivottavasti teidän ei tarvitse kauaa odottaa tutkimuksiin pääsyä. :)

Viveka: Onnea iloisista uutisista ja tulevasta tytöstä:angel13

Minni2: Onnea maanantain ultraan. Toivon, että kaikki on hyvin. :signs003

Maiskukka: Toivon, että saat muuta ajateltavaa ja että 4. päivä koittaisi pian :love017
 
Onnea kaikille ihanista uutisista! :Heartpink Mulla on nt ultra 14.3, jännittää kans tosi paljon nyt jo.. Melkein päivittäin mietin, pitäiskö mennä johonkin yksityiselle katsomaan että siellä masussa joku on, mutta yritän pysyä rauhallisena ja odotella, rahaa kun ei ole..
 
Tiiamaria sama homma täällä. Kokoajan haluaisin mennä yksityiselle katsomaan onko siellä mitään kun pelko persuksessa on, ettei siellä mitään elävää ole... Mulla ultra 8.3 ja tuntuu kyllä pitkältä ajalta
 
Isosti onnea teille jotka jo saaneet hyviä uutisia. :) <3
Löysin minäkin sitten heti seuraavana aamuna vauvelin sydänäänet kotidopplerilla, rauhoittui tämäkin mamma taas ainakin hetkeksi :,) Äiti heti meinasi että ompa nopea syke, tyttö! :D Saas nähdä, itsellä ja miehelläkin kyllä jostain kumman syystä ollut sellainen tunne ihan alusta asti, että tyttö se on, olisi todella outo sattuma jos sikiö paljastuisikin pojaksi :D
 
Takaisin
Top