ultra

Onnea kaikille nt-ultrien hyvistä tuloksista. Seuraavaksi sitten rakenneultrat. Mulla se on vasta 29.3. tuntuu, et siihen on ihan tuhottoman pitkä aika.

Jännä että osalla on muutettu laskettua aikaa päivälläkin, kun mulle sanottiin ettei näiden ultrien takia muuteta ellei heitto oo yli neljä (vai viis) päivää. Kun mulla tais heittää kolmella...

Kylläpä käytännöt vaihtelee alueittain, meille varattiin ru kaksosten takia jo rv 18+2, kun kuulemma tehdään aikaisemmin, Katjuliini.

Meillä mennään vielä normisti koska ei identtiset tulossa. Rv 20 jälkeen vähän tiuhempaa sitten kontrollit

Eivät ole meilläkään identtisiä, mutta näin siis Savossa käytäntö kuulemma :).

Jännä että osalla on muutettu laskettua aikaa päivälläkin, kun mulle sanottiin ettei näiden ultrien takia muuteta ellei heitto oo yli neljä (vai viis) päivää. Kun mulla tais heittää kolmella...

Mulla sen takia tarkentui se päivä kun kierto kuukautisten aikaan oli 23-21 päivää niin se kätilö laski jollain kaavalla X lapsen mittojen ja päivämäärien ja kierron mukaan ja sai lopputulemaksi päivän aiemmin :) Mulla kun ei alusta alkaen ollut selkeää la päivää selvillä. Neuvolatäti sanoi että kätilö katsoo sen sitten ultran yhteydessä tarkemmin.

No mulla oli sama juttu, siis menkat niin epäsäännölliset että menkoista ei voinu oikein luotettavasti laskee. Silti laskettiin menkoista, kunnes varhaisultrassa tarkentui et alkio 9 päivää nuorempi. Ja nyt nt ultrassa vastaskin 3 päivää vaan menkoista laskettua nuorempaa... Mut silti la ollu koko ajan menkoista laskettu..

Nt-ultrassa käyty, pienestä tulee varmasti potkunyrkkeilijä, sen verran innokkaasti hän potki.. :) vilkuttikin meille ♥ turvotusta oli 0,7. Ainut asia mikä mietityttää oli alhaalla oleva istukka. Voi kuulemma vielä todennäköisesti nousta sieltä.
Mahan päältä ultrattiin :)
Rv 11+2

549b8ad0346bf75a753737c36fcf17d3

Kuva unohtui..

Miilia, onko se istukka kohdunsuun päällä vai vaan lähellä sitä? Jos ei oo kohdunsuun päällä, niin ei oo mitään hätää, se kyllä nousee sieltä kohdun kasvaessa. Jos on kokonaan kohdunsuun päällä, niin onkin hankalampi juttu, mut tuskin on niin, jos puhui että se sieltä vielä voi nousta, eikä vaikuttanu huolestuneelta?? Tai jos on vaan hiukan kohdunsuun päällä, niin siitäkin se luultavasti nousee vielä..

Kätilö ei vissii ollut aivan varma onko kohdunsuun päällä.. Ei ainakaan aiemmissa ultrissa oo sanottu mitään.. Silloin vuotojen aikana, niin ei ainakaan ollut kohdunsuulla.. Kirjoitti koneelle "Huom istukan paikka".. En sit tiedä oisko sen paikka näkyny paremmin alakautta.. Pitää kuulemma seurata..

Meilläkin oli tänään nt-ultra ja kaikki oli hyvin :happy: niskaturvotus oli 1.2mm ja kaikki näytti olevan tallella. Meillä kans sai vatsan päältä kaikki mitat, mut kaveri oli vähän hankalas asennos niin katto sitte vielä alateitsekki. Vastas viikkoa suurempaa niin nyt ois sitte menos 13+5 :)

Mulla on tänään eka lääkärineuvola ja viikko pitäs vielä oottaa nt ultraan :)

Onnea hienoista ultrakuulumisista! Mulla nt-ultra ke ja odotan sitä kuin kuuta nousevaa! Haluan jo kovasti kertoa kaikille, mutta vaikka 12 viikkoa onkin jo täynnä halaun odottaa tuohon ultraan ja katsoa, että kaikki on ok.

Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Itsellä vielä yli 2 vko np-ultraan..

Takaisin