Ultra

Minni2 halvin mitä olen itse bongannut on Ovumialla, ovastuu 90e. En ole vielä varaillut aikaa niin en osaa sanoa mitä muita kuluja siihen isketään päälle, tai otetaanko sinne jos ei ole ennestään asiakas.
 
Mulla oli eka ultra pikku-ultran hinnalla eli 31.90€ ja lääkärinpalkkio 65€
Toimistomaksu 17.90

Torstainen ultra onki sit jo kalliimpi.. ja kyllä sit harmittaa isosti jos sieltä se tuulimuna tulee löydökseksi..
 
Mulla tipahti ultrakutsut postista. Mut ihmettelen suuresti et molemmat ovat naistenklinikalla! Vaikka synnäriks on valittu kättäri!! Meiltä kauheen vaikee sinne päästä, eikä autoa ole.. Noh samakait se missä, kuhan synnyttää saan kättärillä. :D
 
Mut on kans aina ultrattu Naistenklinikalla ja sama homma mun kavereilla, vaikka kaikki ollaan kättärillä synnytetty.
 
Mä oon sun jälkeen :D 10:10 jos näät mut niin sano ihmeessä päivää, mä olen sellainen pyöreähkö rastapää :D

Tosin naikkarilla entuudestaan useasti ultrassa käyneenä voin jo heti kertoa et siel on aina ajat myöhässä, pahimmillaan itellä ollut 1,5h myöhässä.
 
Mä oon sun jälkeen :D 10:10 jos näät mut niin sano ihmeessä päivää, mä olen sellainen pyöreähkö rastapää :D

Tosin naikkarilla entuudestaan useasti ultrassa käyneenä voin jo heti kertoa et siel on aina ajat myöhässä, pahimmillaan itellä ollut 1,5h myöhässä.
Eikä, hauskaa! :) mut tunnistaa sit oikeankäden kokotatuoinnista ;)
 
Mitä tuolla ekassa ultrassa tehdään muutenkin? Kattovatko muutakin kun kohdun tilaa? Esim munasarjoja tai munuaisia? Kun multa ne katottiin tossa ar-ultrassa. Tekeekö jotai sisätutkimusta tms? Stressistressi :D
 
Mulla on katottu munasarjat samalla ja sit tarkkaan kohdun alue.
Niin ja vähän riippuen ultraajasta se voipi olla joko sisäkautta se ultra tai vastan päältä. Esikoisesta ultrattiin sisäkautta ja kupuksesta vatsan päältä.
Ja semmonen vielä et rakko tyhjänä ultraan :)
 
Odecca ja jennyhannele, mullaki on 19. päivä klo 9.00 ultra, tosin muutama sata kilsaa pohjosempana!:)
 
Kävin tänään kontrolliultrassa, sen jälkeen kun viime viikolla oli ollut vuotoa ja todettu pieni hematooma. Nyt oli hematooma poissa ja kohdussa hengaili 18 millinen kaveri, jonka sydän näytti pumppaavan reippaalla tahdilla :Heartred Olipa helpotus. Viikkoja nyt 8+0 ja np-ultra-aika varattuna 2.3.. Miten sitä taas jaksaa odottaa sinne asti! En tiedä uskallanko omin neuvoin kokeilla doppleria sitä ennen, koska jos en saisi ääniä kuulumaan, niin taitaisi tulla paniikki.. Osaisipa tässä nyt vähän relata! :)
 
Onnittelut hyvistä ultrakuulumista ja tsemppiä maiskukalle tulevaan!

Mulla nyt rv 7+0 ja täytyy myöntää että ajatus ultrasta kutkuttaa :) Nyt ainakin pitäis näkyä jotain, jos vaan varais ajan ja menis ultraan. Yksityiselle pääsis varmaan aika pian täällä meillä. MUTTA, jäitä hattuun, max about 6 viikkoo ja pääsee ultraan :) Hyvällä säkällä joku reilu 4 viikkoa :)
 
Näyttäs olevan np-ultra varattu 3.3. Eli 4 viikkoo vielä saa jännätä ..
 
Piti ihan laskee, taas varasivat sen ultran aika myöhään rv13+2 vasta..
 
Täällä hysteerikko huutelee. Oireet vähenee niin hermot rapisee.

Kävin tosiaan 6+3 yksityisellä ultrassa, ja nyt oli tehtävänä odottaa julkista 9+5. Ei heikkohermo pysty. Maantantaina varasin taas yksityiselle (toiselle, kun en kehannu samalle varata, :bag: kun se viimeksi sanoi, että se 9+5 on just hyvä) ajan, ja tänään kävin.

Siellon kaikki ihan hyvin. Ei mitään hätää. Viikot tällä kertaa pikkasen pidemmällä 9+0 vaikka 8+5 piti olla. Sydän sykki ja tyyppi heilui. Käden ja jalan näköiset ulokkeet on näköjään jo olemassa, pituutta koko pötköllä 2,3cm.

Homma oli vain satasen. "Vain" siksi, että hermot ja sitä myöten parisuhde ovat satasta ziljardi kertaa kalliimmat. Sitäpaitsi lääkäri osasi puhua just niitä oikeita sanoja.

Nyt minä jaksan jo sen ensi keskiviikon lääkrineuvolan ultran odottaa. Ja hetikohtahan se kuuluu kutsu nt-ultraankin. Phuuh.8+5030216.png
 
Takaisin
Top