Ultra- ja neuvolakuulumisia

tänään oli eka ultra (rv 12+0) lasketuksi ajaksi varmistui 15.11.  Kovasti se siellä liikkui. Nyt on taas helpottava olo, kun tietää että oikeasti siellä on joku. <3

Voi itku kun täällä on ihania uutisia ja ihania kuvia. Ei malttaisi millään odottaa omaa huomista aikaa, jolloin päästään kuulemaan sydänääniä. :) Ihania kuvia, mahtavaa ku viititte laittaa niitä. Minäki laitan heti ku saan omani :)

viikolla 10 mennään :)

Terveisiä ensimmäisestä ultrasta! :) Laskettuaika siirtyi n. viikolla eteenpäin.. eli on nyt sitten 24.11.
Siellä se meidän pieni pallopää vilahteli.. aluksi liikku kovin ja meni ultraajaa karkuun, mutta rauhottu sitten lopulta ja saatiinkin liuta kuvia mukaan ?

..katsotaan josko osaisin liittää kuvan tähän mukaan..

Onnistuhan se kuvan laitto.. pistetääs nyt sit vielä 4D:nä meidän pieni pallopää ?

Viikkoja siis 10+5

Aivan ihania kuvia!

Mä kävin tänään neuvolassa, toista kertaa. Sydänääniä kuunneltiin, mikä oli tosi kivaa. Paitsi ne kuulu vähän heikosti, johtuen monista jo tiedossa olleista tekijöistä. Jotka ei siis vaikuta babyn hyvinvointiin :) Mun arvot oli kans ihan ok, mitä nyt vähän ongelmia verenpaineen kanssa, niinku aina. Painoahan mulla oli tosiaan tullu jo viimeksi se 4 kiloo, nyt oli sitten puol kiloo vähemmän. Olin tosi tyytyväinen, ku vähän on huolettanut, että jos oikein kovasti alkaa painoa tulemaan. Joka tapauksessa oli taas kiva neuvolareissu ja nyt on positiivinen olo. Baby edelleen hengissä, joten mitä tässä muista asioista murehtimaan!

lella, mä soitan huomenna neuvolaan ja varaan ajan toiseen käyntiin. saas nähdä kuin pitkälle menee, nehän viimeks varoitteli et voi mennä viikolle 22....joka siis olis heinäkuussa....

Tulitikku, tee se! Kyllä sulla pitäisi olla jo seuraava käynti pian. Mulla ku seuraava on jo joskus kesäkuun alkupuolella. Ei tuo voi olla ihan oikein, että sullei olis neuvolaa noin pitkään aikaan. Tietty jos sä kuuntelet sykettä kotona, ni et tarvi sitä neuvolaa siihen tarkotukseen. Mutta kai se on kaikkien etu seurata koko ajan esim äidin hemoglobiinia, ettei ihan pääse romahtamaan!

Kävin tänään neuvolassa jutskailemassa diabetes asioista, nii samalla sit otettii kaikki nää perus jutut, eli hb paino pissa jne.. JA... ensimmäistä kertaa sain kuulla meijän pikkuisen sydän äänet <3 pienen pieni sydän löi 140 kertaa minuutissa! Hymy nousi huulille väkisinki ku kuunteli sitä jumputusta [:)] mutta, harmi, taas olin yksin eikä mies ollu kuulemassa :/

Paino oli tippunu kilon, vaikka luulin et sitä on tullu varmaa rutkasti lisää... :) Hb laskusuunnassa mikä ei oo hyvä asia.. :/

Voi Angervo olen todella pahoillani! On varmaan sanoinkuvaamattoman tyhjä olo... voin vaan kuvitella mille sinusta tuntuu.... voimia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tuntuu kamalalle laittaa tähän perään omia kuulumisia...

eilen oli eka neuvola ja rv laskettiin siellä 10+4. Laskettu siis 25.11. Murun sydänäänet kuuluivat todella selkeästi ja se oli musiikkia korville. Masu on alkanut nyt jo hieman näkymään, ja tämä ihme on tapahtunut nyt ihan parissa päivässä! Se vaan on pullahtanut. Neuvolassa sanottiinkin, että mun kohtu on kallistunut ulospäin joten on varmaan jossain vaiheessa megalomaaninen maha tulossa [:D] kuten ekankin kohdalla. Tämä on hienoa. Kerroin eilen töissä kaikille ja kaikille tilanne oli yllätys mutta vain iloinen! 2 viikon päästä np ultra ja kesäkuun puolella sitten toinen neuvola. Vielä reilu viikko ja sitten eka kolmannes alkaa olla voitettu!

Kuumeen kourissa täällä kotona makoilen ja lueskelen teidän kaikkien kuulumisia! Voimahalit niille, jotka ovat saaneet viimeisen kuukauden aikana ikäviä uutisia! Lohduttavia sanoja ei tunnu löytyvän, todella ikävää! Hurjasti onnea taas niille, jotka saavat elää täysillä mukana odotuksessa!!

