Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Femi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eka verikoe otettu ja litkut juotu. Ei ollu ollenkaan pahaa tuo litku ja oli onneks kylmää. Nyt vaan röyhyttää kun vedin sen niin nopeesti.
Ihmetyttää vaan kun olen Kaarinan terveyskeskuksessa kokeessa ja mulla on sähköinen lähete TYKSiin verikokeeseen (suolistosairauden kontrolliverikoe) ja pyysin että ottavat sen nyt tässä samalla ettei tarvii mennä ens viikolla TYKSiin sen takia. No, hoitsu ilmoitti että hän ottaa pari ylimääräistä näytettä ja soittaa sit TYKSiin mitä multa piti ottaa... Kyllä mä olen aiemminkin sen täällä ottanut, miksei hän nyt muka näkis koneelta mitä näytteitä pitäis ottaa?!?
Nyt muuten alko hulabaloo vatsassa kun tyttö sai sokeria! :)

Voi miesraukkaa... Hän oli eilen mukana neuvolassa ja kuuli siis taas kaikki terkkarin varoitukset mennä suoraan TYKSiin jos supistelee säännöllisesti tai kipeesti jne. Kun mies tuli illalla kotiin hän uskalsi hädintuskin koskea mua kun pelkäs et mä poksahdan minä hetkenä hyvänsä! Hän on enemmän paniikissa kuin minä kun hän ei oikeen osaa vielä suodattaa tuon ylireagoivan terkkarin puheita... Ja se tarkoittaa et mä olen taas selibaatissa kunnes mies rauhottuu! :(

Täällähän se olikin missä puhuttiin tuosta maidon erityksestä :) nyt mulla vasen tihuttaa maitoa,aamulla heräsin ja oli pieni lammikko yökkärissä ja ennen sitä mä pyyhin sitä maitoo mun kyynerpäähän :/ onneks tänään lääkäri :)

Tiada: kannattaa tosiaan mainita lääkärille asiasta. Pieni tihuttelu ei ole haitallista mut jos tulee oikeen paljon voi olla pahaenteinen merkki. Sitä en sit tiiä missä se raja kulkee... Viime yö oli mulla taas onneks kuiva mut kyllä tarkistin tissit ja lakanan joka kerta kun heräsin yön aikana! :D

Mulla mies ei oo töiden takia päässy neuvolaan, se varmaan järkyttyis kuinka suoraan mä kysyn asioita :D
Nimim. "kuinka kauan voi harrastaa seksiä ilman kondomia turvallisesti, kun on juttuja että sperma kypsyttää kohdunkaulaa/-suuta?" :D

Mun mies on jättänyt vaan yhden neuvolakäynnin väliin (lääkärikäynti, ei halunnut tulla sisätutkimusta kattomaan :D ) muuten on aina mukana. Mut sano just eilen et on kuin me puhuttais hepreaa siellä, hän ei paljoakaan ymmärrä! Paitsi kaikki ne varoitukset...
Untuva, mitä sait vastaukseks kysymykseen? Loppuvaiheessahan seksiä suositellaan just ton takia.

Meidän peiton heiluttelulla ei paljoa kohdunkaulat pääse kypsymään... :D ehkä sitten äitiyslomalla joutaa niihin puuhiin! Viime kerrasta tuli alakerta aika kipeeksi niin ei oo kyllä ihan heti uusinta mielessä.

Sillon alkusyksystä tuli semmosia orgasmisupisteluja, mutta ei enää onneks. Eikä niistäkään ollu muuta kiusaa kun että ei heti päässyt uneen. En oo seksistä neuvolassa kysyny enkä kysy ellei jotain aihetta ilmene. Ja kerran mies ei kerkee neuvoloihin ja ultriin mukaan niin ei sillä oo mitään sanomista seksiin liittyviin asioihin. Jos sitä ei kiinnosta jossain vaiheessa niin saa mennä terapiaan hakemaan apua itelleen, minä tarviin seksiä enkä varmana luovu siitä kun niin monesta muusta oon jo joutunu luopumaan :oops:

Seksistä ei ole mitään haittaa normaalisti edenneessä raskaudessa, orgasmin jälkeinen supistelukin on normaalia onhan siellä kohdulla enemmän kannateltavaa, verimäärä ja tuntoherkkyys kasvaneet yms. Lääkäri kyllä kieltää tarpeen tullen :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä oon samaa mieltä Happyn kanssa, seksistä en luovu ellei LÄÄKÄRI sitä kiellä, eli tuon neuvolatädin kiellot ei päde. :D Samoin orgasmin jälkeen supistaa mut se on pientä.

Täällä sitä edelleen sinnitellään.. ventolinea annettu kuten eilenkin ilman mitään apua.. ennen lääkkeen saantia tuli joku ihme kohtaus ja tuntu että ei oo yhtää oma ittesä, käet täris ja tähet lenteli silmissä ja tosi heikko ja voimaton olo! No sehä oli olkia kohauttamalla kätelty juttu hoitajien osalta.. ja sit ne ei ota kuuleviin korviisa ku yritän sanoo että 130-135 yläpaineet ei oo mulle normit vaa mun paineet ollu aina max 100.. olo on osastolla ollu ku luulosairaalla.. kaikenlisäks ilta kätilö on joku ihme lässyttäjä joka pitää mua täys idioottina..

Takaisin