Nyt kun rakenneultra-aika lähenee niin alkaa kuulkaa vetää naamaa totiseks! Huomasin tän huolen illalla, kun en väsymyksestä huolimatta meinannut saada unta!
Toivon hartaasti, että vauvalla on kaikki kunnossa
Ja jos miehelle tulee joku este ettei pääsekään mukaan (sen duuniajat on sieltä ja syvältä, mut eihän se sen syy ole) niin otan mukaani mun esikoisen! Tosin en mainitse asiasta hänelle vasta kun se on varmaa. Ja käyn hänen kanssaan etukäteen läpi mitä varten sinne mennään ja myös sen, että jokin voi olla vialla. Tätä mun 16-v tyttöö kun kovasti kiinnostaa mun odotus ja kerta hän nyt opiskelee hoitoalaa niin olishan se opetusmielessä hyväkin olla mukana. Mietin toki, että onko sittenkin huono idea jos käykin niin, että vauvalla todetaan jotain poikkeavaa? Mutta hei, hänen luokallaan on ikätoveri joka odottaa esikoistaan syntyväksi myös Helmikuussa. Periaatteessahan minun tyttö voisi olla samassa tilassa
Elikkä järkeilin, että RU voisi toimia myös hyvänä valistuksena:) Nyt melkein toivon, että mies ei pääsekään mukaan... Ai kun mää olen ilkee
Siis pakkohan sen on kun ei oo tuota 4D-ultraa kokenut! Ja sitten ois nuo 3 muuta epäreilussa asemassa... Varmaan menis hernettä nenään kun kuulisivat, että yks on päässy mukaan! Mutta ei se RU mikään show oo, että sinne porukalla mentäs. 10-vuotiaalle riittää ultrakuva!
Tai jos kävis yksityisellä ylimääräsessä hupiultrassa koko lössin kera
Tää on tämmöstä ajatuksen ultraleijuntaa...