msj
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mulla oli tänään lapsivesitutkimus A-vauvan pienuuden takia...ei sit menny ihan putkeen. Ekaks oli ongelmia saada molemmat vauvat sydänkäyrään, no vihdoin se saatiin ja todettua ett niillä kaikki hyvin, ni lääkäri rupes etsimään kohtaa mistä saa lapsivettä, poitsu niin vilkas ett aina tuntu olevan edessä. Kaks kertaa piikki saatiin "muka" kohdilleen, mut vettä ei saatu otettua ja sit mulla tuli todella heikko olo, eli oli pakko keskeyttää hetkeks näytteen otto. No menin toiseen huoneeseen lepäilemään ja noin tunnin kuluttua taas uus yritys. Onneks sitten onnistui ja lapsivettä saatiin tarpeeksi näytteeseen. Vielä lopuks melkein tunniksi sydänkäyrii katteleen, ne oli edelleen tosi hyvät[;)] (aikaa tähän kaikkeen meni 4 tuntia). Huomenna saan tietää tuloksia.
Onneks oli kokoajan tosi mukava kätilö mun apuna ja seurana, eikä lääkärissäkään vikaa ollu, vaikka kaikki ei heti menny niinkuin piti.
Onneks oli kokoajan tosi mukava kätilö mun apuna ja seurana, eikä lääkärissäkään vikaa ollu, vaikka kaikki ei heti menny niinkuin piti.