nyt sitten varmistui sairaalassa, että keskenmeno ja tänä aamuna jo ennen sairalaan lähtöä tulikin vessassa käydessä sellainen köntti sellaisella loiskahduksella, ettei tilanteesta ollut epävarmuutta.
sairaalassa kävi ilmi, että suurin osa on jo tullut ulos, jotain raskausmateriaaleja jäljellä, lääkäri tarjosi lääkkeitä joilla poistumista voitaisiin nopeuttaa, mutta sanoin, että jos ei ole pakko ottaa, jätän ottamatta. haluaisin mieluummin että tämä hoituisi itsestään - vaikka sitten vähän hitaamminkin. toivottavasti ei tullut tehtyä tyhmästi. olen vaan lähtökohtaisesti luomu-elämän kannalla ja lisäksi lääkkeistä on tullut luettua vaikka mitä ikävää tarinaa. en kyllä saanut hirveän selkeitä ohjeita siitä kuinka pitkään vuodon luulisi kestävän ja mistä tietää että kohtu on tyhjentynyt. lääkäri sanoi vaan, että 'jos sinusta tuntuu, että jotain on jäänyt sittenkin kohtuun, tule hakemaan lääkkeet'. hmm. täytyy yrittää kuuulostella. ja luulen, että kokeilen jotain vaihtoehtohoitoa, akupunktiota tai vyöhyketerapiaa, joilla keskenmenon loppuunsaattamista voitaisiin avittaa.
eli mun kohdalta siis heippa marrasmasuille 2010. toivottavasti palaan odottajien palstalle ennen pitkää uusin iloisin uutisin.
kiitos valtavasti tuesta ja lämmöstä ja hyvistä vinkeistä. ja kaikille tuleville äideille ihanaa odotusta ja ihania, terveitä vauvoja.