Ultra- ja neuvolakuulumisia

Tuplaonnea sinulle tuplin!!

Aivan mahtavia uutisia dreamer:) Ihanaa kun saa lukea kaikkien muidenkin hyviä uutisia!

Lune, kiva kuulla, että sinulla näkyi jo ultrassa pikkuinen - meillähän on raskaus yhtä pitkällä[:)]

Täällä vielä kolme päivää ultraan...

- hippu76

Tosi hienoa Dreamer, on se ihmeellistä miten ne pienet voivat piileskellä! Tuplaonnea tosiaan Tuplinille!

Meillä oli tänään ultra ja pieni oli kasvanut 17 mm edellisestä viikosta! Valtavaa. Nyt siis 43 mm ja rv 11+1. Menkkojen mukaan pitäis olla jo 11+4, mutta tuo ero oli nyt pienentynyt, kun viime viikolla se oli vielä noin 5 päivää myöhässä. Niskaturvotusta oli 0,3, mikä kai on vähän? Ei meinattu saada sitä mitattua, kun baby halus vaan nukkua eikä paljastanut niskaa kätilölle. Kätilö sit yritti häntä herätellä, muttei auttanut. Liikutteli vähän raajoja, muttei sitä asentoa vaihtanut. Rauhallinen, kuten isänsä, tämä lupaa hyvää äitiyslomalle :) Mun mieskin oli nyt mukana, ekaa kertaa näki pienen ja hän oli oikeastaan enemmän innoissaan kuin minä. Minä kun näin hänet viime viikolla oikein aktiivisena, niin harmitti, ettei mies nähnyt kunnon liikettä. Mahtavaa oli nähdä niitä hänen rakenteita, esim. päästä nähtiin molemmat aivopuoliskot ja se, että pää on täysin symmetrinen. Kävin sit myös verikokeessa, toivottavasti sieltä ei löydy mitään ihmeellistä. Jostain syystä mulla on vahva fiilis, että meidän pieni olis poika. Mulle molemmat on yhtä toivottuja, mutta mies toivois poikaa. Jää nähtäväksi!

Tsemppiä kaikille ultran odotukseen ja toivon tosi paljon, että kaikki sujuu hyvin!

Ihanaa kuulla Dreamer että kaikki hyvin.

Tuplin, meille kans kaksoset tulossa ja viikkoi on samat eli 10+5...itse sain kuulla tuplaraskaudesta muutama viikko sitten, nyt on vihdoin alkanut tottua ajatukseen[;)].

Hienoja uutisia Dreamer [:)]

Kiitos kaikille onnitteluista. msj: Ihanaa Onnea! Mulla tulee edelleen semmosia hetkia, etta pitaa ultrakuvat ottaa esille ja tarkastaa, etta joo on siella 2 pienta ihmetta. Aivan uskomatonta. Parin viikon paasta on niskapoimu ultra, ja eka "oikea" laakari. Jannittaa ihan tuleva [;)]

Tuplin:Ihanaa,tuplaonnittelut![:)][:)][:)] Voihan hyvin!

A1988:Kiva yllätys,suloista kun näitte jo oman pikkuisenne![:)]

dreamer:Voi että tuli hyvä mieli teidän puolesta![:)] Nautihan nyt tunteesta!

luomuleena:Mä oon täällä käynytki kurkistelemassa sun uutisia...Hieno kuulla!Onnea uutisista!

Lella:Onnea sinnekin ultrasta!

msj:Onnea tuplista![:)]

Meillä myös ultrassa kaikki hyvin,pieni vastasi täsmälleen päiviä 8+1.Itku tuli taas...Siellä se oli,meidän rakas!Oireet edelleen hyvin vähäiset,nyt siitä taas osaa nauttia.Väsy on kyllä ihan mieletön.

Kiitos vaan [:)] Ja olipas kivaa lukea myös muiden hyviä kuulumisia. Täällähän taitaa nyt olla ainakin kahdet tuplatkin tulossa [:D] aika hienoa!

Juu, väsymys on täälläkin ihan kamala. Nukuin eilen pojun viereen jo hyvin ajoissa ja koko yön nukuin sitten aamuun saakka yhtäsoittoo. Eilen kaupassa käydessä meinas olla vähän tuskaista, kun tää saakuran pissahätä vaan kiihtyy ja kiihtyy! vielä viimeviikolla tein tosi monta kympin lenkkiä, voi olla että nyt vähäx aikaa ne loppuu ellei ala hyppimään metsään ojien yli [;)] vähänvälii...

Tänään nautin vapaista. *=) eli talo kuntoon ja talvivaatteet koneeseen.

