Tosi hienoa Dreamer, on se ihmeellistä miten ne pienet voivat piileskellä! Tuplaonnea tosiaan Tuplinille!
Meillä oli tänään ultra ja pieni oli kasvanut 17 mm edellisestä viikosta! Valtavaa. Nyt siis 43 mm ja rv 11+1. Menkkojen mukaan pitäis olla jo 11+4, mutta tuo ero oli nyt pienentynyt, kun viime viikolla se oli vielä noin 5 päivää myöhässä. Niskaturvotusta oli 0,3, mikä kai on vähän? Ei meinattu saada sitä mitattua, kun baby halus vaan nukkua eikä paljastanut niskaa kätilölle. Kätilö sit yritti häntä herätellä, muttei auttanut. Liikutteli vähän raajoja, muttei sitä asentoa vaihtanut. Rauhallinen, kuten isänsä, tämä lupaa hyvää äitiyslomalle :) Mun mieskin oli nyt mukana, ekaa kertaa näki pienen ja hän oli oikeastaan enemmän innoissaan kuin minä. Minä kun näin hänet viime viikolla oikein aktiivisena, niin harmitti, ettei mies nähnyt kunnon liikettä. Mahtavaa oli nähdä niitä hänen rakenteita, esim. päästä nähtiin molemmat aivopuoliskot ja se, että pää on täysin symmetrinen. Kävin sit myös verikokeessa, toivottavasti sieltä ei löydy mitään ihmeellistä. Jostain syystä mulla on vahva fiilis, että meidän pieni olis poika. Mulle molemmat on yhtä toivottuja, mutta mies toivois poikaa. Jää nähtäväksi!
Tsemppiä kaikille ultran odotukseen ja toivon tosi paljon, että kaikki sujuu hyvin!