Itse elän myös jännittäviä aikoja, sillä huomenna on ultra! Täällä ulkomailla on vain yksi ultra viikolla 20, mutta sain keskenmenoni vuoksi viikolla 7 ensimmäisen ultran ja silloin itkimme onnesta saadessamme nähdä pikkuisen sydämenäänet <3.
Varasimme huomiseksi yksityiseltä ajan, koska emme pysty elämään yksinkertaisesti jännityksessä viikkoon 20 asti ja edellinen keskenmeno sattui juuri viikolla 11, joten haluamme varmistaa kaiken olevan kunnossa ennenkuin kerromme ilouutisesta kenellekään!!! Odottavan aika on ollut pitkä ja.....jännittävä. On ollut päiviä, jolloin uskon vahvasti kaiken olevan hyvin, koska vatsa on alkanut kasvamaan, mutta taas päiviä, jolloin pelko vaanii esiin ja itken jo etukäteen menetystä. Raskaus on ollut todella helppo ja pahempia oireita ei ole ollut, siitä johtuen tietysti pelottaa että onko kaikki ok?! Huomenna kaikki selviää, olemme joka maailmaan onnellisimpia tulevia vanhempia tai sitten ei. En uskalla ajatella muuta!

Osanotto Angervo! Kauheaa ku tuollaista tapahtuu jatkuvasti [:(] Surullista olla itse vain iloinen ja samalla itkeä toisen puolesta! Voimia ja jaksamista sinne! Toivotaan, että pääsette pian uudelle alulle ja kaikki menisi hyvin!

Muille, tosi ihana lukea teidän vauva-uutisia. Itsekin kävin tänäaamuna neuvolassa. Ensimmäistä kertaa kuunneltiin sydänääniä ja kova jumputushan sieltä kuului. Aivan ihanaa! Vauva polskutteli oikein hyvin. Mies haluaa olla mukana kaikilla kerroilla ja pitää huolen siitä, että minä ja vauva voidaan hyvin. No vauva voi, minä en niinkään. Paino oli laskenut neljä kiloa kolmessa viikossa ja suunnittelivat pistävänsä minut sairaalaan tiputukseen kun olen kuulemma pahasti kuivanut. Vauvaa se ei kuulemma haittaa, koska ne osaavat kuulemma olla hyvinkin itsekkäitä ja ottavat tarvittavansa. Pyysin, että saisin viikon lisä aikaa, jos vaikka alkaisi jokin mennä alas. Toivotaan parasta! Eikö tämä pahoinvointi voisi jo loppua [:)]

Angervo:Eieiei...Olisi jo niin ollut sinun vuoro...Itken täällä puolestasi,tuolla toisella palstalla kun jo valitettavasti pääsimme tutustumaan...Voimia teille niin paljon!Toivon,että vielä kerran saat pitää omaa pienokaista sylissäsi.Tämä lapsen saanti on vain tehty jotenkin niin epäreiluksi touhuksi,ei voi ymmärtää...Halaus ja enkeleitä!

Muuten taas niin ihania ultrakuvia ja -kuulumisia!Nauttikaahan!

Prinsessa:Tuntuu niin tutulta.Oireet on vähäiset ja toisina päivinä sitä osaa iloita raskaudestaan,toisena taas tulee itku ja pelko ja epäusko,että onko kaikki hyvin...Mä täällä jännitän vielä ensi maanantaihin,silloin seuraava ultra.Tsemppiä huomiselle!

Kaikille ihania ultra- ja neuvolakäyntejä![:)]

Heippis taas,
long time no see :) Oon ollut sen verran laiskimus, etten ole jaksanut edes täällä käydä :D

Itselle tuli kutsu ekaan ultraan Naikkarille, ensi ke eli 12.5 pitäisi siis jälleen päästä näkemään pikkukaveri :)
Ekan kerranhan papunen nähtiin yksityisellä ultrassa rv 7+1, mutta siitä on jo sen verran aikaa, että tuntuu välillä ihan epätodelliselta...lieneekö siellä oikeasti ketään ? Mitä jos tällä välillä on tapahtunut jotain ? :o
Piina ja paniikki...ei se auta kuin odotella.

Angervolle suuren suuret osanottoni! :( ..täällä on jo ihan liikaa pienensä menettäneitä
Lune samaa pelkäsin kauheasti minäkin.. vaikka neuvolassa viikolla 8 sydänäänet kuuluikin, niin ensimmäinen ultra jännitti ihan kauheasti.. lähinnä justiinsa se, et mitä jos sieltä ollaankin kadottu yhtäkkiä jonnekin! :D ..hyvä että uskoin edes silmiäni ku eilen ultrassa oikeasti näkykin kuperkeikkoja heittävä pienokainen <3 Hyvin se menee varmasti sullakin!

Täällä käyty kahdessa varhaisultrassa ja viimeksi oli jo niin kova mylläys ettei neukkatäti meinannu kuvaa saada ollenkaan[:)] Sydänäänet kuului myös[:)]..24pv ois nt-ultra,vähän jännittää..

Näitä teidän ultrakuulumisia on aina yhtä jännä lukea. Meijän pitää oottaa kuun loppuun ja voi voi se aika tuntuu pitkältä :D Mutta paras ystäväni kävi eilen ultrassa ja siellä se vauva pötkötteli. [:)]
No eikö se aika mene vähän nopeemmin, kun ootan muuttoa! Toivottavasti pääsen viikonloppuna muuttamaan!!! Saadaan vauvalle uusi koti :)[:)]

No juu ehkä menee silloin ku voi hyvin, mutta ökkö kökkö oloissa päivät vain matelee eteenpäin... Tänään onneksi olo paljon parempi, juuri mietin mitä sitä uskaltaisi suuhunsa pistää kun melkein viikkoon ei ole saattanut syödä kuin jugurttia, kurkkua ja omenoita... Taidan uskaltaa kokeilla voileipäkeksiä....katsotaan pysyykö sisällä [:)]

Takaisin