Ultra- ja neuvolakuulumiset

Knyttet: Olipas melko erikoinen neuvolakäynti sulla. Pöh. Etenkin lääkäriajan peruminen odottajalta, jota vuoto huolettaa kuulostaa käsittämättömältä. En tajua.
 
Niiskuneiti, halaus täältä! Voimia!
Ja knyttet, olipa kummallinen neuvolatäti. :eek:
Tosi kurjaa :/

Sent from my GT-I8160 using Vau Foorumi mobile app
 
Endorfiinitähtönen, sori tosiaan kun taisin vähän epäselvästi sanoa, mutta siis niinkuin moni on jo tainnu mainitakkin verikoekeesta ja ultrasta ei tietenkään mitään keskenmenovaaraa, mutta jos joutuu jatkotutkimuksiin niin sitten pieni riski. Itse mietin vaan että kannattaako mennä siihen alkuseulaankaan, jos sit oliskin kohonnu riski enkä kuitenkaan haluis jatkotutkimuksia keskenmenoriskin takia, että stressaako tieto riskistä liikaa.
 
No niin nyt olis vihdoin se eka neuvola käsillä 3h päästä. Sitä ennen pitäis hakea vielä vähän mansikoita, nam :) Sopivasti jotain tekemistä ettei vaan mieti tulevaa neuvolatapaamista. Jospa sais sen virallisen lasketun ajankin tohon neuvolakorttiin :)
 
Tsemppiä, Manna! Toivottavasti on kiva täti siellä vastassa ja käynnistä jää kaikin puolin hyvä mieli. :)
 
Mun vainoharhaisuus iski niin pahaksi, että oli pakko varata huomiseksi varhaisultra. :confused5 Sittenpähän saa tietää onko kaikki vielä kunnossa.
 
Sain ajan ensimmäiseen ns oikeaan ultratutkimukseen 12.8. Silloin oli enää jäljellä ilta-aikoja että mieskin pääsee mukaan. Viikkoja on silloin jo 13+1 joten sen jälkeen voi ehkä jo sit huokaista :-) ja saatan silloin saada myös parhaan mahdollisen synttärilahjan, tai vaihtoehtoisesti pahimman, mutta parasta toivotaan :-)

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app
 
muistaako kukaan että oliko nt-ultraa ennen käytävä vessassa vai ei. Mä en millään enää muista. Oliko se niin että ennen nt sai/piti käydä vessassa ja rakenneultrassa taas ei. Mietin siksi kun olen varma että meinaan pissiä jännityksestä housuihini niin olisi kiva tietää että saanko käydä jännityspissalla ennen ultraa :wink
 
Anna K., mua ainakin ohjeistettiin että olis hyvä olla täysi rakko, tai ainakin pari tuntia edellisessä vessareissusta.

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app
 
Ai, mulle sanottiin nt-ultraa varatessa, että kannattaa tulla hieman aikaisemmin, että ehtii vielä käydä vessassa kun on parempi, että rakko on tyhjä.
 
Mulle ainakin varhaisultrassa käskettiin käydä tyhjentämässä rakko. ja muistaakseni rakenteessa kävin välillä vessassa jotta vauvan asento muuttuis...

Onnea Hindenburg!:)
 
Mäkin kävin rakenneultrassa vessassa kesken kaiken että asento vaihtuisi :) hah, nyt en tiedä mitä teen. Pissaan jos meinaa tulla housuun. :wink
 
Meillä menee femi kyllä hyvin samassa aikataulussa :-) aika kirjavia ovat ohjeistukset näköjään. Juuri tänään aikaa varatessa sain ohjeen täydestä rakosta. Mutta käytännöt näemmä vaihtelevat tässäkin asiassa :-)

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app
 
Toivotaan knyttet sulle ihanaa synttärilahjaa ja onnea hindenburg! Mä kans toivon että saatais ihana hääpäivälahja nt-ultrasta, kun tosiaan en päässy ylimääräseen ultraan vaikkakin muuten ihana neuvolantäti oli tänään. Nyt vaan harmittaa etten sit muistanutkaan kysyä voisko se kuunnella sydänääniä. Virallinen LA on nyt sit sama minkä olin viim.menkoista itekin laskenut. Sain uuden neuvolakortinkin kun en tosiaan sit tietenkään muistanut mitään papereita ottaa mukaan :)
 
Niin joo ja onneksi tajusin mennä sinne rakko täynnä, vaikkei mulle sitä ollu ohjeistettukaan. Enkä tietenkään saanut mitään ohjeistusta nt-ultraa varten rakon suhteen.
 
Takaisin
Top