ultra

Oletteko muut käyneet katsomassa omasta kannasta verikoetuloksia liittyen seulaan?
Itse kävin vilkaisemassa ja ei olisi taas pitänyt. Siis tarkoitan S-PAPP-A ja HCG arvoja.
Tiedän, että riskiluku lasketaan nt-ultrassa ja tulos riippuu milloin koe otettu ym. Silti oma S-PAPP-A arvo mietityttää, luku 335. Verikoe otettu rv 10+0.
Itse tein saman virheen että yritin tulkita verikokeiden tuloksia ja illan netistä tutkittua asiaa analysoin omat tulokset huonoksi. Ultran jälkeen kuitenkin kaikki kunnossa. Tarkkaa riskilukua en tiedä, postissa tuli vain kirje että tulos on normaali eikä aiheuta lisätutkimuksiin. Toivottavasti seuraavalla neuvolakäynnillä kuulen riskiluvunkin.

Iiiiiihana juttu Anskimanski aivan mahtavaa!! Nyt voit sitten loppuraskausen vain nauttia <3

Loistava juttu Anskimanski! Onnea odotukseen! Ja kaikille muillekin hyviä uutisia saaneille onnea paljon!

Täällähän on monella ollut nt-ultra tänään. Minulla myös. Ja kyllä oli iso helpotus että kaikki oli hyvin. Down-riski oli iästä huolimatta (35v) vain 1:12000 ja muiden trisomioiden 1:100000. Ehkä sitä nyt voi alkaa uskoa siihen että me saadaan vauva :Heartred

Onnea kaikille hyvistä uutisista!:) Itselläni oli myös eilen nt-ultra ja pikkunen voi erittäin hyvin ja kaikki oli kohdillaan. Ainut huolenaihe oli mun kohdusta löytynyt iso hematooma joka nyt hieman aiheuttaa huolta, lääkäri määräsi kahden viikon lepolomalle että hematooma häviäis sieltä eikä alkais ainakaan vuotamaan runsaasti mikä tietty voi sitten aiheuttaa keskenmenon.

Mä soitin eilen, mulle oli varattu maanantaiksi:) vähän ihmettelin kun naistenklinikalle, mut väliäkö tuolla,kunhan pääsee:rolleyes:

Hei, te jotka ootte kuulleet sikiön sydänäänet kotidopplerilla, miltä ne tarkalleen ottaen kuulostaa? :D Ja paljonko on ollu syke? Ku jotain jumputusta kuulin, mutta mietin että oliko ne ihan muita ääniä..

Mardu mulla ei oo kotodopleria, mut pe lääkärissä kuulu eka useaan kertaan istukan virtausäänet ennen kuin löytyi se pieni sydämenjumputus. Se virtausääni kuulostaa vähän lakaisulta sellanen vähän epätasainen edestakainen ääni. En olis sitä tunnistanut ettei niitä loppuraskaudesta viimeks altais kuunneltu useaan kertaan. Rakenneultrassa kuunnellaan myös. Mut se pienen jumputuksen kyllä tunnistaa. Se syke on noin 150.

Mardu-82 syke mulla ollu vauvalla dopplerilla n.160 ylikin. Mutta sen sykenopeuden mun muistaakseni vähä laskee ku enemmän viikkoja :) mulla ainakin kuulostaa just sellaselle tiheelle jumpsutukselle :)

Mutta tolla kotidopplerilla ainakin mulla tahtoo se sykenopeusnumerot olla vähä miten sattuu:'D

Mamma96, just siksi kyselen ku se syke oli välillä vaan jotain 86.. Että onkohan se mun oma :D

Mardu-82 voi olla ja mulla ainaki välillä tuntuu että tyhjästäki niitä numeroita tulee vaikka ite ei ees mitään kuule :D

Takaisin