Meillä Turbo hengaili tosi pitkään joko poikittain tai diagonaalisesti asentoa vaihtaen ja äidin kylkiä runnoen. Kääntyi pää alaspäin vissiin 34+5 ja oli rt neuvolassa 35+0. No, eilen, 35+3 heitti kyllä ihan selvästi vielä poikittain ja Turboliinasta tuli hetkellisesti Urpoliina, kun hetken aikaa kirosin siinä paitsi käännöksen aiheuttamaa kipua myös sitä, ettei kaveri viitsinyt pysyä rt:ssa.
Ei ilmesesti tyttö tykännyt jatkuvasta kumartelusta, kun ripustin pari koneellista pyykkiä. Kieltämättä itseäkin ahdisti, kun tuntui, ettei mahdu kumartumaan eikä aikakaan voi kumartumisen aikana hengittää. Homma sujui sitten loppuun paljon helpommin, kun Turbo oli heittänyt poikittain uimarenkaaksi mun vyötärölle.
Tänä aamuna huomasin, että yön aikana on taas käännytty rt ja nyt ilmeisesti vielä ns. optimaaliseen asentoon, eli peppu mun vasemman kylkikaaren alla, kun aiemmin on ollut oikealla. Hyvä Turbo ja hyvä minä sekä mun lapsen kiusaamiseen suunniteltu nukkumisasento - vasemmalla kyljellä puoliksi mahallaan oikea polvi koukussa ja tyynyillä ylös tuettuna. Pysyis nyt vaan neiti jo noin, kiitos.