Nibs, kela ei korvaa ellei ole "oikea" syy. Mutta neuvolasta voisit kysyä onko mahdollista päästä kunnalliseen ultraan. Jos on epäsäännöllinen kierto niin saattaa päästä, mutta en tiedä miten epäsäännöllinen kierto pitää olla että pääsee....
Mäkin arvoin että meenkö vai enkö. Mutta jouluna on pakko kertoa kun jään muutenkin kiinni, ja oon niiiiin pessimisti ollut että en osaisi vielä ottaa onnitteluita vastaan. En siis oo juurikaan uskaltanut iloita. Eilinen ultra kyllä helpotti siinä mielessä ettei tarvii arpoa onko tuulimuna vai ei, ja vaikka kaikki ehtiikin vielä mennä tosi tosi huonosti, niin nyt ei auta muu kuin odotella nt ultraa. Itse asiassa olen tosi tyytyväinen kun näin aikaisin näin sykkeen. Jos syke näkyisi esim 8+, olisi tosi kolaus jos se olis menny kesken 9+ ja kävis nt ultrassa ilmi.....
Sun pitää itse miettiä mitkä on omat mietteet ja hyvät ja huonot puolet. Stressaatko enemmän nyt vai ultran jälkeen, mikä tulos ultrassa sitten olikaan? En olisi 200e maksanut ultrasta, onneksi täällä on halvempiakin paikkoja. Toisaalta näin jälkeenpäin miettien olen erittäin tyytyväinen että viimeksi kävin 8+0 ja todettiin keskeytynyt keskenmeno, jotta sain suruprosessin käyntiin ja ennenkaikkea ei tarvinnut oksennella nt ultraan asti turhaan. Siihen nähden 200e olisi pieni raha kun olo oli niin kurja.
Eilen 6+0 sikiö oli jo isompi kuin mitä se oli viimeksi 8+0 joten hyvillä mielin olen nyt :)