Ultra

Viveka ihana kuulla hyviä ultrakuulumisia! Sä meetkin ihan samoilla viikoilla kuin mä. Mulla kans ultran mukaan laskettu 7.9, mutta oviksesta 9.9. Katsotaan mihin sit siinä seuraavassa ultrassa asettuu.
 
Ei oo Jennyhannele vielä tullut, mutta mulla olikin neuvola vasta viikko sitten ja viimeksi meni melkein kolme viikkoa ennen kuin sain laput kotiin. Omakannassa näkyi vähän aiemmin se eka ultra-aika.
 
Mulla ei näy mitään aikoja koskaan omakannassa? Missä siellä on sellainen osio, mistä näkee tulevat ajat. Mä olin neuvolassa 14.01. jo. :)
 
Onnea Viveka! Mun ultra on vihdoinkin huomenna, huu. Eikä mies varmaan pääsekään mukaan kun esikoinen sairastaa.
 
Vitsi ku mä en muista nyt ulkoa miten ne tulevat ajat sai näkyviin, mutta ne ei siis näy siinä etusivulla vaan oisko ollut siitä omat teveystiedot ja alhaalla linkki "tulevat ajat" tai jotain. En nyt pääse tarkistamaan, mutta joutui vähän klikkailla.
 
Kappas! löytyi :) Nyt siellä on lisätty joku, josta mulla ei oo hajuakaan jo 01.02.2016 :O Ei voi kyllä olla vielä sillon ultraus, koska silloin vasta 9+4 :o
 
Minä olen saanut ajan, koska me ollaan sikiöntutkimusyksikön asiakkaita eli riskiryhmää ja tuonne piti olla itse yhteydessä ja sieltä antoivat suoraan ajan ilman neuvolan lähetteitä eli ei mene normaalikaavan mukaan.
 
Ehkä ne jennyhannele haluaa seurata sinua vähän tiheämmin tuon voimakkaan pahoinvoinnin vuoksi. Jännä vain, ettei sulle ole kerrottu ajasta!
 
Milloin muuten ootte miettinyt menevänne sikiöseulontoihin? Mä ajattelin ensviikon perjantaina 10+2 mennä :)
 
Tulipa mieleen, onkohan meitä monta muuta jolla on vasta se virallinen nt-ultra sitten ensimmäinen ultra? :)

Itse kun siis yritän sinnitellä sinne asti, nyt vasta rv 6+1 :) Eli todennäköisesti vielä noin 6 viikkoa...
Jotenkin hurjaa ajatella että silloin vasta saa oikeasti tietää onko tuolla vielä elämää. Etenkin kun tuntuu että jotkut ovat saaneet ne uutiset sitten jo pari kuukautta aiemmin kuin minä.
Täällä ei siis kunnan kautta pääse alkuraskauden ultraan.
 
Musta tuntuu et mul on neuvola kauheen myöhään.. 11.2 ja sillon on jo kuiteski varhaisultrankin mukaan 10+1. Tulee kiire niitten ultrien kanssa! Voiko pk seudulla soittaa jonnekkin ja kysellä että mikä homma? :D
 
Sandy: Me mennään kans vasta nt-ultraan. Olis kiva käydä tarkistamassa ar-ultrassa, että jotain odotettavaa todella on, mutt toisaalta olisin sit taas viikkoa myöhemmin ihan yhtä huolissani :D Viimeks helpotti tosi paljon ku ekassa neuvolassa löytyi syke, sitä odotan nytkin. Neuvola on jo 2 viikon päästä, ultra tod näk joskus helmi-maaliskuun vaihteessa vasta.

Arlaingman: soita omaan neuvolaan ja varmista. Ne seulontatutkimukset pitää kuitenkin tehdä tietyillä viikoilla. Mullakin tosin eka nla vasta 9+2
 
seulonnan pissakoe ja veret tarttee antaa viikolla 10+0 ja niihin tarttee lähetteen neuvolasta, siinä ultrassa on enemmän pelivaraa kuin noissa. Kandee soitella neuvolaan ja kertoa et kesto on tiedossa et tarttet ajan aiemmin.
 
Takaisin
Top