ultra

Annnika, mä en ees tiennyt että ultraan saadaan kutsu. Mä luulin että itse varataan. :) Mul on varmaan vähän eri juttu ku oon ollu lapsettomuushoitojen takia hormonipoliklinikan asiakkaana ni soitin plussattuani sinne ja sain ultran 7+ viikolle. Neuvolan varasin siitä seuraavalle päivälle. Sitten kai saan sen seuraavan ultra-ajan? Emmä tiedä näistä mitään! :) :) :) oon ihan ummikko.
Nyt 5+5

Maggie, taitaa riippua alueesta missä asustaa, miten toimitaan ultrien suhteen..
Toiset varaa ajan ekan neuvolan jälkeen ja toisille tulee aika neuvola jälkeen kotiin, kun laittavat lähetteen.
Varmasti selviää ekassa neuvolassa nämä siulle :)

Täällä Oulussa ainakin varataan ekaan ultraan aika neuvolasta ekalla käynnillä, eli on varmaan aika kunta kohtaisia nuo ultrahommat :)

Ite sain ekan ultra-ajan kun kävin nlassa. Eka ultra olis 8.1.

Mulla on myös ultra tuolloin. Lääkärineuvolassa tehdään eka ultra. 7.1 on vasta eka neuvola..
Ollaankohan me samassa paikassa??

Täällä tulee kutsu kotiin, kun neuvolasta on laitettu lähete. Ultrat tehdään naapuripaikkakunnalla, meiltä 50 kilometriä sinne.

Täällä tulee kutsu kotiin, kun neuvolasta on laitettu lähete. Ultrat tehdään naapuripaikkakunnalla, meiltä 50 kilometriä sinne.
Täällä sama, että ekassa neuvolassa laitetaan lähete ja aika tulee sitte vaan postissa kotiin. Asutaan pk-seudulla ja meillä ensimmäisen ultran pitäisi olla lääkärin tekemä.

Mä varasin viime viikolla ajan neuvolaan 19.1 ja samalla neuvolatäti varasi ajan lääkärille ultraan 25.1. Päijät-Hämeessä asustellaan. :-)

Osaanotot kaikille jotka ovat saaneet ikävääkin ikävämpiä ultrauutisia :Heartred.

Hirvittää, että sitä on monet jo niin pitkällä, että ensimmäinen "oikea" ultra on kohta jo ajankohtainen :confused::grin. Itse en ole kerinnyt edes neuvolaa varaamaan, mutta jospa sitä ens viikolla sitten ottaisi asiakseen... Mikään kiire ei ole mulla sinne neuvolaan tai ultraan. Jotenkin haluaa, että aika menisi mahdollisimman hitaasti :rolleyes:. Hitaana hämäläisenä en taida vielä olla edes koko raskautta sisäistänyt :hilarious:...

Apua! Kauan joutui muka odottaa ja silti tämä päivä tuli nyt liian nopeaa..! Iltapäivällä siis toinen ar-ultra ja nyt tuli olo että en halua edes mennä :sad001 Mä tiedän että tulen romahtaan siihen toimenpidetuolille jos/kun saadaan uutiset ettei täällä ole kukaan hengissä... :sad010

Apua! Kauan joutui muka odottaa ja silti tämä päivä tuli nyt liian nopeaa..! Iltapäivällä siis toinen ar-ultra ja nyt tuli olo että en halua edes mennä :sad001 Mä tiedän että tulen romahtaan siihen toimenpidetuolille jos/kun saadaan uutiset ettei täällä ole kukaan hengissä... :sad010
Mistä oot noin varma? :(

PikkuPaapu Tsemppiä!!!!!!! Monelta sulla on aika?
Voi jännittää ja pitää peukkuja sitte mukana ♡

-PikkuPaapu- tsemppiä toiseen ar-ultraan. Toivottavasti kaikki olisikin hyvin.

Viime viikolla jo testailin kotidopplerin kanssa kuunnella sydänääniä. Tänään voin varmaksi sanoa, että siellä vahva sydän sykkii. Mieskin kuuli selvästi. Mehän ei olla ar-ultrassa käyty, joten kyllä sitä osaa olla nyt luottavaisin mielin siihen np-ultraan, joka on varmaankin tammikuun puolen välin jälkeen. Saadaan aika keskiviikkona neuvolasta.

Rv 8+6

Merivesiväri kävin ennen joulua 17.12 ar ultrassa ja sikiökaikua ei löytynyt.. :sorry: (tietysti pieni, hyvin pieni mahdollisuus, että hedelmöitys olisi tapahtunut oletettua myöhemmin.. )
15:20 on aika... Tää aamupäivä tuntuu matelevan.. Tuun sitten ilmoittelemaan tänne kävi mite kävi...

Malttamattomana varasin ar-ultran 7.1. Viikkoja silloin 6+4.

Viime yönä kovempi alamahatuntemus, johon puolittain heräsin. Ei mitään vuotoja tms ja "kouraisu" oli yksittäinen. Heti yöllä ajatus et ei hitto, nyt meni kesken. :nailbiting:

Katsotaan, pitäisi malttaa päivä kerrallaan eikä lukea mitään keskenmenojuttuja tms. Mies jo suuttui, että et sä voi pelätä ja panikoida koko alkuraskautta (ja ulkomaan lomaa, ollaan nyt siis loppiaiseen asti lomalla).. :shifty::rolleyes:

Takaisin