Prinsessa [:(] Olen todella surullinen sun puolesta! Osanotto ja paljon jaksamisia sinne! Toivottavasti pääsette pian yrittämään uudestaan ja saisitte vauvan.
Carina79 Itsekin tunnen välillä, että kaikki vaan sanoo, että pitää ajatella positiivisesti ja että syöhän nyt, kyllä se siitä. Mutta siinä on positiiviset ajatukset kaukana, ku mies sanoi autossa sanon "jääkaappi" ja mulla tuli oksennus jo siitä. Toisella kertaa tuli oksennus, ku näin lehdessä Atrian mainoksen, niin ja kerran riitti kun ajattelin että josko söis jotain [:D] Ei siinä sillo paljo positiivisia ajatuksia tahdo löytyä. Paitsi ajateltuna, että kyllä mä tän kärsin, jos vaan sitte saadaan se vauva terveenä taloon, mie voin sit sairastella kaikki sen puolesta jo tässä vaiheessa [:D] Mutta tänään onneksi ollu parempi olo! Aivan ihanaa, ku joku ruoka on vähä laskenu ja fiilis on ollu ihan hyvä! Tällaisia päiviä kun vain sais lisää. Huominen tosin vähän pelottaa, ku pitäis ajaa autolla taas sata kilsaa ja siin tulee kyllä aina oksennus, jotta pitää muistaa pureskella ruoka hyvin ja juoda vain maitua, niin on helppo sitte kökötä [:D] Mutta ihanaa, ku sulla on olo parantunu [:)]