Tänne teillekin haluan jakaa surulliset uutiset.. Eli meillä oli tänään ultra pienen verenvuodon takia.. sieltä ei enää sykettä löytynyt.. Verenvuoto oli jatkunut jo 7 päivää ja tietenkin osasin jo pelätä pahinta. Nyt kuitenkin tyhjennys menossa kotona ja kovin on surullinen olo.. On kuitenkin ihana kun teillä niin monilla näyttää olevan hyvin asiat! Toivotaan että hyvin menee tässä nyt kaikki ja päästään miettimään tulevaa. Nyt on kyllä vielä aika vaikea miettiä yhtään mitään.. 9+4 oli pienellä ikää kun ei sitten enää jaksanut.. Tänään olisi ollut 10+0 joten varhaisessa vaiheessa saatiin tietää..Onnea odotukseen kaikille teille ja käyn aina teitä välillä seurailemassa täällä!

Voi Ötökkkä <3. Kumpa voisin lohduttaa jotenkin. Tuo tunne on liian tuttu :'( Ihan alkoi itseäkin itkettämään.
Sellaisen neuvon annan kokemuksesta, että jos tuntuu että ei tuo 'kotityhjennys' riitä, niin nopsaan lääkäriin ja kaavintaan. Itselle kävi niin että kohtu ei tyhjentynytkään lääkkeillä, kipuilin niin kovasti monta viikkoa etten voinut poistua kotoa, makasin vain kippurassa peiton alla. Lääkäri käski vain odottaa. Sitten kun raahauduin Kättärille viimein, niin olivat kauhuissaan ja kiireellä kaavintaan, kun kohtu oli jo ihan tulehdusuhan alla. Ei ole tarkoitus pelotella, siksi kerron että muut välttyisi tuolta <3.

dreamer, onnea mielettömästi <3. Ja kaikille muillekin, en vaan teidän kaikkien nimimerkkejä nyt muista :)

hippu76, kiitos :))

Omaa tilanneraporttia: tänään oli eka päivä viikkoon kun pääsin poistumaan kotoa kaupungille (olo antoi viimein periksi). Väsymys ja pahoinvointi on jotain ihan omaa luokkaansa...pysyn hereillä n. 8h/ vrk. Ja jos lähikauppaan eksyy, niin tulee ostettua mieliteoissaan suunnilleen hyllyt tyhjiksi, vaikkei läheskään kaikkea pysty pahoinvoinnin vuoksi syömään... Yöllä pitää herätä monta kertaa vessaan ja napsimaan jotain pientä, muuten alkaa oksettaa. Mielialan vaihtelut on myös omaa luokkaansa. Mieli ollut nyt jo useamman päivän ihan maassa, johtunee varmaan siitä ettei oikein kykene tekemään mitään :/ Mutta jospa tämä tästä. Onneksi ultrakuvat piristää mieltä <3. Maanantaina eka neuvola. Niin ja kokoajan pelottaa tietysti, että jos menettää tämänkin nyytin kesken matkan...ei sitä vaan osaa olla pelkäämättä!

ötökkä, mulla kans huonoja kokemuksia tosta lääkkellisestä tyhjennyksestä niin kuin lunella. jos vuoto yhtäkkiä lisääntyy tai kuume vähänkin nousee niin mene lääkärille. mulle tuli kohtutulehdus mut ei onneks paha kun menin heti samana päivänä kättärille kun huomsin et olo on selkeästi huonompi/erilainen kuin aikaisemmin. mulle ei tehty kaavintaa vaan sain uudestaan tyhjennyslääkkeet ja parit antibiootit. voimia koitokseen ja toivottavasti tärppäisi pian taas uudestaan!!!!

Ötökälle tsemppiä! Mä olen täällä ihan tippa linssissä sun tilanteesta.

Mulla on keskiviikkoaamuna ultra.. Viimeksi ei näkynyt mitään ja jaksoin ottaa rennosti tämän lähes neljä viikkoa.. nyt on alkanu sikana jännittämään ja jokakerta kun ajattelen ultraa nousee kyynel silmään. Pahoinvointi on laantunut ja olen syönyt vähän huonosti(ei siis edes turvotusta), joten vatsakaan ei mielestäni näytä siltä että sielä jotain muka olisi. Piinaavaa odotusta, kun ei voi iloita eikä surra.

tsemppiä säde ultraan!!! toivottavasti kaikki on hyvin!!

mä odottelen kutsua sinne np-ultraan. tulispa pian, la alkaa kuitenkin 12. viikko!

Onnea ultraan Säde [;)]

Mulle tulitikku tuli tänään kutsu sinne ultraan, se on 30.4. eli vappuaattona [:)] Tää sopii passelisti, vappuna on ollut aina joko muutto, remppa tai jonkun ystävän muutto...tää onkin siis oikein mukavaa vaihtelua [:D] Nyt pitäis vaan malttaa viel reipas viikko tuota odottelua [:D]

Takaisin