masc melko hurja masu sulla :)
Mä sain näin miehettömänä melkein seksiä tänään, kun kävin tarkistuttaan, että kaikki on kunnossa mun kipujen ja supistelujen jälkeen: kaks lääkäriä ronkki mun alapäätä! (Ei toki yhtaikaa, hyi.)
Nyt on vissiin aika lopettaa tankotanssi, jos tunnin jälkeen sattuu mahaan kaks päivää ja supistelee pahimmillaan kahden minuutin välein.
Tunnilla eikä heti tunnin jälkeen tuntunut kyllä yhtään pahalta. Saattaahan tuo olla jotain muutakin mut ehkä mä meen vaan äitiysjoogaan, kun sellainen kerran löyty kaupungin terveystoimelta.
Mut rinsessa on kasvanut +150g 3 viikossa eikä pysy dopplerin alla paikallaan. Kohdunkaula on ultralla 404 mm ja tiukka, eli kaikki ok. Vissiin tuli sivulauseessa myös toisen lääkärin tyttötulkinta.
Nyt vaan makoilen loppuviikon ja mietin kehtaavatko irtisanoa kun äitiysloma on tiedossa, kun tänään alkoi yt:t. 90 päivää lomautusta osuu tod.näk. ainakin.
Eikä tunnu muuten juur missään, kunhan rinsessan yksiö vaan on kunnossa neidon kasvaa esiintymiskuntoon
Ikinä en enää tahdo tommosia öitä, kun käsin koitin unenhorteessa pidellä, ettei supparit vaan yritä imaista sitä synnytyskanaviin.