Susuna: toi on ehkä ärsyttävintä ikinä , kun herää ns. turhaan.
Mulla ollut neuvola tänään. 32. RV , eli viikko 33 lähtee käyntiin nyt.
Möykky vauvanen<3 on raivotarjonnassa ja sykkeet 144. Mulla verenpaine normaali, ei yhtään noussut ja sykekin 68. Painoa +487 ja SF-mitta käyrien yläpuolella , 33 cm. Olivat huolissaan ja laittavat UUDESTAAN sokerirasitukseen. Kummallista tämä! Mulla ei oo ikinä virtsassa sokeria ollu ja viimeksi rasitustesti normaali. Lisäks oon nyt jättäny karkin, pastan, vaalean leivän ja riisin syönnin pois. Pari pullaa olen syönyt kahden viikon aikana, muuten ruisleipää, lihaa ja kasviksia sekä maitotuotteita.
Alkaa suoraansanottuna VITUTTAMAAN kun sanovat että vähennä sokeria, vähennä syömistä, Vähennä, vähennä, vähennä... ja mun miehellekin sanoin jo että kerro jos keksit jotain vielä mistä VÄHENTÄÄ.
Jotenkin en enää ressaa tota painoa. Sitä on tullu 14 kg ja tiedän että saan ne joskus laihdutettua pois. Mä luulen että onnistun PILAAMAAN raskausaikani jos itken vaan tota vaa'an lukemaa. Antaa olla. Tiedän että en ole liikasyömiselläni enää pahentanut asiaa (alkuraskaudessa söin liikaa, mutta sitä en voi enää korjata). Syön mielestäni terveellisesti ja hyvin, joten en enää voi oikeasti lihoa sen vuoksi.
Mun normaali ruokarytmi on jotain tällasta:
-aamulla rasvatonta vähäsokerista jugurttia, leipä, pari juustoa, leikkele, vihanneksia
-hedelmä tai pari välipalaksi
- 2,5- 3 dl pääruokaa (josta nykyisin yhä vähemmän hiilihydraatteja)
-salaattia 3 dl ainakin
-maitolasi
-maitokahvia päiväkahviksi
-illalla hedelmiä, jugurttia, ehkä leipä ja leikkele sekä juusto.
voiko tää mitenkään olla liikaa? Tympii kun ei enää tiedä mistä vähennän.