ultra

Maggie, ei sitä välttämättä tiedä mistään. Mulla edellinen raskaus oli voimakasoireinen oksenteluineen, turvotuksineen jne, ja 8+0 varhaisultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno. Muistaakseni vastasi jtn 5 viikkoista tms. 8+6 taisi olla (eka) tyhjennys, ja silloin siis ultrattiin toistamiseen.

Hei tytöt, jos teille tehdään lääkkeellinen tyhjennys niin vaatikaa muutakin jälkitarkastusta kuin itse tehty raskaustesti!!! Mulla meni ikävämmän kautta ja jonkin ajan päästä jouduin päivystyksen kautta toiseen tyhjennykseen. Se onneksi onnistui.....Ei riittäny ekat lääkkeet vaikka vuotoa olikin mielettömästi.

Kovasti toivon että tämä uusi pysyisi matkassa. Saa nähdä miten käy...Ei tässä uskalla iloita ennen nt ultraa.

Kiitos kaikille tsempeistä, ootte ihania <3

Mulla ei ollu Mitään, yhtään mitään, mistä ois voinut arvata. Paitsi se, että toisen tilanne oli epävarma jo ekassa ultrassa. Kyllä tähän alkaa asennoitua. Pyysin jo anteeksi pikkusintiltä, etten tarpeeksi iloinnut sen liikkeistä ja sydämenlyönneistä ja sanoin sille, että äiti rakastaa sitä <3

Huutelen tuolta kesäkuisista.

Paljon onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista :) Ja valtaisat pahoittelut Merivesiväri toisen pienen menetyksestä :sorry: Toivotaan, että masussa oleva pikkuinen on tiukasti kiinni ja saatte hänet syliin saakka :Heartpink

Toivon kaikkea hyvää kaikille teille ja ihanaa joulua! :)

Huutelen tuolta kesäkuisista.

Paljon onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista :) Ja valtaisat pahoittelut Merivesiväri toisen pienen menetyksestä :sorry: Toivotaan, että masussa oleva pikkuinen on tiukasti kiinni ja saatte hänet syliin saakka :Heartpink

Toivon kaikkea hyvää kaikille teille ja ihanaa joulua! :)
Kiitos <3

Kiitos kaikille <3
Huomenna ajattelin soittaa neuvolaan, josko sitä kautta vaikka saisi toisen ultra-ajan.. Tai sitten varaan vielä tuonne yksityiselle.. En tiiä. Lääkäri sanoi, että yleensä kannattaa käydä viikon-parin päästä tarkistuttamassa tilanne. vaikka tosiaan melko varma tämänpäiväisen perusteella oli, että mitään siellä ei ole ja itellä samat tuntemukset.
Mulla ei oo ollut vielä ainakaan mitään vuotoja tms.paitsi tuon ultran jälkeen nyt jonkin verran.
PikkuPaapulle tsemppiä kovasti seuraavaan ultraan ja toivotaan parasta. <3
Ja merivesivärille voimia myöskin <3

Voi LaRa, toivotaan että uus ultra tois yllätysuutisen ja siellä oliskin joku vaan vähän viiveellä tullu näkyviin. <3

Tu

Tiedätkö, tuleeko tuohon päälle käynti-/toimistomaksuja vai sisältääkö tuo jo sen?

Me käytiin esikoisesta varhaisultrassa ja silloin oli tuplat matkassa, np-ultrasta löytyi sitte enää yksi. Nyt näen unta koko ajan tuplista ja keskosvauvoista niin jotenkin kutkuttaisi käydä katsomassa tästä tilanne. Toisaalta, enää olisi 5vkoa noin np -ultraan, ei vaan malttaisi odottaa.

Ei tullut mitään maksuja tuohon enää päälle.

LaRa mitattiinko sun hcg, sillähän saa pitkälti selvitettyä viikkoja. mulla silloin tutkittiin se ensimmäisenä kun syksyllä ultrasta ei löytynyt mitään :( tsemppiä vielä <3

Maggie mä en ainakaan osaisi yhtään sanoa onko tuola masussa vauva vai kannanko mukanani vain tyhjää pussia.. Toisaalta vaikka uutiset olikin mulla tuommoisia ettei voi vain kuin toivoa parasta ja odottaa tulevaa, niin olen enemmän kuin kiitollinen siitä, että pääsin jo ar ultraan.. Selviää jo nyt oli siellä mitä tahansa. En kestäisi ajatusta että olisin ollut 3kk onnellisesti raskaana ja vasta 12vkolla np ultrassa selviäisi ettei siellä ole ollut mitään...

Pysyttelen täällä elokuisissa nyt kuitenkin sinne 28 pvä asti jolloin tuomio tulee... Toisaalta oon jo menettänyt uskoni että sieltä vauva löytyisi, mutta silti. Silti jokin pienen pienen pieni ääni päässä toivoo parasta...

LaRa mitattiinko sun hcg, sillähän saa pitkälti selvitettyä viikkoja. mulla silloin tutkittiin se ensimmäisenä kun syksyllä ultrasta ei löytynyt mitään :( tsemppiä vielä <3

Ei mitattu, ehkä huomenna selviäisi jotain kun soitan neuvolaan. Kun on vähän semmoinen epätietoinen olo, että mites nyt edetään..

Mutta kiitti tosiaan paljon kaikille, on täällä ihanata porukkaa! ja jos tää nyt meni näin, niin ei auta jossittelut, uutta yritystä sitten jossain vaiheessa.

Täällä yksi höperö kokeili netin keskustelupalstojen innoittamana jo kotidoppleria ja kyllähän sieltä pieni hevosenlaukkaa muistuttava ääni löytyi. Varmaksi en voi vielä tietenkään pienen sykkeeksi sitä tulkita, mutta eiköhän se tässä lähiaikoina varmistu :). Nyt mennään rv 7+4.

Eilen aamuna menin luottavaisin mielin ultraan,...aattelin kun on niin kovasti ollu oireita ja pahoinvointia, niin kaikki on varmastikkin hyvin. Mut ei, eipä löytynyt sydämen sykettä ja kokokin vastasi pari viikkoa vähemmän, kuin olis pitäny olla (7+6). Tänä aamuna sitten naistenpolilla toinen lääkäri tutki päätyen samaan tulokseen.
Lääkkeillä nyt sitten tyhjennetään kohtu, huomenna pitäis kait olla se pahin päivä. Toivottavasti menee niinku pitää, ettei tartteis yhtään enempää kärsiä....
Tammikuulle sain jälkitarkastusajan ja sit päätetään myös mahdollisista jatkotutkimuksista, kun tämä oli nyt kolmas km peräkkäin. On se elämä vaan niin kummallista.....kaksi lasta oon jo saanu (onneksi) ilman ongelmia ja sit yhtäkkiä tilanne ihan toinen.

Takaisin