ultra

Jee onnea kaikille! :happy:

Mannikka tsemppiä ootteluun, se on pitkä aika kyllä :grin

Mekin käytiin ultrassa, kaikki näytti tyypillä olevan hyvin. Me ei osallistuttu seulaan, niskaturvotus näytti silmämääräisesti hyvältä, joten sitäkään ei mitattu. Kaveri oli neljä päivää isompi viikkoihin nähden, mutta la pysyi samana.
Peukalo/nyrkki oli pienellä koko ajan suussa <3

Nt-ultrassa käyty, kaikki hyvin: kovasti pieni potki ja heilutti käsiä ☺ Vaikka ei osallistuta seulaan, mittasi silti niskaturvotuksen ja se oli 1.2 mm. Viikot 12+0 eli la pysyi samana (28.8.) Näkyi niin huonosti, uusi ultra kahden viikon päästä ☺ Ja siis vatsan päältä tämä.

Muokattu viimeksi:
Meillä oli myös tänään nt-ultra. Kaikki hyvin!! :Heartred
Tyyppi ei meinannut millään malttaa kääntyä mittailua varten oikeaan asentoon ja muutenkin vauhtia riitti :)
Turvotus 1,1mm eli sen suhteen ei huolta. Nyt odotellaan vielä seulan yhteistulos. Pitäisi n.viikon sisällä tulla kirje kotiin.

Täällä kanssa käyty ultrassa. Ei tehty meillekään seuloja, mutta katsoi nenäluun ja niskaturvotuksen tsekkasi myös ja sanoi, että ei mitään hälyyttävää. Viikot tarkentui 12+6 tänään ja la 25.8. Mitenhän voi olla la vaan 3 päivää eroa, jos Mardu sulla on 28.8 ja viikot 12+0?

Saatiin videokin ultrasta ja paljon kuvia :)

Jännä juttu tuon la: n kanssa tosiaan Niinu ☺ Neuvolan laskujen mukaan olisin ollut menossa 12+3 ja kuulemma ei vaihdeta la:aa ennen kuin heittoa on 5 päivää.

Aa no siis toi 28.8 on la noiden neuvolan viikkojen mukaan eiks niin? Sit noi meidän la:t täsmää :)

Mulle selvis myös et istukka on etuseinässä, eli saattaa liikkeissä kestää hetki. Vaikeuttaakohan toi etuseinän istukka jotenkin mahdollista keisarinleikkausta?

Niinu mulla ollu joka raskaudessa etuseinämässä ja ekassa synnytyksessä meinasin joutua hätä sektioon mut onneks sitä en joutunut.. Niin luulen et sen voi tehä vaikka onki :)

Joo, siis edellisten kuukautisten eka päivästä laskettuna ☺ Mulla on tosi epäsäännöllinen kierto, se neuvolassa laski varmaan sen 28 pv:n mukaan, mutta todennäköisesti se on ollu yli 30 päivää.

Mulla on tehty kaksi sektiota ja molemmissa istukka etuseinässä. Eli ei vaikuta. Nyt on eka kertaa takana alhaalla. Saas nähdä miten eriltä tulee tuntumaan.

Saitteko jotain 21 trisomia suhdelukuja labrasta?
Sain vaan kirjeen ettei edellytä jatkotutkimuksia.
Näin tietysti hyvä :)

Mä en kans saanut muuta kuin että tulos normaali, mutta oon ymmärtänyt, että ne tulokset tulis viiveellä Kantaan näkyviin.

Kirje tuli 2pv ultran jälkeen. Kaikki hyvin . Siin oli kyl 85% varmuudella...

100% varma on joidenkin mukaan vain se NIPT. Tosin meille kätilö sanoi että sekin "vain" 98% varma...

Takaisin