Kaykay, tuttu tunne :) mulla tuli sama fiilis - aina nähny itsellä sen tytön ja sit ultrassa selviski et poikaa ootellaan :) saahan se shokki olla, mut onneks siitä lapsesta kuitenkin tulee se oma rakas pikkupöppiäinen oli se kumpi tahansa <4
Mashnu: Hemmetti, että pistää vihaksi toi, millaista syyllistämistä saat osaksesi ihan turhaan. Faktahan on nyt se, ettei 100% tervettä lasta voi kukaan luvata. Sellaista lupausta ei voi antaa edes sitten, kun vauva on sylissä. Sitäpaitsi näkyvyyteen vaikuttaa yhtälailla esim. se, jos istukka sattuu olemaan suoraan edessä kohdun koko korkeudelta (, kuten allekirjoittaneella). Se nyt vain tarkoittaa, että ultraaja joutuu tekemään enemmän töitä - OMIA TÖITÄÄN, joihin hänen pitäisi olla pätevä ja koulutettu.
Yritä olla ottamatta moisesta typeryydestä itseesi.
Tänään olin lääkärineuvolassa, homma hoidettiin nopsaan, mutta silti mulle jäi hyvä fiilis kivasta kohtaamisesta. Ja tietty se tärkein, eli vauvelin syke kuuli hienosti ja vahvana, tais olla jotain 150 paikkeilla. Muutenkin kaikki kunnossa Rakenneultraan parin viikon päästä, kuukauden verran jo olen laskenu siihen päiviä :D
Femmina, minä kans odotan sitä rakenneultraa kuin kuuta nousevaa! Haluan kuulla, että kaikki on hyvin, ja on mielenkiintosta nähdä miten se pieni on kasvanut elokuusta:)
Niin ja haluan nähdä miten se tuleva isukki reagoi kun näkee sen pienen Tuo 4D on uutta hänellekin... Siis 16.10 on mun RU kun näin "loppukuisia" ollaan
Täällä yks "onnekas" jonka ei tartte jännittää rakenneultraa, meillä rakenneultra joka viikko.. :) toisaalta olis kiva ku sais jännätä "normaaliin" tapaan kaikkia ultria :)
Mä en malta odottaa perjantaihi ja esimies härnää mua et varaa aikasemmaks se aika ja vois vaihtaa vuoroiki et pääsisin aikasemmin mut ehkä mä maltan :D
Eilen oli tän raskauden kolmas neuvola. Seuraava kahden kuukauden päästä. Kaikki ok. Vauvan syke 133-146. Saatiin todistus kelaa varten. Nyt tukiaisia hakemaan ja äitiyspakkausta odottelemaan.
Täällä myös eilisen neuvolan jäljiltä todistetusti raskaana kuten MinniV. Sydänääneet kuultiin ja kaikki oli muuten ok, mutta hb oli pudonnut sen verran, että rautakuuri piti aloittaa.
Ensi kerralla pitäisi sitten tavata ekaa kertaa uusi vakkari-th. Tähän asti olen treffaillut vain sijaisia. Toivottavasti osuu joku mukava tyyppi kohdalle, kun suhde kuitenkin tiivistyy loppua kohti mentäessä...
Pelkään enemmän sitä,että se uus neuvolatäti ei ns. hyväksy sitä et odotan yksin ku ei noista tiiä..mut saa nähä meen ainaki viel kerran tolle omalle ja sit muutan ja käyn katsastaa sen toisen :)
Vauvoja on kautta aikojen syntynyt hyvinkin erilaisiin tilanteisiin, muistuta tätiä siitä jos vaikuttaa ahdasmieliseltä Ja jos sinua tosissaan jänskättää se, ja jos se osoittautuu huonoksi terkkariksi niin pyydä niitä sun tukijoukkoja matkaan. Näkeepähän täti, että ei sota yhtä miestä kaipaa
Mashnu, oikein, älä murehdi enää! Kyllä sieltä terve tulee, eihän sitä kukaan voi muutenkaan antaa täysiä lupauksia terveydestä. Ja ihmettelen, että ultraajan mielestä toi 4-5 päivää isompi on niin iso juttu ja sitä piti oikein korostaa. Höh! Mitenköhän ennen vanhaan... diabeteshoitaja vaan sanoi, että ennen vanhaan ollut minkäänlaista sokeriseurantaa ja silti niitä vauvoja syntyi ihan terveenäkin.
Mulle sanottiin että vastaa viikkoja vaikka näytti pari päivää isommalta, kuten kaikissa ultrissa tähän mennessä. Joten ei huolta varmasti Mashnu sullakaan!
Mashnu ei hätää, meidän vaavi oli viikon pienempi mitä, laskujen mukaan olisi pitänyt olla....Ultraaja sanoi, että rakenteissa kuitenkaan ei ollut mitään vikaa, joten kaikki hyvin :) Eli uskon, että sunkin pikkunen on täysin kunnossa, vaikka on vähän isompi :)