Ultra- ja neuvolakuulumisia

Jaksamisia msj! Toivottavasti kaikki kaverit käy sua siellä tapailemassa ja hyviä vointeja sulle ja vauvalle [:)]

täälläkin oli silloin rv 28+ jotain kohdunkaulaa 1,5cm jäljellä, sormelle auki ja hieman pehmennyt, ja nyt supistelee aika ajoin jo turhan rankasti niin joutuu olemaan tekemättä mitään ettei poika tulis liian aikaisin [&o] turhauttaa.... ja vasta rv 30+4...

kovasti voimia msj ja satumaista88!! toivottavasti pikkuset pysyy vielä massussa [:)]

Voimia msj ja satumaista88!

Täällä ollaan hieman sulateltu lääkärikäynnin tuloksia myös :( Saikku jatkuu mammikseen asti sillä paikat hieman jo pehmenneet ja supistelut voimakkaita ja välillä kivuliaita. Nyt pitää vaan ottaa tosi iisisti ja lepäillä mahdollisimman paljon, jotta pikkanen pysyy masussa vielä mahdollisimman pitkään. Ei hänen vielä tarvitsisi kiirehtiä maailmaan vaan sais kasvaa ja vahvistua viel pari kk.

Voimia kaikille jotka saanu makuu tuomion, mut vaikka miten tekis mieli touhuta kotona ym., ni kannattaa kuunnella lääkäriä, jokainen päivä ja viikko on pikkuselle hyväx masussa.

Mä tääl sairaalas oottelen ett tulis lääkärikierros, sain eilen pientä toivoa ett pääsen muutamax päiväx kotilomalle, riippuu täysin sappiarvoista. Tänään kutina ollu aika vähäistä verrattuna muihin päiviin, mut saas nähä...Sydänkäyrät tääl otetaan nappuloilta kax kertaa päivässä, ja ne on näyttäny hyviltä. Toivon ett täs joku päivä pääsis taas ultraan...

Ja kohta taas syömään, tuntuu ett päivä rytmittyy tääl syömisen ympärille[:D]

Voimia ja jaksamisiä molemmille äideille ja masukeille! Ei varmasti oo helppoa[&:] Toivotaan että asumukset on tenaville niin mieluisia, että viihtyvät niissä vielä muutaman viikon[:)]

Mulla oli kanssa neuvo- sekä lääkäri eilen. Nyt siis tuli saikkua äippäloman alkuun asti. Työ on kuitenkin sellaista, että sitä ei pysty tekemään näillä vatsakivuilla. Mulla oli lauantaina aamusta iltaan asti kivuliaita supistuksia (vaikka aluksi luukin niitä liitoskivuiksi). Muistui kyllä ensimmäinen synnytys mieleen, kun kivut ylittivät pakarat ja säteili koko takareisien matkalta. Ei voinut muuta kuin kävellä ympyrää tai tehdä kyykkyliikkeitä, kun tuntui, että jalat olivat tulessa. No onneks tää supistelupäivä ei tehnyt muutosta kohdulle. Neuvolatäti kuitenkin käski nyt ottaa rauhallisemmin ja jos kohtaukset uusiutuu, ottaa sitten yhteys äippäpolille. Muuten siis kaikki ok! VIhdoin kohtukin oli ottanut kasvupyrähdyksen ja päästiin normaalisti alakäyrän ja keskikäyrän välille. Nyt siis ei tarvita lisätutkimuksia.

Voimia sinne sairaalaan. Toivottavasti sappiarvot laskee ja kutina hellittää!

Voimia msj ja satumaista88!

Täällä maataan kans sairaalassa.. oltiin jo eilen kärräämässä leikkaussaliin lohjalla, mutta onneks päättivät kuitenkin laittaa lanssilla naikkarille. Yö meni käyrillä synnytyssalissa mutta ny on tilanne jo ihan hyvä.

Mulla siis todella järkyttävän runsas verenvuoto alkoi eilen, sen verran oon nyt tajunnu että istukassa näyttäis olevan hematooma ja epäilevät että se on osittain irronnut/irtoomassa.

Saikkua loppuun asti (millonkohan se nyt sit on), toistaiseksi osastolla, sydänkäyrät pari kertaa vuorokaudessa otettu, vuotoa seurataan ja antibiootteja saan suoneen.

Niin joo, ja 2 piikkiä sitä keuhkoja kypsyttävää sain kans..

voi ei ny teijän kans :( ei yhtään marraskuisia vielä tänne! [:)] koittakaa pikkuset pysytellä vielä massussa kasvamassa [:)]

voimia nobody!

Nobodylle ja vauvalle paljon jaksamisia ja kaikkea hyvää myös. Ilmeisesti osa marrasvauvoista ei meinaisi millään malttaa odottaa sinne marraskuulle saakka. Toivotaan, että siellä kaikki menee hyvin!

Oi voi! Kylmät väreet kulki pitkin kroppaa ku näitä luki.. Toivottavasti teijän vauvelit vielä malttais pysyä masussa,siellä ois vielä kaikkein paras olla! Paljon voimia ja positiivista mieltä!! <3

nobody,paljon voimia! Toivottavasti masukki viel ois pitkään masus, mut onneks sulla on apu nyt vieressä.
Täällä mäki makaan naikkaril edelleen, arvot oli noussu eilen eli huomen taas katotaan mihin suuntaan mennään...

Hui hitsiläinen noita teidän kiireisiä marrasmuruja! Ei tosiaan olis vielä yhtään tarpeen tupsahtaa maailmaan...Onneksi nykyään saa niin hyvin hoitoa!
Tsemppiä kaikille, sairaslomalaisille ja muille - tämä saikkulainen jatkaa mehunkeittoa [:)]

Tsemppiä ja voimia kaikille sairaalakuntoisille ja muillekin saikkulaisille! Toivotaan et nää marrasmuruset malttais vielä tovin siellä masussa!! ?

Itellä oli tänään neuvolalääkäri ja kaikki muuten ok, mut paikat vähän pehmentyneet. Valittelin vähän selkäkipuja ja sano vaan, että töissä on nyt sovittava että mä jätän raskaammat nostot muille tai muuten se on sairasloman paikka. Tjoo.. helpommin sanottu kun tehty, vuoroissa 2-3 kolme henkeä.. ei siis yhtäkään ylimäärästä vaan ihan taatusti joka ikisen on omat hommansa hoidettava jos meinaa joskus kotiin päästä.. iltavuoroissa varsinkin on suurinpiirtein jokaisella minuutille oma käyttötarkotuksensa - ei siinä ehdi juoksuttaa toiselta puolelta myymälää toista nostelemaan mun puolesta. [>:] En mä kuitenkaan kehannu jäädä sitä saikkua ruinaamaan tai valittelemaan.. olis vaan tää ilta ja sit olis muutenkin viis vapaata, joten eiköhän tää tästä :)

Mikäs tässä, naikkarin täysihoidossa on ollessa.. harmi vaan että multa vietiin nyt liikkumisluvat tänään kun ei toi verenvuoto lopu, joten mut siirrettiin normihuoneesta tarkkailuhuoneeseen käyrille.. Me ollaan msj varmaan samalla osastollakin [:)] Mulla ei kyllä oo vielä tainnu aivot käsittää että täs vois oikeesti olla jotain hätää, odotan vaan että lääkäri tulee kertomaan että tää oli taas vaan "väärä hälytys" ja saan lähtee kotiin...

Takaisin