Mulla ei ole muistaakseni ohjeissa mitään mainintaa virtsa-asiasta. Muistan vaan, että loppuraskaudessa ultratessa mua pyydettiin käymään pissalla, kun päästä ei saatu kunnon mittoja täyden rakon takia. Tuosta napakorusta on kyllä sanottu, että pois pitää ottaa.
Hitsi, että jänskättää torstai! Mä en ymmärrä mistä olen kehittänyt tällä kertaa jännittämisen ja epäluuloisuuden! Vaikka KAIKKI näytti erittäin hyvältä ar-ultrassa (joka sekin tehtiin vasta rv9+), niin silti... Ja painotettiin, että noiden viikkojen jälkeen alkaa keskenmenon riski olla jo aika pieni. Aina vaan pelottaa, jos kohdussa ei ollakaan elossa... Mä tunnen yhden tapauksen, jonka raskaus jouduttiin keskeyttämään rakenneultran jälkeen. Eli siellä vasta selvisi jotain vakavaa, muistaakseni sisäelimet oli lähteny kasvamaan väärille paikoille. Eli siis lapsi ei olisi selvinnyt hengissä. Puistattaa ajatella tuollaista ja voin vain kuvitella miten kamalaa olisi synnyttää noin pieni ja samaan aikaan tietää, että tämä on nyt tässä.
Ei ole todellakaan ole tarkoitus lietsoa mitään pelkoa. Enemmänkin niin, että ei pidä mitään itsestään selvyytenä ja osataan olla kiitollisia jokaisesta lapsesta, joka suodaan sitten loppukesästä ja ehkä joillekin joskus tulevaisuudessa... Onneksi tuollaiset tapaukset ovat HARVINAISIA, eikä pitäisi itseään liikaa kiusata pelottavilla ajatuksilla. Plääh! Raskaus on kidutusta koville jännittäjille!