Ultra

Mulla on Nt-ultra 25.2. Niin jännää odotella ekaa ultraa! :joyful: Kutsussa ohjeistettiin, että täytyisi olla rakko täynnä helpottaakseen ultrausta. Onkohan eri paikoissa eri ohjeistukset?
 
Mä olen käsittänyt, että alakautta ultratessa rakon pitäisi olla tyhjä, ja vatsan päältä ultratessa täysi.
 
No onpas kyllä taas ohjeistukset! Mulle ei sanonu mitään niin en nyt tiedä mennäkö tyhjällä vai täydellä :D
 
Mä meen tyhjällä rakolla etten kus alleni...
Tietyst mä oon nii lihava ettei tehä ku rakenneuä vast vattan päält..
 
Kylläpä siinä sit ehtii käydä kusasemas jos pitääki olla tyhjä Mulle kans ohjeistettu et aivan tyhjä. Koitappa googlettaa?
 
Eihän se silti muuhun vaikuta ku näkyvyyteen..
Joten eipä se iso asia oo pöksyjä pois ottaa jos alakautta joudutaanki kattomaan :)
 
Voi juku..
Huomenna on se suuri päivä..
Tulee asia päätökseen et onko masussa tuulimuna vai papu.. jotenki itkettää ja surettaa. En ehkä oo valmis saamaan huonoja uutisia..
Omien laskujen mukaan on tänään rv 7 ja nevolan mukaan 8+1
En kyllä tiä mistä neuvola on repiny ton 8+1 ku ovis oli 30.12
 
Minä kävin tänään ultrassa :) en uskaltanut täällä mainostaa aikaisemmin että olen menossa kun pelkäsin ettei ketään löydy. No löytyipäs kuitenkin <3 4mm ja sydän löi vahvasti. Ultran jälkeen sitten illan märissyt onnesta. Puolentoista vuoden odotus oli kohdussa. Ja sitä rakkauden määrää. Mies oli mukana ja meinasi nieleskellä liikutuksesta myös. :)
 
Onnittelut iloisista uutisista kaikille niitä saaneille, ainakin Järvenhenki ja Kukka-kerttu viimeisimpinä! Tsempit Maiskukalle huomiseen!
 
Hienoja uutisia maiskukka! :)
 
Varovaisesti minäkin hyppään taustalta mukaan. Hullunkurista tässä on se, että tärppi tuli lapsettomuushoitojen TAUKOkierrolla Nyt menossa rv 6+4, mutta 05/14 takana km, joten pelko meinaa vallata välillä mielen.. Kyseessä on neljäs vauva ja ikääkin mulla on jo noin 40 v.
Ar-ultra on maanantaina ja odotan sitä panikinomaisissa tunnelmissa -näkykö syke, onko siellä edes ketään..
 
Onnea maiskukka! :) :)

Meillähän on sit sama rv menossa :) tai no, mulla ei ole vielä mitään ultratodisteita
 
Takaisin
Top