Mä olen niin raivona, mulla piti olla kasvu ultra ja synnytystapa-arvio.
Tein kuten aiemminkin vein verenpainelukemat 2 edelliseltä päivältä ja tältä aamulta kun en voi sietää sitä että joku muu sen mittaa, taas oli vaihteeksi eri kätilö (harjoittelija) ja eri lääkäri jotka natkutti mun vastusteluista huolimatta että verenpaine pitää mitata no mua vitutti siinä kohtaa jo niin kovin että lukemat oli ihan omissa sfääreissä (150/90) ja pulssi 123 kun mietin niiden aivokääpiöiden kuristamista verrokkina aamulla kotona mitattu 113/70 pulssi 77...
Seuraavalla kerralla vetoan potilaslakiin ja sanon ei kiitos.
Seuraava hauskuus oli vauvan koko, tähän asti keskikäyrää nätisti ja nyt ei vauva kasva tarpeeksi, painoarvio viikolla 34+5 2kg 60 g..
Käskettiin varata uusi aika viim 3 viikon päähän mieluummin aikaisemmin kun ei kasva tarpeeksi, no menen varaamaan sitä perkeleen aikaa niin ei ole kuin viiden viikon päähän (la on 12.2) sanottiin että no me soitellaan sulle jos löytyy aika ennemmin.
Sisätutkimusta ja lantiota ei tutkittu vaikka se oli helvetti vie käynnin pääasiallinen tarkoitus, se lehmä vaan totesi että no synnytyksessähän sen näkee mahtuuko se tulemaan vai ei jolloin räjähdin ihan täydellisesti ja sanoin ettei käy päinsä kun gynekologian ja obstetriikan erikoislääkäri usean vuosikymmenen kokemuksella varoitti nimenomaan että tilat on ahtaat. Niin tämä pikkubimbo ohitti sen sanomalla ettei osaa ko tutkimusta tehdä siis helvetti sentään mitä se sitten tekee äitiyspolilla lääkärinä jos ei se perkele osaa tehdä gynekologista sisätutkimusta ????
Mies odotti aulassa siinä uskossa että mulle tehdään sisätutkimus (se ei kestä sitä) ja lähes menin hakemaan sen huoneeseen mukaan ja sovittiin että seur kerralla tulee ja sitten kun kajotaan muhun niin herra poistuu ettei tän päiväinen toistu.
Lopputuloksena täysin turhaa äidin ja vauvan rasittamista ja turhaa huolta.
Helvetin helvetti.
Anteeksi iso avautuminen
Sent from my iPhone using Vau Foorumi