Ultra

Mullekin tuli kutsu nt-ultraan eilen. Sillon viikkoja 11+6. Jännittää, varsinkin ku mies ei tuu mukaan.
 
Mulle tuli tuossa kutsu jo nt-ultraa seuraavaankin :D nt-ultra on 19.2 ja siitä seuraava on 12.4 ja sillon on viikkoja 19+5 ja muutama viikko sen jälkeen onkin sit jo rakenne ultra :)
 
Onko teillä Odecca yksi ultra siis nt-ultran ja rakenneultran välissäkin? Eikö pk-seudulla ole yleensä vain noi kaksi ultraa? Miten pääsette ylimääräiseen?
 
Mul on kaikki raskaudet ollu riskiraskauksia ja ultrataan tuosta puolen välin tienoilta kerran kuussa. Kaksi on se joka normaalisti kuuluu ja loput on ylimääräisiä.
Ja juu tuo huhtikuussa oleva on ylimääräinen.
 
Voi miten hyvä, että ottavat ylimääräisiin, vaikkei vielä mitään ongelmia ole. Meillä on nyt ma eka ultra naistenklinikalla ja jo nyt alkaa jännittämään.
 
Ei mulla kuopuksen raskaudessa ilmennyt mitään muuta kuin lapsella rakennepoikkeama, esikoisen taas oli haasteellinen ja seuranta oli tosi tarpeen. Täytyy toivoa että tälläkin kertaa kaikki menis hyvin :) Mielen rauhaahan nuo tuo ja mä ainakin oon niin kova murehtimaan lasten terveydestä.
Kovasti tsemppiä sulle ultraan :)

Ai kamala miltä tuo teksti näyttää :D Kuopuksella on siis rakennepoikkeama, mutta ei ole henkeäuhkaava niin ei haittaa elämää.
 
Rakko tyhjä/täynnä keskustelun jatkeeksi totean, että sain juuri kutsun ultraan ja paikalle käskettiin lehahtaa rakko täynnä. Naistenklinikalta tämä.
 
Pitääkin lukea toi tänään tullut ultrakutsu, joka myöskin naikkarille. Oon aina mennyt sinne rakko tyhjänä, ja viimeksi ar-ultrassa lääkäri toivoi, että olisi juuri käyty vessassa, mutta toi ultra tehdäänkin aina sisäkautta.
 
Mulle myös sanottu erikseen np-ultra aikaa varattaessa että rakon tulee olla täysi:)
 
Tänään tuli aika nt-ultraan ja rakenneultraan. 24.2 olis nt-ultra, silloin olis neuvolan mukaan 12+3. Miten maltan odottaa melkein kaks viikkoa :D
Oon menossa ultraan naistenklinikalle ja ei mulla ainakaan siinä lapussa lukenu mitään siitä että pitääkö rakon olla tyhjä vai täysi. Esikoista kun odotin ja kävin naistenklinikalla ultrassa niin ilmoittautuessa se nainen sano että pitää käydä rakko tyhjentämässä.
 
Mut on kans naistenklinikalla käsketty pissalle kun ei rakko ollut tyhjä ultraan mennessä. Niiden virallisessa potilasohjeessa lukee et rakkotyhjänä ei väliä otetaanko vatsapäältä vai sisäkautta, molempiin rakko tyhjänä.
 
Tulee paperikirje, mutta näkyy kyllä myösä tuolla omakannassa, siel näkyy vaan päivämäärät ei kellonaikaa.
 
Oo ihanaa kiitos! Varatut neuvola ajat siellä näkyy jo ja se lääkäri ultra mut kyllä se päivämääräkin jo olis jotain et millon se nt ultra nyt sit oikeen on! Parin viikon sisään pitäis kuitenkin jo olla! :)
 
Takaisin
Top