ultra

Tänään 6+0, vastaa viikkoja ja sydän sykki vaikka se tosi pieni olikin! Oon ihan oikeasti raskaana! Ja minun sisällä on toinen sydän!! ♥ ihan kreisiä! No jos nyt osaisin ottaa jouluna vastaan onnitteluita! ♥ ♥ ♥

Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :)

Pahoittelut huonoista ultrakuulumisista :( voimia kaikille!

Sinna, toivotaan että toinen on sisukas yksilö ja voi ja jaksaa hyvin! <3

Inja, ihanaa! Mä niin odotan tota hetkeä. Pitää malttaa vielä tammikuulle. Voi että!

Rv 5+0

On vissiin kovin yleistä että toinen kaksosista hiipuu pois..monikaan ei välttämättä edes tiedä odottaneensa kahta jos vasta 12 rv ultrassa käy... onkohan mitään tutkimuksia asiasta. Identtiset aina suurempi riskiraskaus kuin eri munaiset... silti hirvittää nyt miten meidän Aa ja Bee.. hirveän paljon voimia kaikille

Voimia kaikille huonoja uutisia saaneille <3

Itsekin kävin tänään ultrassa ja kuvittelin että olisi n. 7+1 menossa koska pitkä kierto, kuukautisista 7+4. Siellä oli kuitenkin pienempi, n 6 viikkoinen, 3.7 mm. Syke näkyi juuri ja juuri, ruskuaispussi normaali. Mahdollista siis jotenkin on vielä että olisi erityisen myöhään tullut hedelmöityminen mutta olin aika varma tuosta ovulaatioajankohdasta koska johtofollikkeli oli ultrattu kp 13, 14 mm. Fiilikset jäi tosi huonot ja pahinta pelkäämme koska gynekin tuntui valmistelevan siihen että tää saattaa olla tässä vaikka olihan siellä syke ja mahdollista on että kasvaa normaalisti. Varattiin sitten uusi aika 30.12. Siihen asti pitää kärvistellä, ja toivoa että sintti kasvaa. Päätettiin ettei kerrotakaan jouluna kenellekään vaikka oltiin jo valmistauduttu perheelle kertomaan :(

Olin ihan paniikissa kun juuri ennen omaa ultraa luin täältä noita huonoja uutsia niin meni vähän ohi mitä ultrasetä kertoi, mutta toinen vesiallas vai mikä se oli näytti tyhjältä ja pienemmältä niin sanoiettä se luultavasti hiipuu siitä pois ennen nt ultraa. Olen kyllä hirmu onnellinen tästä yhdestäkin! ❤ Uskon, että siellä on ollut heinäkuussa menetetty velipoika varmistamassa uuden tulokkaan alkutaivalta.

Voi harmi kun täällä niin paljon huonoja uutisia, mutta saattaa onneksi myös hyviäkin joukossa :) Voimia huonojen uutisten saaneille <3

Alveol vahvistumista pienelle!

Pahoittelut huonoista uutisista muillekin! :Heartpink

Ei jakseta odottaa viikolle 12 kunnalliseen ultraan joten mennään nyt sitten alkuraskaudesta yksityiselle. Aika on varattu rv 7+1, toivottavasti silloin saataisiin hyviä uutisia, kovin jännittää. Nyt siis 5+3. Mehiläisen 250€ hinta-arvio sai varaamaan ajan Lahdesta asti, jossa Perhe Artella ar-u 55€. Sinne siis!

Tsemppiä ultriin kaikille!

Minä olen nyt melko varma, että masussa on ainakin tällä hetkellä elämää. Tänään rv 7+5 sain pariksi hetkeksi kuulumaan kotidopplerilla niin selkeän jumpsutuksen, ettei voinut erehtyä ♡. Nyt joulun viettoon.

Auttakaa. Mietin meenkö varhaisultraan vai en! Tampereella on kalliita kaikki, ja ilmeisesti halvin Fertinovassa, joka on kiinni 29.12 asti. Ja haluan mennä heti maanantaina. Koskiklinikalla tulis oleen n.150€ jos kela korvaa osan. Korvaakohan kela sillä syyllä jos mainitsen lääkärille et haluan ultran koska on ollut niin epäsäännöllinen kierto? Taitaa muissa paikoissa maksaa yhtä paljon.

Nibs, voi kun voisinkin ratkaista tuon sun puolesta. Itse en ole menossa, mutta moni on käynyt ja saanut helpotuksen tietoisuuteen. En usko, että Kela korvaa tuosta syystä ultraa. Uskon että siihem pitää olla pätevä lääketieteellinen syy. Tosin, voinhan olla väärässäkin. Kuuntele itseäsi, mikä susta tuntuu oikealta ratkaisulta. Paljon sulla on nyt viikkoja?

En tiedä.. Kallista on mutta tuntuu kamalalta odottaa 12 viikolle ja jos ei siellä olekkaan ketään :(

Takaisin