Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Femi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä raskauden vaiheessa jokainen sikiö kasvaa niin omaa tahtiaan, et ei oo hätää vaikka koko vastais isompaa/pienempää. Nt-ultra on se luotettavin raskauden keston määrittelyssä :)

Mulla vaihtuu kokonaan neuvola ja se ärsyttää mua,ku mul on niiiin mukava se täti :)

Meillä saa kerran vuodessa valita kaupungin sisällä, mitä neuvolaa käyttää. Siis ellei tosiaan paikkakuntaa vaihda. Jos oot vaan muuttamassa toiseen kaupunginosaan ni kysy ny ihmeessä, saatko käydä vanhassa neuvolassa, jos vaan pääset sinne kulkemaan :)

Valitettavasti vaihdan kokonaan paikkakuntaa :/ Mutta tpivotaan et onnistaa siel uudes neuvolas yhtä hyvin :)

RU takana ja ihana kätilö ja lääkäri kävivät huolella läpi kaiken ja kaikki on paikallaan <3 kätilö antoi vinkin että vauva todennäköisesti tulee pitämään uni rätistä kun hautaa kasvojaan innokkaasti istukkaan ja jos se ei ole nenän edessä on käsi poskella tai naamalla suojaamassa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä ois huomenna puoliväli ja RU ma..nyt jo jänittää ja pelottaa koko homma.varmaankin su-ma yö menee valvoessa ja pyöriessä :)

Meillä ois kans muuton myötä vaihtunu th,mut kysyin asiaa ja saadaan jatkaa samalla muutosta huolimatta.meillä on ihan huippu th...viime käynnillä oli ihan täpinöissään meiän RU:sta ja sano,et kerrot sitte heti kumpi tulossa :D

Mä oon jo ehtiny surra et muuton myötä joudun kans vaihtaa neuvolantätiäni, mutta tuohan on hyvä jos voiskin pysyä samalla. Pitääkin kysellä kun saman kunnan sisällä kuitenkin tulis olemaan :)

Me muutettiin toiselta paikkakunnalta toiselle ja päädyttiin pitämään vanha Neuvola :) Yks lappu piti täyttää ja yksi ehto siinä oli... Mitään suurta ongelmaa siinä ei meillä ainakaan ollut :) Ja itse olen ainakin nyt tyytyväinen vaikka pidemmän matkaa joudunkin ajaa Neuvola käynneille :)

Meillä oli tänää Ru ja kaikki rakenteet kohdillaan mitä oli mahdollista nähdä. Pikkanen oli vain 285g ja 5 päivää pienempi mitä viikot, mutta pidettiin sama laskettuaika. Tyttö sieltä luvattiin, eli meijän 1 vee veikka saa pikkusiskon näillä näkymin ❤️ ihana kätilö oli kun niin pitkään meille vauvaa näytteli. vielä ajattelin viikolle 26 varata 4D ultraan ajan :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ma oli rakenneultra,siellä kaikki hyvin. Poika tulossa;)
mutta tänään jouduin lähtemään töistä pois kesken päivää, koska supistelu yltyi pahemmaksi. Viime yönä jo luulin että se on menoa..vuotoja ei ole tullut mutta kipu yltyi kovaksi vatsalla ja alapäässä. Onneksi pääsin gyneologin pakeille tsekkaamaan tilanteen ja tällä hetkellä kaikki hyvin. saikulle tietysti laittoi..

Rakenneultra oli eilen aamulla ja kaikki kunnossa. Ihan varmaksi ei uskaltanut luvata mut veikkas tyttöä. Mut oli kyllä TODELLA SURKEE ultraaja! Ei selostanut mitään meille, puhu vaan hoitajalle! Sain ite arvailla missä hän näki ruudulla munuaiset ja sydämen neljä kammiota jne. Ja zoomaili koko ajan lähemmäs ja kauemmas niin ei ollenkaan pysynyt kärryillä. Yhdessä kohtaa esim olin aivan varma et näkyy pää niin se olikin sydän! Ja mulla on kuitenkin 2 lasta ennestään ja käynyt aikas monet ultrat et jotain sentään niistä ymmärrän. :/
Kohdunkaulaa pyysin erikseen tarkistamaan ja oli aavistuksen lyhentynyt. Saatin varuiksi ylimääräinen ultra viikolle 28. :)

Mut nyt varaan kyllä ajan 3/4D ultraan niin saa kunnon kuvat ja selostukset!

Takaisin