Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Femi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
enkeli saapui luoksemme hetkeksi 24.12.2014 klo 22.14. pituutta 44cm ja painoa 1695g ♡ Daniel väsyi taisteluun 23.12.2014 henkilökunta ollut mitä ihanimpia ja saimme viettää Danielin kanssa rauhassa aikaa sekä ottaa muistoksi kuvia, hiuskiehkuran sekä jäljet jaloista ja käsistä ♡

Liitteet

• 1419501246442.jpg
    1419501246442.jpg
    29.9 KB · Katsottu: 198
Rakas Taivaan Isä.
Miksi äiti itkee?
Miksi isällä on niin raskaat askeleet?
Minäkö heille olen surua tuottanut,
kun vain katselen täältä kaukaa
enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,
että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä,
äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa,
ettei niin kumarassa hän ois?
Kerro heille, Taivaan Isä,
etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa
niin rakkaita Luojalleen on,
ettei heitä malttaisi millään antaa pois.
Huomaisipa äiti,
kun hänen luokseen
lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä,
miten tuulen mukana
hänen poskeaan silittää saan.

Vielä joskus saan
siemenenä kasvaa äidin vatsassa
ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme,
löytää tarkoituksensa pettymys jokainen.
Ne on kestettävä, jotta juuri minä syntyisin.
Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää.
Koska saan mennä, Taivaan Isä,
joko pian pääsen omaan kotiin?

kiitos kaikille ♡ päästiin tänään kotiin, mut hetken kotona olon jälkeen alkoi ahdistaa nii paljon siellä olo että päädyttiin lähtee minun vanhempien luokse yöksi kun asuvat muutaman kilometrin päässä. Kotiin meno oli paljon kovempi paikka kuin osasin arvatakaan. Onneksi pyysin unilääkereseptin tänään niin saa ainakin unta :)

On kyllä ihan kauhea juttu ettei pysty edes käsittämään. Toivon vielä todella paljon voimia teille ja onneksi vanhemmat ovat lähellä <3 Yritä nyt saada tosiaan nukutuksi ja pitäkää toisistanne huolta.

on kyllä onneks nii hyvä tukipiiri ympärillä ettei parempaa vois olla ♡ 2viikon päästä mennään väli keskusteluun oysiin ku on sit kerenny sisäistää asiaa ja päässy vähä perille omasta mielestä ni helpompi pyytää lisää apua. ja sit on 6-8 viikon päästä jälkitarkastus ja patologian lausunnon, verikokeiden sekä kromosomi tutkimusten läpikäynti. kaikki hoito oli oysissa ensiluokkasta ja meille annettiin nii paljon omaa rauhaa ku vaan mahdollisuus ja painotettiin kokoajan että ei ole kiire, kaikki tapahtuu meidän tahtiin. että itse tapahtumasta jäi erittäin lämmin muisto ♡ nyt ajan kanssa sitten surua läpi ja hautajaisia järjestellään, pitkälti ollaan jo mietitty millaset halutaan.. esim ei muisto kukkia vaan nalleja joihin kiinnitetään muistokirjoitukset ja muutenkin sellaiset lapsenomaiset hautajaiset ♡ helpottaa tietyllä tavalla kun joutuu miettimään eriasioita ja sitten voi taas käpertyä sohvan nurkkaan itkemään..

Takaisin