Ultra- ja neuvolakuulumiset

Ei mullekaa oo kerrottu ohjeistusta :eek: pitää ehkä soittaa ja kysyä :)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Nyt ku puhutte siitä rakko täynnä vs. tyhjä, niin mulle ei olla ohjeistettu mitään siitä asiasta :sad001 Mut oon silti huomenna soittamassa neuvolaan, niin sitten voiin kysästä siitä samalla :) meillä ensimmäinen se "iso" ultra 1.8 aamulla, jännäää!!!!
 
Koska nt ultra tehdään alakautta ei rakon meilläkään tarvi olla täysi. Rakenne ultra taas vatsan päältä joten siihen toivotaan täyttä rakkoa.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Oisko jossain sit niin hyviä laitteita että saisi vatsan päältä jo nt ultran tehtyä ja siksi ois rakko täysi? ! Ihan arvailua tämä siis..

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä oon ollut ihan paniikissa tän viikon. Alavatsassa ollut todella repiviä kipuja. Kaksi km takana niin nyt tietysti kauhulla odottaa tuleeko kolmas. Päivystyksessä eivät välittäneet tuon taivaallista kun kerta mitään vuotoja ei ollut. Onneksi mulla on maailman ihanin neuvolan terkkari ja sain hänelle ylihuomiseksi ajan. Aikoi testailla doppleria ja ässänä kaivaa hihasta vanhan ultralaitteen ja koittaa saada sen toimimaan. Vähän aikaa pitää siis jaksaa jännittää. Huomenna poksahtaa 10+0. :Heartred Jospa se kolmas kerta toden sanoisi..

Sent from my GT-I9070 using Vau Foorumi mobile app
 
Kaisamaria: Toivottavasti kaikki on hyvin! Ihana sentään, että joku ottaa huolen tosissaan. Pidän peukkuja, että ponikone koputtaa sulle huomenna iloiset ja reippaat sydänäänet. :)
 
Kaisamaria, on kyllä ihana neukkulan täti :) pietää peukkuja että kaikki on kunnossa :)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä ilmoittelen perjantaina heti kyllä jos jotain selviää. :) Terkkari kyllä rauhoitteli että mitä luultavimmin kipu on vaan kudosten venymisestä johtuvaa. Itsekin tässä koittanut sit järkeillä ku oon tosi pieni kokoinen niin olisi ihan looginen selitys varsinkin kun tätä mahaa on hyvin hankala enää peitellä. :D

Sent from my GT-I9070 using Vau Foorumi mobile app
 
Femi, mulle myös. Vaikka kurkkas se vähän mahaltakin. Eli silloin saa pissata kun todennäköisesti pääasiassa alakautta ultrataan. :wink

Kaisamaria, mulla oli ennen esikoista 2 km. 3 kerta sitten onnistui. Toivotaan että sullakin ja ettei syytä huoleen ole :)
 
Mulle np-ultra tehtiin esikoisesta vatsan päältä mikä ehkä puoltais täyttä rakkoa. Nostaisko se kohtua vähän paremmin esille?!?

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla oli tänään heti aamusta eka neuola ja mun mies oli mukana :) Meillä kin todella mukava neuola "täti" varmaan joku 30-35v.. viikoja tänään 9+0.. Todella paljon inffoa ja tietoa tuli nii niitä tässä nyt sulattelen ja lueskelen :) Parasta oli se että se ei sarnannu tupakan poltosta vaan oli todella ilonen siitä että oon pystyny vähentää hyvin.. Hemoglobiini oli tosi alhanen mut se on aina ollu ja verenpaine kin oli sopivan matala :) pissa näyte ja verikokeet otetaan puolentoista viikon päästä ja ultra ajan soitan tänään ja varaan.. Hyvä maku kyllä jäi tästä ekasta neuola käynistä :) Unohdin yhden asian kysyy vaan että miten on sen hammaslääkäritarkastuksen kaa mut ehtii sen myöhemminki kysyy..
 
No niin, kävin pissalla ja alakautta tehtiin. Jännitti niin hitosti mutta siellä se oli. :Heartred Niskaturv mitattiin mahalta kun ei tyyppi kääntynyt kunnolla. Selvästi tuli suhruisempi kuva kuin esikoisesta, varmaan just ton tyhjän rakon vuoksi. Kuukautisten perusteella viikkoja 11+6, sikiö vastasi 11+2 (aavistelinkin), laskettu aika pysyy kuitenkin samana 30.1. eli pomppaan tonne tammikuisiin, saanen välillä kuokkia täällä koska helmikuulle varmaan mennee kuitenkin :wink Syke oli muuten tismalleen sama kuin pojallakin :) Huh, nyt vasta sen uskoo että siellä joku on, vaikka viimeksi aamulla oksensin :D
 
Hieno juttu, että kaikki oli hyvin, Anna K.! Mulla on muuten ihan samoilla viikoilla sit ultra ens tiistaina. Kuukautisista laskien silloin ois 11+6, mutta mun oma arvio sille päivälle on pitkästä kierrosta johtuen just toi 11+2.
 
Terveiset varhaisultrasta! Pikkuinen heilutteli siellä kättään... :Heartpink Lääkäri arvioi viikoiksi 10+5, neuvolan mukaan nyt ois 10+3, joten hyvin vastaa viikkoja.
Kylläpäs helpotti mieltä!

Tän aamuisesta neuvolalääkärin vastaanotosta jäi puolestaan tosi paska fiilis. (Toi ultra siis yksityisellä.) Palautui hyvin mieleen, miksi oon välttänyt julkista terveydenhuoltoa viimeiset 10 vuotta. Onneks tässä raskausaikana on vaan 2 pakollista lääkärikäyntiä, ellei tuu muita ylimääräisiä käyntejä kuin tämä.
 
Takaisin
Top