ultra

Mullakin vasta 10+6 :) En oo niistä numeroista jaksanu huolehtia kuhan kuuluu se ihana pikku jumpsutus sieltä nii oon ihan hyvillä mielin. En luota kyllä yhtään niihin numeroihin mitä näkyy siinä kotidopplerissa :D

Mardu mulla ei oo kotodopleria, mut pe lääkärissä kuulu eka useaan kertaan istukan virtausäänet ennen kuin löytyi se pieni sydämenjumputus. Se virtausääni kuulostaa vähän lakaisulta sellanen vähän epätasainen edestakainen ääni. En olis sitä tunnistanut ettei niitä loppuraskaudesta viimeks altais kuunneltu useaan kertaan. Rakenneultrassa kuunnellaan myös. Mut se pienen jumputuksen kyllä tunnistaa. Se syke on noin 150.
Juu, ne istukan äänet kuuluu kyllä tosi selvästi ☺ Nooh, kuuntelen tässä aina iltasella, josko se jumputus alkais kuulumaan selvemmin..

Kiitos Merivesiväri: oli pieni aavistus, että miltä niiden pitäisi kuulostaa ku mies muisteli kuulleensa tyttönsä sydänäänet ☺ Eli ei ainakaan ekalla kerralla kuulunu muuta ku ne omat sydämenlyönnit ja just nuo istukan äänet.

Kiitos Merivesiväri: oli pieni aavistus, että miltä niiden pitäisi kuulostaa ku mies muisteli kuulleensa tyttönsä sydänäänet ☺ Eli ei ainakaan ekalla kerralla kuulunu muuta ku ne omat sydämenlyönnit ja just nuo istukan äänet.
Mulla meni kans pitkään ennen ku kuulu muuta :) Nykyäänkin vauva tykkää mennä karkuun doppleria - tolla ekalla ääniraidalla äänet häviää 14 sek kohdalla, ku kaveri porskuttaa pois alta :D Että ei kannata hätäillä.

Onnea taas kaikille ultrassa olleille! :)

Kaustinen voi hitsi mikä hematooma, toivottavasti levolla surkastuisi itestään pois eikä aiheuttaisi sen enempää päänvaivaa!

Merivesitähti laitto kyllä erinomaiset tallenteet! :)

Miulla on np-ultra vasta maaliskuun alkupuolella.. Sillon on rv13+2.

Mulla rakenneultra joskus vko 13.
En ees muista milloin kun sinne on ikuisuus aikaa!!! Olikohan pääsiäinenkin välissä..

Kylläpä käytännöt vaihtelee alueittain, meille varattiin ru kaksosten takia jo rv 18+2, kun kuulemma tehdään aikaisemmin, Katjuliini.

Tänään ultratessa kätilö löysi terhakkaan ja vilkasliikkeisen sikiön :) Viikkoja 12+2 (vastasi viikkoja 12+0) ja la aikaistui päivällä. Niskaturvotukin oli 1 mm ja syke 150, kovaa jumputti :) Ihana saada varmuus, että kaikki on hyvin ja siellä vatsassa OIKEASTI on joku :)

Takaisin