Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Femi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
meille näytti tyttöä. Itellä kyllä ollu tosi vahva tyttö olo, mut kattoo mitä rakenneultra näyttää 8. pv. :)

Meillä kiinalainen kalenteri on pitänyt paikkansa esikoisen kohdalla. Sf mitta otettiin ekan kerran lääkärineuvolassa r v 18+4 ja mitta oli 17 cm.

Rakenneultran leffa nähty! Siellä möngerteli tuleva joogi, joka ei paljoa kameralle poseerannut. Pää alaspäin kippurassa, peppu pystyssä ja nyrkit tanassa. Välillä näytti kuinka jalkoja ojennellaan. Onneks oli asiansa osaava ultraaja, löysi merkit siitä että 85% todennäköisyydellä on tyttö ❤️

Jenkkiystäväni oli tuosta ihan hermona, "miksei voinut tarkemmin sanoo, uskaltaako nyt sit mitään vaaleanpunaista ostaa?"

Millaisia todennäköisyyksiä muille on annettu?

Mulla on muistaakseni kaikki ollu vähän päälle 80% varmuudella neitejä ja paikkaansa pitäny.

Täälläki rakenneultrassa käyty ja oi että taas huojentunu <3 tässä ku muutaman päivän saanu sulatella että meille taitaa nyt todellakin muuttaa joku minityyppi tonne toiseen makkariin, nii onhan tää ihanaa :)))))) pikkupippeli puuttu meidän tyypiltä, eli kaikkille arvailijoille(mahanmuodon perusteella kuulemma 100 varmasti poika) joudun tuottamaan karvaan pettymyksen sillä mun masussa oli pikku rinsessa <3

Onnea ihanista ultrakuulumisist kaikille <3 miul viel reilu viikko 3.10 ois ultra.. Saas nähdä kumpi tuol on ku nyt päätettiinki et kysytään jos vaan on vauva suostuvainen paljastamaan sukupuolensa.. Ite ehkä enempi veikkaan poikaa, mut saas nähdä. Esikoisesta olin varma et tyttö on, nyt ei oo ku epäilyksiä. Jos oireiden perusteella pitäis veikata. Mulla esikoisesta tais pitää paikkansa kaikki höpölöpöt, nyt niiden mukaan tulis poika, hauska nähdä miten nyt käy :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tuon kalenterin mukaan esikon pitäis olla tyttö ja on poika, ja nyt sanotaan et olis poika. :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kiinalaisen kalenterin mukaan 1. 2. ja 4. osuneet kohdalleen. Kolmosesta olis kalenterin mukaan pitänyt tulla tyttö ja samoin tästä masuvaavista, mutta molemmat siis poikia.

Piti käydä kattoo itekin ja tyttöä näytti! Se ois neljäs pikku prinsessa:) Minä vähän luulen, että aion r-ultrassa sittenkin tirkistellä hieman... En niinkään itseni:rolleyes: vaan tulevan sisarparven vuoksi. Eikös se niin mee, että heidän on tavallaan helpompi ottaa vauva vastaan kun saavat etukäteen työstää ajatusta siitä...Ei oo oma lehmä ojassa eiii...:wink

Rakenneultrassa käyty, kaikki näytti olevan niinkuin pitääkin. Poikaa luvattiin, sellaset fiilikset onkin ollut alusta asti:Heartred Viikotkin vastasi, eli tänään 21+0 :) Kyllä tätä päivää olikin odotettu :) Toivottavasti nyt osaisin alkaa nauttia tästä ajasta enemmän, ilman turhia stressipaniikkeja

Lääkärinneuvolassa käyty kuulemassa, että ötökällä kaikki hyvin. Siellä se mennä viuhtoi, heilui kättä, heilui jalkaa... Nukkuukohan se millonkaan...Kasvaa kuitenkin normaalisti :)
Minulle määräsi vähän lisää verikokeita tämän kauheen väsymyksen ja päänsäryn vuoksi. Totta puhuen näytän ihan aneemiselta vaikka yritin aamulla jopa aurinkopuuterilla saada väriä naamaan. Nyt oon reilun viikon syöny tuota rautaa eikä vielä tunnu missään. Huikkasin lapselle perään kun lähti kouluun, että "hyvää huomenta..." Joo-o, äiti on nyt vähän väsynyt....

Rakenneultra takana ja kaikki oli kunnossa pienellä. Hauskoja asentoja oli, kädet ja jalat oli vaikka minkälaisella mutkalla välillä. Jalat piti ristissä, ei halunnu meille paljastaa sukupuoltaan. Napanuorakin oli haarojen välissä eli teki kaikkensa ettei nähtäis. Päättäväinen ujostelija pitää siis vanhemmat jännityksessä! <3

Ainut asia mistä erikseen mainitsi oli, että on aika hoikka kaveri. Vähän jäi siis keskiverron painokäyristä. Mutta ei siis kuulemma tarvi huolestua.

Syke oli kaverilla 145.

Takaisin